عرضه انواع ساطور قصایی زنجان

یکی از لوازمی که تمام قصاب ها به آن نیاز مبرم برای انجام امور و کار های خود دارند ساطور است ساطور وسیله ای بسیار تیز با تیغه ای پهن و بسیار برنده است که برای خوردن کردن استخوان گوسفند یا مرغ از این ابزار استفاده می کنند این کالا در انواع مختلف و یکی از بهترین برند های آن ساطور ساخت زنجان است.

عرضه کننده ساطور قصایی زنجان این کالای بسیار اساسی و لازم برای امور قصابی را با قیمتی بسیار عادلانه و مناسب در اختیار تمام قصابان عزیز قرار داده است.

عرضه انواع ساطور قصایی زنجان

مزیت های قابل توجه ساطور قصایی دو دسته

مزیت های قابل توجه ساطور قصایی دو دسته ساطور یکی از انواع لوازم بسبار پر کا برد در امور قصابی است که در انواع بسبار مختلف تولید می شود این وسیله کالایی بسیار برنده است که از یک تیغه پهن با بهترین نوع استیل ساخته شده است ساطور دو دسته قصابی یکی از انواع این کالا است که برای خرد کردن گوشت و یا خرد کردن استخوان از این کالا استفاده می کنند.

ساطور قصایی دو دسته این امکان را به کاربر می دهد تا با تمرکز بسیار بالاتری کار خرد کردن گوشت را انجام دهد این ساطور با تیغه ای بسیار تیز در اختیار قصابان است و می توان تیغه این ابزار را با مصقل تیز کرد تیغه ساطور به دلیل این که از جنسی بسیار عالی است به سادگی کند نمی شود و اگر تیز شود برای مدتی بسیار طولانی تیز می ماند این تیغه از جنس استیل ضد زنگ است و در مجاورت با رطوبت به هیچ عنوان زنگ نمی زند و دسته های این کالا طوری طراحی شده تا قصاب با در دست گرفتن آن کاملا مسلط و راحت باشد دسته ها از جنسی است که هرگز در دست قصاب سر نمی خورد.

قیمت کلی ساطور قصایی زنجان

قیمت کلی ساطور قصایی زنجان تولید کننده کلی ساطور قصابی زنجان این کالای بسیار با اهمیت در امر قصابی را در انواع مدل و با کیفیتی عالی و از دسته و تیغه ای درجه یک تولید و ساطور را در شکل ها و اندازه های مختلف در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و حتی در بازار های جهانی توزیع و در دسترس متقاضی قرار داده است.

تولید کننده انواع ساطور قصابی این کالا را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است و شما می توانید از قیمت ساطور قصایی بسیار منطقی تر استفاده کنید اگر تمام واسطه ها را حذف و محصول را به صورت مستقیم تهیه کنید و یا اگر به ساطور در اندازه و تعداد زیاد نیاز دارید بهتر است از خرید عمده و کلان ساطور سود ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما