توزیع کننده گردو شکن استیل

اغلب افراد هنگام پوست گیری انواع خشکبار ها که دارای پوستی سخت هستند زمان زیادی را صرف کرده و همچنین ممکن است در حین انجام کار به انها آسیب برسد.امروزه نمونه ای از اقلامی که این کار را سهولت بخشیده گردو شکن استیل است که توزیع آن اکنون،غالبا از سوی فروشندگان لوازم آشپزخانه در حال انجام است.

توزیع کنندگان گردو شکن استیل معمولا آن را به نرخی کاملا اقتصادی به دست مشتریان رسانده و عموم افراد می توانند از این ابزار پر کاربردبهره مند گردند.همچنین این کالا با توجه به کارایی بالا،برخورداری از کیفیت مناسب و علی رغم اینکه بیشتر افراد به دنبال چنین محصولی بودند، تولید و توزیع آن به میزان قابل توجهی است.

توزیع کننده گردو شکن استیل

مشخصات گردو شکن استیل جدید

مشخصات گردو شکن استیل جدید

گردو شکن استیل،وسیله ای با نحوه استفاده آسان است و فرآیند پیچیده ای در کار با آن وجود ندارد.همچنین این محصول دارای سایزی کوچک و سبک بوده و قابل حمل در اکثر مکان ها نیز می باشد.ویژگی هایی که این کالا دارا است،به افراد در انجام بسیاری امور سرعت می بخشد.

گردو شکن استیل درجه یک انواع مغزیجات و خشکبار ها مانند:1-گردو2-پسته3-بادام و یا هر خشکباری که هم سایز با گردو و یا کوچکتر از آن باشد، به راحتی مغز آن ها را بدون آسیب جدا می کند.علاوه بر این افراد می توانند برای جدا سازی هسته میوه ها و یا باز کردن درب بطری از گونه هایی که این قابلیت ها را دارند نیز استفاده کنند.

با قرار دادن انواع خشکبار در میان محفظه این ابزار و اندکی فشار دست به دسته های آن،مشاهده می کنید که آسانی و مدت زمان پوست گیری خشکبار با این کالا نسبت به قبل به چه میزان است.بدنه مقاومی که این محصول دارد تا مدت زمان زیادی دوام آورده و با تهیه یک نمونه از آن تا مدت ها به استفاده از آن می پردازید.

انواع مختلف گردو شکن استیل

انواع مختلف گردو شکن استیل

ابزار گردو شکن،دارای طیف وسیعی از انواع مختلف آن،هم از نظر شکل و نحوه کارکرد و هم جنس بدنه است که تهیه آن بسته به سلیقه افراد است.یکی دیگر از انواع گردو شکن جدید،گردو شکن اتوماتیک بوده که اغلب در مکان هایی چون رستوران ها،کافه ها و تولیدی های مواد غذایی و خوراکی که به میزان زیادی گردو نیاز دارند مورد استفاده قرار گرفته و معمولا در استفاده خانگی از نوع دستی و ساده آن در بیشتر منازل به چشم می خورد.

گردوشکن های انبری، پیچشی و فنری سه نمونه از نوع دستی این محصول هستند و کار با تمامی انواع این ابزار به آسانی صورت میگیرد و تفاوت چندانی ندارد. تولید کنندگان به سبب تمایز احساس راحتی میان افراد در استفاده از این ابزار،اشکال گوناگونی از آن را تولید کرده تا دست افراد در تهیه این کالا باز باشد.

اکنون به بررسی نحوه کارکرد انواع مختلف گردو شکن می پردازیم.نوع انبری از این محصول تقریبا مانند قند شکن های انبری قدیمی عمل می کند.در میانه ی دو اهرم این گردو شکن جایگاهی دایره شکل وجود دارد که با قرار دادن گردو در آن و فشار به دسته های آن به راحتی پوست را از مغز جدا می سازد.البته انواع مختلف گردو شکن انبری وجود دارد که محفظه آنها با یکدیگر تفاوت داشته و برخی فقط مختص به شکستن گردو و برخی قادر بر شکستن تمامی خشکبار هستند.

گردو شکن پیچشی،بهترین نوع دستی این محصول به شمار می رود و نحوه کار با آن نسبت به سایر راحت تر است.این شکل از گردو شکن بسیار گسترده بوده و در اشکال مختلفی از آن در بازار موجود است.پر مخاطب ترین نوع پیچشی آن، شکل دسته دار آن است که با قرار دادن خشکبار در میان محفظه و چرخش دسته های آن به آسانی عمل می کند.

گردو شکن های فنری نیز از لحاظ نحوه کار با آن برای افراد جذابیت بسیاری داشته اما از نظر کیفیت و دوام ممکن است زیاد ماندگاری نداشته باشد.توپی فلزی یا در مواردی پلاستیکی در راس فنر های آن قرار دارد که با کشیدن و رها کردن آن به گردو ضربه وارد کرده و آن را میشکند.وجود فنر های بزرگ سبب ثابت نگه داشتن خشکبار می شود.

بررسی کیفیت گردو شکن استیل

بررسی کیفیت گردو شکن استیل

گردو شکن هایی که از جنس استیل تولید می شوند، به سبب مقاومت و دوام بسیار بالای این نوع فلز معمولا با کیفیت تر از گردو شکن هایی است که از پلاستیک تهیه می شوند و بیشتر مخاطبان این نوع محصول از جنس فلزی آن استقبال بیشتری دارند.

مقاومتی که نوع فلزی این ابزار دارند، در هنگام فشار برای شکستن خشکبار دچار شکستگی بدنه نشده و شکل خود را نیز از دست نمی دهد.همچنین با وجود برجستگی ها در قسمت داخلی محفظه گردو شکن های استیل، نیازی به فشردن زیاد اهرم آن نبوده و برجستگی ها با اندکی فشار بر روی پوست خشکبار ها ترک ایجاد می کنند.

اگر به دنبال برترین نوع کیفیت از گردوشکن هستید تهیه گردو شکن استیل زنجان را در اولویت خود قرار دهید. معمولا تولید کنندگان هر کالایی بیش از هرچیز بر کیفیت کالای تولیدی خود متمرکز می شوند.در خصوص کیفیت در زمینه تولید گردوشکن،زنجان حرف اول را می زند و مدتی است که از لحاظ کیفیت به اکثر افراد ثابت گردیده است.

بازار خرید گردو شکن استیل

بازار خرید گردو شکن استیل

امروزه ضمن توجه به اینکه بیشتر امور با ابزار مخصوص به خود به راحتی و مدت زمان کم صورت می گیرد کم تر افرادی پیدا می شوند که به روش سنتی به انجام کار های خود بپردازند؛از این رو بازار گردو شکن استیل که نمونه ای از ابزار در سهولت مواردی از امور نقش دارد نیز به سبب ویژگی هایی که ذکر شد، عمدتا از رونق خوبی برخور دار بوده و مورد توجه اکثر افراد واقع گردیده است.

بازار خرید گردو شکن با توجه به عواملی چون کیفیت،جنس ،اشکال مختلف آن چون دستی و برقی، قیمت آن از سوی تولید کنندگان مختلف،داخلی و یا خارجی بودن محصول که هر کدام با یکدیگر تمایز دارند، متفاوت خواهد بود.

به طور کلی گردو شکن، امروزه به عنوان ابزاری ضروری برای کارخانجات ، فروشندگان خشکبار و سایر مراکزی که در تولید مواد غذایی و خوراکی از این خشکبار استفاده می کنند محسوب شده و بدون آن روند کار در مدت زیادی به طول می انجامد؛به همین سبب بازار خرید و فروش آن سود سرشاری را به همراه دارد و تولید کنندگان را ترغیب به تولید بیشتر و بهتر این کالا می کند.

تولید کنندگان نیز سعی دارند با بکار گیری روش های مدرن و پیشرفته،نمونه های بیشتر از آن را طراحی و تولید کرده و به گونه ای وارد رقابت با برند های گوناگون داخلی و خارجی شوند و برند خود را نیز به شهرت رسانده و همچنین رضایت و اعتماد بیشتر افراد را جلب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما