خرید سفارشی چاقو قلم تراش تک تیغه زنجانی

خرید انواع چاقو قلم تراش زنجانی تک تیغه را می توان به صورت سفارشی انجام داد؛ به طور کلی چاقوی زنجان، شهرت زیادی داشته و در اشکال گوناگون جهت مصارف مختلف تولید می گردد؛ همان گونه که تا حدودی از نام محصول مشخص است؛ خرید سفارشی چاقو قلم تراش تک تیغه با هدف استفاده جهت تراشیدن قلم نی خطاطی یا سایر ساقه های گیاهی مشابه انجام می شود.

خرید سفارشی چاقو قلم تراش تک تیغه زنجانی

ساخت چاقو قلم تراش زنجانی 15 سانتی

ساخت چاقو قلم تراش زنجانی  15 سانتی ساخت انواع چاقوی تیز و مرغوب از زمان های بسیار دور در استان زنجان رونق داشته است؛ در حال حاضر نیز چاقو های زنجان طرفداران زیادی داشته و جایگاه ویژه ای در بازار دارند.

بخش قابل توجهی از تولید چاقو زنجان به ساخت چاقو قلم تراش اختصاص دارد؛ این قبیل چاقوها برای تراش دادن انواع ساقه های گیاهی نسبتاً ضخیم و قلم نی به کار می روند؛ در واقع چاقو قلم تراش به گونه ای ساخته می شود که با کمک آن بتوان قلم نی را به شکل دلخواه تراش داد.

شایان ذکر است که چاقو قلم تراش زنجانی به نوبه خود تنوع داشته؛ در اندازه های گوناگون تولید می شود؛ به عنوان مثال می توان به نمونه های 15 سانتی این کالا اشاره کرد؛ این چاقو از نظر جنس تیغه به دو دسته فولادی و استیل فولادی تقسیم می گردد.

در ادامه مطالب بالا باید بیان کرد که تولید چاقو قلم تراش زنجانی 15 سانتی بیشتر به منظور تراشیدن قلم نی های ضخیم انجام می شود؛ به عنوان مثال می توان از قلم نی دزفولی و خیزران نام برد.

پخش عمده چاقو قلم تراش زنجانی در بازار

پخش عمده چاقو قلم تراش زنجانی در بازار پخش انواع چاقو قلم تراش زنجانی در بازار به صورت عمده و جزئی انجام می شود؛ اما طبیعتاً خرده فروشان چاقو و لوازم قلم تراشی تمایل دارند؛ آن را با حجم بالا و قیمت عمده خریداری کنند.

حال ممکن است؛ این سوال پیش آید که امروزه با وجود تولید انواع و اقسام چاقو، علت رونق بسیار بالای پخش عمده چاقو زنجانی در بازار چیست؟
جهت پاسخ به پرسش مطرح شده باید گفت که اولاً چاقو سازی از صنایع اصیل و بومی استان زنجان بوده و گفته می شود که پیشینه آن به قبل از زمان مغول ها می رسد؛ ثانیاً ساخت چاقو زنجان با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه انجام می شود؛ علاوه بر اینها چاقو زنجانی، ظرافت خاصی داشته و ذوق هنری زیادی جهت طراحی و تولید آن به کار رفته است.

علاوه بر استیل، فولاد و برنج که جهت ساخت تیغه فلزی چاقو قلم تراش زنجانی به کار می روند؛ از موادی مثل استخوان گاو، شاخ گاو و شاخ گوزن نیز برای ساخت این چاقوها استفاده می شود؛ این نیز یکی از دلایل جالب توجه رونق بازار پخش عمده چاقو زنجانی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما