بازرگانی فروش ساطور دسته چوبی زنجان

ساطور دسته چوبی زنجان دارای تیغه بسیار با کیفیت و محکم در برابر ضربه می باشد، همچنین تیزی آن بسیار استاندارد بوده که دقیقاً برای خرد کردن استخوان گاو و گوسفند به حساب می آید. گفته شده جنس تیغه این محصول زنجانی از فنر ماشین به دست می آید و ضخامت آن نیز ۶ میلی متر، که می توان در موقع ضربه زدن به راحتی استخوان را به چند تکه تقسیم کرد. در حال حاضر بازرگانی فروش ساطور دسته چوبی زنجان توانسته با فروش تعداد محدودی ساطور دسته چوبی به صورت کلی و قیمت ارزان خواهان زیادی را جذب محصول کند.

بازرگانی فروش ساطور دسته چوبی زنجان

اطلاعاتی مختصر درباره ساطور قصابی

اطلاعاتی مختصر درباره ساطور قصابی ساطور قصابی یکی از وسایل مهم هر آشپزخانه ای می باشد و اگرچه استفاده روزمره ای ندارد اما هیچ چاقو و ابزار برنده ای نمی تواند جایش را بگیرد، چرا که این محصول با جنس محکم و مقاوم و ضخامت استاندارد می تواند در مقابل ضربه های محکم از خود مقاومت نشان دهد.

همانطور که مشاهده گردید جنس تیغه این ابزار از فنر ماشین تشکیل شده است که به طور کامل سوخت و کاملاً نبرد شده می باشد حتی با ضخامت ۶ میلیمتری سبب گشته تا در مواقع ضربه زدن به استخوان های محکم هیچ گونه آسیبی نبیند.

از نکات شناخت دیگر این محصول می‌توان به وزن آن اشاره کرد زیرا این ساطور به گونه ای باید طراحی گردد که در مواقع کار به دست و انگشت آسیبی وارد نشود، و علاوه بر اینها دسته ساطور باید طوری ساخته شود که وقتی دست آغشته به چربی است بتوان آن را نگه داشت تا از دست خارج نشود.

به همین خاطر سازنده آن برای جلوگیری از لغزنده شدن دسته ساطور از چوب مخصوصی به نام گردو استفاده می کند تا طول عمر بالا، مصرف زیاد و ظاهر زیبایی را داشته باشد.

قیمت انواع ساطور دسته چوبی زنجان

قیمت انواع ساطور دسته چوبی زنجان انواع ساطور دسته چوبی از هنر دستهای شهر زنجان بوده که سبب گردیده با کیفیت بالا و عمر طولانی زیاد خواهان زیادی در سایر کشورهای دیگر نیز داشته باشد.

همینطور از ویژگی های این محصول می توان به کارایی بالا در خورد کردن استخوان گاو و گوسفند با کمترین نیرو دست اشاره نمود. بنابراین ساطور زنجان به دلیل طراحی بسیار استاندارد خود یکی از مناسب ترین و راحت ترین ساطور ها برای خرد کردن استخوان و سلاخی کردن گوشت به شمار می رود.

فروش انواع ساطور دسته چوبی زنجان در وزن های متفاوت ارائه می گردد که شما می توانید با ارزان ترین قیمت ممکن این ابزار تیز و برنده را از طریق سایت ما دریافت نمایید.

در ضمن قیمت ساطور زنجان به عواملی بستگی دارد که شامل کیفیت، وزن، ضخامت، جنس و برندهای مختلف می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما