قیمت انواع تبر فولادی زنجان مدل AX110

امروزه تبر انواع گوناگونی دارد که با تنوع کیفیت در انواع مدل های مختلف با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی می گردند که از انواع مدل های آن می توان به تبر فولادی زنجان مدل AX110 اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و نیز از خواص و کاربرد زیادی برخوردار وبده و طرفدارانزیادی را به خود جذب کرده است.

لازم به ذکر است قیمت این مدل از تبر زنجان بر اساس نوع کیفیت، اندازه، ابعاد، وزن سبک، دسته استاندارد، استفاده از مواد اولیه خالص و اصل در تولید آن و دیگر موارد متفاوت می باشد.

قیمت انواع تبر فولادی زنجان مدل AX110

ویژگی های مهم تبر فولادی دست ساز

ویژگی های مهم تبر فولادی دست ساز

همان طور که ذکر شده تبر فولادی دست ساز توسط هنرمندان ماهر ایرانی با کیفیت عالی در استان زنجان از رونق تولیدی وسیعی برخوردار است که از ویژگی های مهم و بارز این ابزار پرکاربرد و پراهمیت می توان به دسته چوبی اصل و نیز تیغه تیز و برنده آن از جنس فولاد مرغوب اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و نیز از کاربرد زیادی در قطعه قطعه کردن شاخ و برگ های درختان برخوردار می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

شایان ذکر است تبر فولادی دست ساز از مشخصات مهمی دیگر در نوع خود برخوردار است که عبارتند از: دارای مقاومت بسیار بالا، عمر و دوام طولانی، ضد زنگ و نیز دارای مشخصات ظاهری خاص و زیبا می باشد که با تنوع طرح های زیبایی که روی دسته چوبی آن قرار گرفته باعث شده چشم هر بننده ای را به خود خیره سازد.

لازم به یادآوری است انواع تبر با مدل های متنوع در بازار با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اندازه، ابعاد و اشکال مختلف جهت استفاده در باغبانی بسیار پرکاربرد می باشند که بسته به نوع کاربرد و اندازه و ابعاد مختلفی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند.

پخش مستقیم تبر فولادی زنجان مدل AX110

پخش مستقیم تبر فولادی زنجان مدل AX110

همواره یکی از بارزترین و رایج‌ ترین استفاده از تبر فولادی زنجان مدل AX110 برای قطع شاخ‌ و برگ‌ های اضافه درختان و تبدیل کردن قطعات بزرگ چوب به قطعاتی سبک و کوچک است که آن را به یک وسیله مهم در باغبانی تبدیل کرده و باعث شده به عنوان یک ابزار مهم و کاربردی در این راستا کمک بزرگی به این شغل نماید.

باید خاطر نشان کرد که پخش تبر فولادی زنجان به روش مستقیم و بدون واسطه باعث شده از قیمت ارزان تری برخوردار باشد و روز بروز بر میزان تقاضا، تولیدات، فروش و سود بیشتر محصول افزوده شود که این در روند افزایشی اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت می باشد و دوستداران زیادی را متوجه خود ساخته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما