قیمت چاقو چوپانی ضد زنگ 23 سانتی زنجان

قیمت چاقو چوپانی زنجان ضد زنگ 23 سانتی با کیفیت صادراتی پایین ترین قیمتی است که می تواند برای این محصول خاص در کشور وجود داشته باشد و کسانی که برای کاربردهای مختلف به این محصول نیاز دارند می توانند با پایین ترین قیمت آن را به دست آورند.

قیمت تولیدی این محصول برای صادر کنندگان می تواند بسیار مناسب باشد زیرا با خرید ارزان در داخل کشور و فروش با انواع مختلف ارزهای خارجی می توانند سود خوبی از این صادرات به دست آورند.

جالب است که درباره چاقو شکاری هم بیشتر بدانیم.

قیمت چاقو چوپانی ضد زنگ 23 سانتی زنجان

مشخصات انواع چاقو چوپانی دسته کرم زنجان

مشخصات انواع چاقو چوپانی دسته کرم زنجان قدمت چاقو سازی در زنجان به صدها سال قبل بر می‌گردد و این شهر قطب تولید چاقوی کشور به شمار می رود و بهترین انواع چاقوی صادراتی کشور در زنجان تولید می شود؛ یکی از انواع این محصولات که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است چاقو چوپانی ضدزنگ می باشد و وسیله ای بسیار مناسب در مسافرت و گردش در طبیعت است.

از مشخصات دیگر این چاقو به طور خلاصه می توان موارد زیر را ذکر کرد :

  • این محصول دارای تیغه پهن و تیزی است که برای ذبح حیوانات کوچک نیز کاربرد دارد.
  • جنس دسته این چاقو از نوع فایبرگلاس است که نسبت به رطوبت بسیار مقاوم بوده و کیفیت آن به مرور زمان کاهش می یابد.
  • دسته نسبت به جریان الکتریسیته کاملاً عایق است و اجازه عبور جریان الکتریسیته را از خود نشان نمی‌دهد.
  • دسته این چاقو نسبت به انواع عوامل میکروبی و قارچی کاملاً مقاوم بوده و این عوامل امکان رشد و تکثیر بر روی دسته چاقو را ندارد.
  • تیغه این محصول از آلیاژی بسیار با کیفیت به نام 80crv2 ساخته شده است که کاملاً ضد زنگ بوده و نسبت به ضربه مقاومت قابل توجهی دارد.

فروشندگان ویژه چاقو چوپانی زنجان در شمال

فروشندگان ویژه چاقو چوپانی زنجان در شمال فروشندگان ویژه چاقو چوپانی زنجان در شمال کشور اقدام به ارائه بهترین چاقو با قیمت مناسب از طریق اینترنتی نموده اند؛ این فروشندگان انواع مختلف این چاقو را از طریق همین وب سایت در معرض دید خریداران قرار داده اند و خریداران می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز با مراجعه به این سایت اطلاعات کافی در مورد مشخصات این چاقو به دست آورند و قیمت روز آن نیز مطلع شوند.

در این میان بهتر است چاقو زنجان درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

ارتباط از با فروشندگان چاقو زنجان و سفارش محصول از این طریق باعث صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌ها خواهد شد و به این ترتیب خریداران عمده می‌توانند با قیمت بسیار مناسب این چاقو در انواع مختلف آن برای آدرس مورد نظر خود درخواست کنند؛ خریداران همچنین می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام و واتس اپ که لینک آنها در سایت قرار داده شده است استعلام قیمت این چاقو را انجام دهند و به این ترتیب نسبت به سفارش چاقو اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما