تولید انبوه چاقو دنده ای زنجانی در سال جدید

یکی از صنایع دستی استان زنجان چاقو دنده ای زنجانی می باشد.که از پرطرفدارترین چاقو های دست ساز زنجان می توان به چاقوهای سلاخی اشاره کرد . چاقو دنده ای زنجانی بسیار برنده و مقاوم است.ظرافت چاقوی زنجان به علت استفاده از مصالح درجه یک و همچنین زیبا بودن از نظر تناسب منطقی در ابعاد تیغه، دسته و غلاف آن می باشد که همگی نشانه ی مهارت و توانایی استادان چاقوساز زنجانی می باشد.

تولید انبوه چاقو دنده ای زنجانی در سال جدید

بهترین جنس دسته برای چاقو دنده ای زنجانی

بهترین جنس دسته برای چاقو دنده ای زنجانی از بهترین چاقو 7 دنده ای می توان به چاقو های استاد حیدری اشاره کرد .تیغه ی فولادی آب دیده و بسیار تیز و مقاوم همراه با برندگی زیاد از جمله ویژگی های بارز این نوع چاقو است. استاد حیدری از تیغه های فولادی فنر ماشین برای ساخت چاقو و قمه استفاده می کند و همین طور که اهل فن میدانند تیغه های فنر ماشین به جهت سختی پذیری عالی ، حفظ برندگی بلند مدت، دوام و کیفیت بالا از بهترین گزینه ها جهت ساخت چاقو می باشد.

تیغه ها به نحوی ساخته می شوند که از انتهای دسته شروع شده و به صورت کاملا یک تکه تا نوک تیغه ادامه می یابند. تیغه های یک تکه همواره از استحکام و طول عمر بیشتری نسبت به تیغه های دوتکه برخوردارند. از دیگر ویژگی های چاقو سلاخی زنجان می توان به خوش دست بودن و خوش سایز بودن آن اشاره کرد.

زیرا مصرف کنند باید به هنگام به دست گرفتن چاقوی سلاخی کاملا راحت باشد و بتواند به خوبی با آن مانور دهد. دسته ی چاقو ها نیز از جنس چوب درخت گیلاس ساخته می شود که بعد از پرداخت شدن به درون روغن مخصوص فرو می روند تا از استحکام لازم و ظاهر زیبا برخوردار باشند. تیغه ی چاقو دو تیغه معمولا به شکل نیم دایره ای میباشد تا درهنگام ذبح و جداکردن پوست از گوشت باعث پاره شدن پوست نشود .

توزیع بدون واسطه چاقو 7 دنده ای زنجانی

توزیع بدون واسطه چاقو 7 دنده ای زنجانی استاد حیدری از اساتید قدیمی چاقو سازی در استان زنجان میباشد که در این سال ها نیز بصورت کاملا سنتی با کوره های قدیمی، چکش و سندان های قدیمی که حال و هوای سال های40و 50 را تداعی میکند. کارگاهی بزرگ با ابزارهای قدیمی که با تلاش های استاد میله های سرد فولادی را به چاقوهای تیز, بادوام تبدیل می کند. توزیع چاقو زنجانی در شهر های مختلف از طریق این سایت انجام می شود.

شاید بیش از 300 نوع چاقو دست ساز زنجان وجود داشته باشد که هر کدام تعریف خاص خودشان را دارند.قیمت چاقو های سلاخی و قمه ها با توجه با اندازه و نوع تیغه و دسته ی بکار رفته شده متنوع است. همواره در خرید چاقو باید به نکات اشاره شده همچون جنس تیغه ,نوع دسته و کارایی آن و… توجه کرد. صادرکننده چاقو زنجانی این محصول را قیمت مناسب به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما