چاقو عقاب که بعد از اتمام کار نیاز به شستن ندارد

برای انتخاب یک چاقو عقاب آشپزخانه خوب، باید موارد زیر را در نظر بگیرید: کاربرد، ارگونومی یا موادی که چاقو از آن ساخته شده است.

چاقوی ایده آل باید دارای ظرفیت برش بالا و مقاومت خوبی در برابر سایش باشد.

برای جلوگیری از تکثیر باکتری ها باید به درستی مونتاژ شود و باید ارگونومیک باشد تا راحتی و ایمنی بیشتری را به کاربر ارائه دهد.

یک حرفه ای هنگام خرید چاقو آشپزخانه باید به چه نکاتی توجه کند.شما باید هم به تیغه و هم به دسته و نحوه مونتاژ هر دو قطعه نگاه کنید.

در مورد جنس تیغه چاقو، نوع فولاد بسیار مهم است زیرا طول عمر چاقو را تعیین می کند. 3 چاقو کلاولز از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا با لبه ای طولانی مدت و ظرفیت برش بالا ساخته شده است.

هر یک از اجزای فولادی خواص متفاوتی را برای چاقو به ارمغان می‌آورد، کربن که عملکرد عالی برش و تیز کردن به آن می‌دهد، مولیبدن که مقاومت زیادی در برابر سایش و دوام طولانی دارد، و وانادیوم که مقاومت زیادی در برابر خوردگی و اکسیداسیون می‌دهد.

ویژگی های اصلی یک تیغه توانایی برش و سهولت تنظیم مجدد آن یک بار کسل کننده است. این کیفیت ها با کیفیت خوب فولاد، عملیات حرارتی صحیح اعمال شده، که به عنوان تمپر شناخته می شود، و عملکرد مناسب فرآیندهای تولید بعدی به دست می آیند. چاقوهای آهنگری مناسب ترین برای پذیرایی هستند.

چه اشتباهاتی معمولا در آشپزخانه با چاقو انجام می شود.یکی از رایج ترین اشتباهات نادیده گرفتن لبه است که به دلیل تلاش و فشار مورد نیاز برای رسیدن به برش کامل با یک چاقوی کسل، خطر برش را افزایش می دهد.

برای استفاده از آن، فولاد و چاقو باید عمود و با شیب چاقو حدود 20 درجه قرار گیرند. شما باید چاقو را که یک قوس را توصیف می کند از دسته تا نوک آن در امتداد کل استیل بلغزانید.

هر طرف چاقو باید با حرکات متناوب یکنواخت که تمام طول لبه را پوشش می دهد تیز شود.برای هر کاربری خاص یک چاقو وجود دارد و یکی دیگر از اشتباهات رایج استفاده از چاقو برای کاربردهای متفاوت یا استفاده از آن بر روی سطح نامناسب است.

برای اینکه چاقوها در شرایط خوبی قرار داشته باشند و بیشترین بهره را از آنها ببرید، توصیه می شود از هر چاقو برای استفاده خاص خود استفاده کنید و روی تخته های مناسب برش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما