توزیع انواع چاقو زنجان شکاری تک تیغه تیز

توزیع انواع چاقو زنجان شکاری تک تیغه تیز در مدل و رنگ های مختلفی به صورت آنلاین انجام می شود تا مشتریان از سراسر کشور بتوانند به راحتی انواع مدل ها را مشاهده کنند و بدون این که محدودیت زمانی داشته باشند آن ها را با هم مقایسه و بهترین چاقو را سفارش دهند.

چاقوی شکاری زنجان تیغه ای بلند دارد و دارای ضخامت بین 3 میلی متر تا 7 میلی متر است و به دلیل این که دارای محافظ دست می باشد امنیت و زیبایی عالی پیدا کرده است.

توزیع انواع چاقو زنجان شکاری تک تیغه تیز

مشخصات چاقو زنجان شکاری تیغه براق بزرگ

مشخصات چاقو زنجان شکاری تیغه براق بزرگ مشخصات چاقو زنجان شکاری تیغه براق بزرگ شامل گزینه های زیر می شوند:

  • شیار های پهن و نازکی روی آن دیده می شود.
  • پهنای مناسبی دارد.
  • شکل ظاهری زیبایی دارد.

چاقوی شکاری علاوه بر این که برای شکار استفاده می شود برای کوهنوردی هم کاربرد دارد و برای بریدن طناب، بریدن شاخه درختان، برپا کردن چادر و…. استفاده می شود به همین دلیل به آن چاقوی کوهنوردی هم می گویند چاقوی شکاری که برای بریدن استفاده می شود باید وزن سنگینی داشته باشد به همین دلیل برای ساخت دسته آن از کائوچو، چوب و پلاستیک استفاده می کنند.ِ

در ساخت چاقوی های شکاری زنجان از استیل یا آلومینیوم هم استفاده می کنند که دوام و مقاومت بالایی دارند در هنگام مسافرت داشتن یک چاقوی شکاری امری مهم و اساسی می باشد چون هنگامی که به دل طبیعت می روید ممکن است خطراتی برای شما ایجاد شود به عنوان نمونه هنگامی که در طبیعت هستید مار یا حیوان وحشی ممکن است به شما حمله کنند که در این جا داشتن یک چاقوی شکاری با استحکام و تیز می تواند جان شما را نجات دهد و همین باعث شده خرید چاقو زنجان اصل شکاری افزایش یابد.

علاوه بر استیل در ساخت چاقو شکاری زنجان از چوب درخت گردو استفاده می کنند تا هم چاقو سبک شود هم استحکام و مقاومت خوبی داشته باشد جنس تیغه چاقوی شکار زنجان از فولاد می باشد و برای این که در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی پیدا کند روی تیغه فولادی این چاقو رنگ الکترواستاتیک استفاده می نمایند.

قیمت عرضه مستقیم چاقو زنجان شکاری اصل

قیمت عرضه مستقیم چاقو زنجان شکاری اصل قیمت عرضه مستقیم چاقو زنجان شکاری اصل کمتر از قیمت بازار می باشد چون محصول بدون واسطه در اختیار مشتریان گذاشته می شود علاوه بر این مدل، اندازه، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم موجب شده اند قیمت چاقو شکاری متغیر باشد علاوه بر قیمت در هنگام خرید چاقو شکاری باید به گزینه های زیر توجه کنید:

  • به جنس چاقو توجه کنید.
  • سنگینی و سبکی آن را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید و از چاقو استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما