توزیع مستقیم قند شکن چوبی زنجان

توزیع مستقیم قند شکن چوبی زنجان، بهترین راه برای حذف واسطه ها می باشد و می تواند سود خوبی به تولید کننده برساند. زنجان مهد هنر صنایع دستی ایران محسوب می شود و آثار هنری زیبایی به دست استادان خلق می شود. قند شکن دسته چوبی یکی از انواع صنایع دستی می باشد که دارای بدنه استیل و با دوام است. تولید کنندگان این آثار می توانند با حذف واسطه ها به صورت مستقیم، به توزیع صنایع دستی ارزشمند خود بپردازند.

توزیع مستقیم قند شکن چوبی زنجان

همه چیز درباره قند شکن دستی

همه چیز درباره قند شکن دستی محال است به زنجان بروید اما از آثار زیبا و دیدنیه آن بازدید نکرده یا یک عدد از آن را خریداری نکنید و به عنوان سوغات به همرا نیاورید. تقریبا همه شهرهای ایران برای خود دارای یک غذا یا هنر خاص هستند و همین موضوع است که گردشگران زیادی را به کشور می کشاند. وقتی اسم زنجان آورده می شود، اولین چیزی که به ذهن آدم خطور می کند، صنایع دستی این شهر می باشد.

اساتید زیادی در این شهر با هنر دست خود آثاری کم نظیر تولید می کنند که حتی نمی توانید نمونه صنعتی آن را به آن زیبایی پیدا کنید. قند شکن دستی، جزو این اثرها به حساب می آید که از قدیم الایام جایگاه ویژه ای در خانه های ما ایرانیان داشته است. حس شکستن قند با دست بسیار دلچسب بوده و ایجاد نوستالژی می کند.

قند شکن دستی در چندین مدل ساخته می شود و نحوه استفاده در هر کدام از آنها، متفاوت است. مدل چکشی، انبری،قیچی و تکیه گاهی از انواع قند شکن های دستی هستند. استفاده هر کدام از اینها قلق خاصی داشته و باید کار کردن با آن را بلد باشید. بیشتر چکش های دستی از دسته چوبی و بدنه استیل ساخته می شوند تا درهنگام استفاده کمترین آسیب به دست و بیشترین کارایی را داشته باشند.

قیمت عمده قند شکن چوبی زنجان

قیمت عمده قند شکن چوبی زنجان صنایع دستی آنقدر ارزشمند هستند که قیمت گذاشتن برای آنها بسیار دشوار است. این آثار به خاطر زحمت زیادی که در خلق آنها کشیده می شود و همچنین بهترین مواد اولیه در تولید، لزوما از قیمت بالاتری نسبت به نوع صنعتی خویش دارند. اما اگر قصد خرید این کالا به تعداد زیاد برای فروشگاه یا دکان خود را دارید می توانید به صورت عمده آن را خریداری کنید.

قیمت قند شکن به صورت عمده بسیار مناسب‌تر از جزئی خریدن آن است و مقرون به صرفه می باشد. در صورت نیاز به این نوع قند شکن به صورت عمده، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و از تولید کنندگانی که فروش کلی دارند، به اندازه نیاز خود به این محصول خرید کنید تا قیمت تمام شده برای شما به حداقل برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما