مراکز پخش گردو شکن چوبی

گردو شکن چوبی یکی از فرآورده های چوبی است که به طور مستقیم و خالص از چوب درخت گردو تهیه می‌ شود و استحکام و دوام فوق العاده ای دارد. مجموعه ما به عنوان یکی از فعال ترین مراکز پخش گردو شکن چوبی به طور مستقیم با تولید کننده این محصول ارتباط دارد و این محصول را به صورت مستقیم و بدون حضور هیچ واسطه ای به دست شما می رساند. به همین جهت این مجموعه قادر است نازل ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد دهد.

مراکز پخش گردو شکن چوبی

5 ویژگی مهم گردو شکن چوبی دستی

5 ویژگی مهم گردو شکن چوبی دستی گردو شکن دستی چوبی در واقع شامل یک ظرف گردوشکن است که به طور صد درصد خالض از چوب درخت گردو تهیه شده است و این گردو شکن نیز دارای یک چکش چوبی با استحکام و دوام بسیار بالا است. استفاده از چوب گردو در ساختار این دسته از گردو شکن ها باعث شده است که مقاومت آن ها در برابر ضربه افزایش پیدا کند.

چرا که چوب گردو از چوب های متراکم است که بافت پیچیده‌ ای دارد و پیچیده بودن بافت این چوب مانع ایجاد ترک و گسستگی در ساختار این محصول می شود. بدنه چوبی گردو شکن دستی با استفاده از یک نوع روغن گیاهی پوشش داده شده است که این روغن جلای خاصی را در ساختار این محصول ایجاد کرده است و موجب بالا نگه داشتن دوام رنگ چوب شده است.

گردو شکن با استفاده از این روغن گیاهی از خاصیت آب گریزی نیز بهره مند شده است. از همین جهت هیچ گونه رطوبتی نمی‌ تواند در ساختار این محصول نفوذ پیدا کرده و آن را از بین ببرد.

گردو شکن های چوبی دستی به طور خالص به صورت دست ساز تهیه شده‌ اند و برای تولید آن ها از ماشین آلات پیشرفته استفاده نشده است. به همین جهت آن ها نوعی صنایع دستی به حساب می آیند. قطر دهانه گردو شکن چوبی ۲۷ سانتی متر است و طول چکش این محصول نیز ۲۲ سانت در نظر گرفته شده است.

قیمت انواع گردو شکن چوبی

قیمت انواع گردو شکن چوبی گردوشکن چوبی یکی از محصولات زیبا و جدیدی است که این روز ها در بین متقاضیان محبوبیت بسیاری کسب کرده است. قیمت گردو شکن به انواع مختلف این محصول بستگی دارد. همچنین سایز این محصول تعیین کننده قیمت آن است. طبیعتا هر چقدر گردو شکن سایز و اندازه بیشتری داشته باشد از چوب بیشتری برای تهیه آن استفاده می شود و قیمت آن افزایش پیدا می کند.

البته نحوه تولید گردو شکن چوبی بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌ گذارد. به عنوان مثال نمونه هایی از گردو شکن ها که به صورت دست تراش ساخته شده‌ اند، از ارزش هنری بیشتری برخوردار هستند و به این واسطه قیمت آن ها گران تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما