خرید مستقیم قاشق چنگال طرح هخامنشی

قاشق چنگال ها در دنیای مدرن امروزی بسیار کاربردی هستند و فردی را در این دنیا نمی یابید که بدون قاشق چنگال بتواند غذای خود را تمیز و آراسته بخورد، قاشق چنگالها در برند های مختلفی و سایز طول و قطر متنوع و طرح های نمادین و ظاهری زیبایی تولید می شوند، خرید مستقیم قاشق چنگال طرح هخامنشی را می توانید بدون واسطه با کاهش قیمت داشته باشید.

خرید مستقیم قاشق چنگال طرح هخامنشی

مزیت های خاص قاشق چنگال سلطنتی

مزیت های خاص قاشق چنگال سلطنتی سرویس قاشق چنگال مدل هخامنشی یکی از محصولات استیل هستند که بهترین و مرغوب ترین قاشق و چنگال ها را در قطر و اندازه و کیفیت مناسب در طرح زیبا و شکیل هستند و بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشند.

یکی از بی نظیر ترین طراحی های این شرکت در دسته بندی سرویس قاشق چنگال مدل هخامنشی است که طراحی آن فوق العاده است و دارای طرفداران بسیار زیادی است. سرویس قاشق چنگال سلطنتی مناسب هر سلیقه ای است چون زیباییی آن مثال زدنی است و حالت کلاسیک و شیکی دارد، در طراحی سرویس هخامنشی از استیل مرغوب و خوبی بهره گرفته شده است.

شما در صورت استفاده مداوم از این نوع قاشق و چنگال ها متوجه می شوید که با شستشو و استفاده ضد زنگ هستند و تغییر رنگ نمی دهند، این نوع قاشق چنگال ها دارای لایه براق کننده ای از جنس نیکل بر روی خود هستند که شرکت تولید کننده این لایه را بر روی آنها می کشد تا کیفیت وماندگاری آنها بیشتر شود، دسته این سرویس با شکل تاریخی سرباز هخامنشی منقش شده است.

با طرح تاریخی سربازان هخامنشی بر روی دسته این سرویس زیبایی خارق العاده دارند که در دسته 12 و 24 تایی به فروش می رسند، ضخامت سرویس قاشق چنگال مدل هخامنشی 3 میل بوده و بسیار خوش دست است و برای یک مهمانی اشرافی بی نظیر هستند پس در مهمانی های خود و مجالس شیک می توانید از این سرویس های خاص استفاده کنید.

رنگ قاشق و چنگال های مدل هخامنشی به دو صورت نقره ای و طلایی تولید شده است و برای سلیقه های متفاوت عرضه بازار می شود، نکته قابل ذکر در نگهداری و افزایش طول عمر این سرویس شستن آن با ماشین ظرفشویی است که باید از مواد شوینده مخصوص استفاده شود زیرا در غیر این صورت در بلند مدت کدر و مات می شوند و به تدریج شاهد افت کیفیت آن هستیم.

مراکز عرضه قاشق چنگال طرح هخامنشی

مراکز عرضه قاشق چنگال طرح هخامنشی ست قاشق چنگال طرح هخامنش از برترین قاشق چنگال های خاص در بازار هستند، مراکز عرضه قاشق چنگال این سرویس را در جعبه و بسته بندی بسیار شکیل و زیبایی عرضه می کنند، جنس این سرویس زیبا از استیل و بسیار باکیفیت و مقاوم و ضد زنگ هستند، این مدل زیبا و سنتی قابل شستشو با دست و با ماشین ظرف‌شویی هستند که طول دسته قاشق و چنگال 18 سانتی متر و قطر مناسب دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما