ارائه کننده چاقو زنجان سفارشی 19 سانتی تیز

تیزی ها و چاقو زنجان سفارشی یکی از صنایع دستی زنجان است. که بسیار شناخته شده هستند. رتبه نخست صانیع دستی زنجان به ساخت چاقو اختصاص دارند و چیزی بالغ بر۱۰ ها هزار فرد به صورت مستقیم در این کارگاه ها به کار کردن مشغولند.

سازندگان این چاقو ها از مدل های متفاوتی برای منحصر به فرد کردن ساخته هایشان استفاده می کنند: از حک کردن نام خود یا شرکت برروی بدنه چاقو گرفته تا با نقش و طرح هایی خاص، محصولات خود را شناسنامه دار می کنند. در تولید چاقوی زنجان موارد مختلفی چون همچون شاخ، عاج، سنگهای قیمتی، نخ، جواهرات و تکه‌هایی از پوسته‌های دریایی استفاده می‌شود.

ارائه کننده چاقو زنجان سفارشی 19 سانتی تیز

چاقو زنجان سفارشی چوپانی چه مشخصاتی دارد؟

چاقو زنجان سفارشی چوپانی چه مشخصاتی دارد؟ چاقو چوپانی زنجان، گونه های مختلفی داشته که با هم در این مطلب قصد داریم آن ها را مرور کنیم: گونه ی اول چاقوها تک تیغه، فنر و دسته هستند و در اندازه‌های گوناگون ساخته می شوند، گونه ی دیگر به چاقوهایی با دسته‌ای از عاج گاو یا بز که یک تیغه منفرد دارند و توسط دو ناخن به دسته وصل می‌شوند و فنر هم ندارند. مدل نابی از چاقوهای گونه دوم برای برش مداد های خوشنویسی نیز بکار برده می‌شود. در زمان های اخیر چاقوهایی در چین تولید و به طور غیرقانونی وارد کشور می‌شوند و بعد از آن‌که لوگو «زنجان» می‌خورند به دیگر کشورها صادرات می‌شوند.

عمده کارایی این چاقو برای افرادی که در کوه و دشت و کمر قرار دارند کار آمد و ضروری است. طول 23 سانتی این چاقوی چوپانی، دارای تیغه ی ضدزنگ 440 بوده و کیفیت جنس دسته از استخوان گاو و قبضه از آلیاژ برنج میباشد و بسیار با کیفیت و خوش ساخت می باشد که مخترع آن آقای دادو می باشد. این چاقو دارای امنیت ساده ای است و جهت بسته و باز کردن تیغه احتیاجی به ضامن ندارد و برای گشودن تیغه فقط کافیست آن را به بیرون بکشید و هر موقع هم که مایل بودید با حداقل فشار به پشت آن، تیغه را درون دسته قرار دهید!

چاقوی چوپانی کاربرد های متفاوتی دارد اما با توجه به تیغه ی ضدزنگی که این محصول دارد شما دیگر اشکالات فولادهای پرکربن را که در برابر مایعات و رطوبت و لکه ها دچار زنگ زدگی میشدند را مشاهده نخواهید کرد و قادر خواهید بود که به طور مداوم از این چاقو بهره ببرید!

قیمت خرید چاقو زنجان سفارشی در سال جدید

قیمت خرید چاقو زنجان سفارشی در سال جدید چاقو های زنجان از شناخته شده ترین و محبوب ترین چاقو های موجود در کشور به حساب می آیند که برخلاف کیفیت بسیار مطلوب و بالایی که دارند، قیمتی به مراتب کمتر از نمونه های خارجی یا تولیدی های دیگر کشور دارند. شما عزیزان می توانید برای کسب قیمت خرید چاقو زنجان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاورین فروش ما تماس گرفته به صورت رایگان از توصیه های تیم استفاده کنید. جهت دریافت مشاوره و یا مقایسه محصولات، فرم موجود در سایت را پر کرده تا واحد فروش باشما تماس بگیرند

4

  1. سلام خدمت شما عزیزان دل میخواستم بدونم این محصول گارانتی هم داره و اینکه چقدر طول می کشه تا به دستمون برسه؟

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما