مرجع پخش چاقو پیوند زنی کلاسیک زنجانی

چاقوی پیوند زنی از جمله ابزارآلات کشاورزان است که برای پیوند درختان استفاده می‌ شود. اصل این چاقوها، چاقو پیوند زنی زنجانی است که تیغه ی با کیفیت و مقاومی دارد و دسته چاقوی آن از چوب های باکیفیت درست شده است. چاقوی پیوند زنی اصل ساخت شهر زنجان است. پخش این چاقوها از طریق کارگاه‌های تولید آن صورت می‌ گیرد.

مرجع پخش چاقو پیوند زنی کلاسیک زنجانی

خصوصیات چاقو پیوند زنی مدل VGO11

خصوصیات چاقو پیوند زنی مدل VGO11 چاقوها برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می‌ گیرد که مصارف باغبانی آن یکی از موارد مصرف برای این کالا است. این وسیله باغبانی انواع مختلفی دارد که هر کدام شکل و مصرف خاص خود را دارد که چاقوی پیوند زنی یکی از نمونه چاقوهای باغبانی است. چاقوهای پیوند زنی برای مصارف باغبانی و پیوند شاخه ها برای پیوند استفاده می‌ شود.

با استفاده از این ابزار بخشی از تنه درخت را می‌ برند و تنه یک درخت را به تنه ی دیگر پیوند می‌ زنند. بعد از بریدن تنه نیاز به برداشتن قسمت بریده شده است که نوک تیر چاقو پیوند زنی VGO11 برای برداشتن قسمت بریده شده بسیار مناسب است. این مدل دسته محکم و سر استیل دارد. شهر زنجان این وسیله را با کیفیت بالا و محکم و بادوام تولید می کند.

چاقوی پیوند زنی نیز در نوع خود متفاوت است، یک مدل از این چاقوها چاقو مدل VGO11 است که جنس فولاد استیل دارد و سر آن کج است که مخصوص استفاده برای مصارف باغبانی و برش پوست شاخه به اندازه دلخواه و با قطر به اندازه است. جنس دسته این مدل از چوب راش است و جنس تیغه آن زد زنگ است و تیزی به اندازه را دارد.چاقوی پیوند زنی باید وزن مناسب داشته باشد تا هنگام استفاده طولانی مدت از آن دست را خسته نکند که این مدل وزن سبکی دارد. داشتن دسته این مدل با جنس خوب باعث می شود در حین استفاده دست عرق نکند.

فروشگاه عرضه چاقو پیوند زنی زنجانی اصل

فروشگاه عرضه چاقو پیوند زنی زنجانی اصل شهر زنجان از گذشته‌های دور مهد چاقو سازی در ایران است و انواع آن را در مدل و جنس های مختلف به صورت اصل تولید می کند و آن را به سایر کشورها صادر می کند. شرکت های زیادی در ساخت این محصول فعالیت دارد و به فروش چاقوی پیوند زنی می پردازند ولی باز از ارزش چاقوی زنجان چیزی کم نمی کند زیرا مال زنجان اصل هستند.

خرید و فروش آن بسته به تیغ، جنس، اندازه و مدل صورت می‌ گیرد. فروش چاقوی پیوند زنی زنجان اصل از طریق فروشندگان معتبر آن صورت می‌ گیرد. همچنین اصل آن را می توان از فروشگاه عرضه چاقو در زنجان تهیه کرد.

4

  1. سلام وقت بخیر استفاده ازین چاقو بسیار مختص باغها میشود که خیلی راحت کرد چین محصولات از قبیل هندوانه خربزه خیار گوجه وبامیه غیره خیلی عالیه درضمن از این چاقوها خرید کردم خیلی عالیه باغداران حتما خریدکننده ولی درحین بریدن باچاقو ازدستکش استفاده شود چون خیلی چاقوهای تیز هستن

  2. سلام. تشکر از کیفیت محصولاتتون. میخواستم ببینم تو سفارشای عمده، شرایط فروش به چه شکلی هستش و چقدر تخفیف شامل میشه؟

    • سلام حسن عزیز
      لطفا جهت دریافت پاسخ سوال خود می توانید فرم داخل سایت را پر کنید مشاورین ما با شما تماس می گیرند و به سوالات شما پاسخ می دهند

  3. محصول رو از سایت شما خریداری کردم زود به دستم رسید بسیار خوشحالم با سایت شما اشنا شدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما