فروشنده انواع تبر فولادی زنجان مدل AX110

یکی از ابزارهای موثر و کاربردی که با بهره گیری از آن اقدام به بریدن و شکستن چوب، هیزم و سایر فرآورده های چوبی ضخیم می نمایند؛ تبر می باشد که جنس های مختلفی را دارا بوده و در اشاره به بهترین نوع آن می توان تبر فولادی را نام برد. این نوع تبر بی شک همراه خوبی در سفرها و کمپ های کوهنوردی و گردشگری بوده و با آن می توان خیلی از کارها را راه انداخت. حال یکی از بهترین و اثربخش ترین انواع این محصول که از اختصاصی فروشنده تبر می توانید آن را تهیه نمایید؛ تبر فولادی زنجان مدل AX110 می باشد.

فروشنده انواع تبر فولادی زنجان مدل AX110

مشخصات مهم تبر فولادی طرح دار

مشخصات مهم تبر فولادی طرح دار هیچ ابزاری به اندازه تبر نمی تواند از پس شکستن و قطع کردن چوب ها و هیزم هایی برآید که دارای ضخامت بسیار می باشند، در واقع تبر با برخورداری از تیغه های مستحکم و بسیار برنده خود قادر است هر نوع چوب با هر میزان ضخامت و قطر را برش زده و آنها را جدا نماید؛ بخصوص تبر فولادی که در نوع خود بهترین بوده و انواع مختلفی از جمله تبر فولادی طرح دار را شامل می گردد؛ در ادامه شما را با مشخصات مهم این محصول، بیشتر آشنا خواهیم کرد:

  1. یکی از برترین انواع این محصول، تبر فولادی زنجان مدل AX110 است که دارای تیغه ای پهن و بسیار تیز بوده و بدنه تبر هم از چوب طرح دار تشکیل یافته است.
  2. این تبر زیر دست متخصص ترین تولیدکنندگان زنجانی تولید گشته و لذا از لحاظ مرغوبیت می توان به آن مطمئن بود.
  3. تیغه ضخیم آن دارای قطر 8 میلیمتری بوده و علاوه بر چوب و یا حتی مواد پلاستیکی، می تواند فلزهایی که نرم تر و نازک تر هستند را هم به خوبی برش بزند.
  4. جنس فولادی تیغه علاوه بر اینکه به آن قدرت لازم برای انجام عملیات مختلف را بخشیده، بلکه آن را نسبت به آب هم مقاوم و بی تاثیر گردانده است.
  5. بدنه خاص این تبر باعث شده تا تبدیل به تبری خوش دست گردد که کار با آن خیلی آسان خواهد بود.
  6. دارای وزن مناسبی بوده و بنابراین سنگینی ناشی از تبر حس نخواهد شد.

مراکز خرید تبر فولادی زنجان مدل AX110

مراکز خرید تبر فولادی زنجان مدل AX110 تبر لازمه یک سفر در دل طبیعت یا کوه بوده و با وجود آن می توان انواع چوب را به راحتی از درختان جدا کرد و برای آتش افروختن استفاده نمود، چه بسا که با این وسیله می توان به نوعی به دفاع از خود در برابر حیواناتی که ممکن است ناگهانی پیدایشان شود؛ پرداخت و آنها را از خود دور نمود، حال یکی از انواع تبر که همراه خوبی برای همه در سفر خواهد بود؛ تبر فولادی زنجان مدل AX110 بوده که از لحاظ کیفیت و کارایی در صدر همه تبرهای دیگر قرار دارد؛ اکنون از بزرگترین و اختصاصی ترین مراکز خرید تبر فولادی همچون این مرکز می توانید آن را با این مشخصات کلی سفارش دهید:

  • تبر فولادی زنجان اصل
  • تبر استاندارد
  • همراه با عمر استفاده طولانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما