خرید مستقیم قندشکن زنجان

قند شکن یک وسیله برای شکاندن و خورد کردن قند است که به شکل یک چکش عمل میکند و دولبه ی تیز دارد برای راحتر تکه تکه کردن قندها و در میان قندشکنها،قندشکن زنجان از با کیفیترین قندشکنهای ایران است.

زنجان از دیر باز یکی از شهرهای صنعتی بودی که به دلیل موقعیت جغرافیایی و اینکه در گذشته اکثر جنگهای داخلی به آنجا راه داشته توانسته در زمینه چاقو سازی و قند شکن سازی حرف اول را بزند،امروزه قطب صنعت قندشکن در زنجان است.

خرید مستقیم قندشکن زنجان

خصوصیات قندشکن زنجان اصل

خصوصیات قندشکن زنجان اصل قندشکن زنجان باکیفیت معمولا از دو سری خیلی تیز با جنس فولادی با کیفیت ساخته شده اند به گونه ای که میتوان به عنوان چکش هم از آنها استفاده کنیم،دسته های قند شکن زنجان طرح های خاصی دارند و سیقل داده میشوند تا به دست آسیب نرساند.

خیلی سنگین نیستند،قندشکن های تقلبی چون از فولاد بی کیفیت ساخته میشوند سنگین میشوند و کار با انها بسیار سخت میشود اما قند شکن زنجان اصل معمولا سبک است وکار با انها راحتتر است.

انواع مدل های قندشکن زنجان

انواع مدل های قندشکن زنجان قند شکن ها نیز کالاهایی هستند که انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

1.قند شکن صنعتی(این نوع قند شکن ها معمولا در کارخانه های بزرگ استفاده میشوند و توان این را دارند که از 200 کیلو تا 1200 کیلو قند را بشکنند،دارای مراخل متعددی هستند بدین صورت که ابتدا قندها را در حالت افقی برش میزنند،سپس روی نواره های نقاله به سمت تیغه هاهدایت میشوند.

تیغه های این قند شکن 42تا هستند که سریع کله قندها را خرد میکنند سپس به مرحله ی گرد گیری میرسد،بسیاری از این قندشکن های صنعتی مرحله گرد گیری را دارند تا قندها با خاک قندها بسته بندی نشوند،بعد از این مرحله قندها را بسته بندی میکنند برای فروش. مزیت این دستگاه این است که هم برق یک فاز میتوان برایش استفاده کرد و هم برق سه فاز و یکی از راهای کسب درامد است که بتوانید یکی از این قندشکن های صنعتی را بخرید و کله قندها را بشکنید و به فروش برسانید و کسب و کاری موفق خواهید داشت.)

2.قند شکن اتوماتیک(استفاده از این قند شکن ها کار بسیار راحتی است فقط کافیست دستگاه قند شکن را با چند دکمه در حالتی که دوست دارید قندها را بشکند تنظیم کنید،این قند شکن قندها را منظم تر میشکند و میتوان حتی ابعادش را نیز خودتان معین کنید و این بستگی به سلیقه مشتری دارد. یعنی ابعاد16تا ابعاد 20را میتواند بشکند و قندهای یکدستی تولید کند،این دستگاه دارای 44تاتیغه تیز است که حتی به نام 44تیغه ای میشناسند.)

3.قند شکن اتویی(این قند شکن های امروزی معمولا قندها را به صورت افقی در ان قرار میدهیم سپس اول برشهای دایره ای انجام میدهد و بعد در ابعاد کوچک قندها را میشکند و دارای تیغه های متغییر است از 44تا گرفته تا کمتر و بیشتر.)

4.قند شکن دستی(این قند شکنها معمولا برای کسب و کار خانگی بسیار مفید میباشند و کار با آنها بسیار راحت است به گونه ای که نیاز به تخصص خاصی نیست و هر کسی میتواند این دستگاه را بگیرد و در منزلش نصب کند و کار کند.

برق مصرفی زیادی نمیخواهند و حتی با برق خانگی نیز میشود این دستگاه را نصب کنید و در انواع مختلفی هستند،برخی از قند شکن های دستی حتی به برق هم نیاز ندارند و فقط کافیست روی یک سطح صاف بگذارید و با کمک دسته ای که برایش گذاشته اند قندها رابشکنید.)

بررسی کیفیت قندشکن زنجان

بررسی کیفیت قندشکن زنجان زنجان اول در زمینه چاقو سازی پیشرفت کرد سپس قند شکن نیز به آن اضافه شد به گونه ای که اکثر افراد زنجان را با این اسم ها میشناسند بنابراین هر شرکت و کارگاه و حتی خانه ای که نیاز به قند شکن داشته باشد به زنجان مراجع میکند علت آن هم کیفیتی است که در قندشکنهای زنجان وجود دارد.

کیفیت حرف اول هر کالایی را میزند اگر یک کالا کیفیت خوبی داشته باشد قیمتش همه زیاد باشد مشکلی پیش نمی آید چرا که امروزه هستند افرادی که کالاهای بی کیفیت را خیلی ارزان به فروش میرسانند.

یکی از کالاهای با کیفیت،قندشکن زنجان ارزان است و علت آن هم این است که زنجان از گذشته تا به امروز صفر تا صد این کالای ارزشمند را شناخته و دقیق میداند قند شکن خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

علت کیفیت قندن شکن های زنجان به چند دلیل است،مواد فولادی که برای ساختن قند شکن استفاده میکند از بهترین فولادها است،افراد ماهری از گذشته این کارا کرده اند و این تخصص به نسل های جدیدشان هم رسیده،به روزترین قندشکن های جهان را با بهترین مواد داخلی تولید میکنند و مهمتر از همه اینکه زنجان انواع قند شکن را از سایز های مختلف توانست با طراحی های خاص به عرضه بگذارد.

به طور کلی این کار امروزه بیشتر در زنجان انجام میشود و باقی شهر ها که تخصص زیادی ندارند معمولا وسایل فولادی دیگری تولید میکنند و هر گاه خواستید قند شکن بگیرید مطمئن باشید که ساخت زنجان باشد.

مراکز پخش قندشکن زنجان

مراکز پخش قندشکن زنجان مراکز پخش قندشکن زنجان عمدتا در همین شهر است که از زنجان به جاهای دیگر صادر میشود میشود،حتی ایران اولین کشور در فروش این قندشکنها به خارک از کشور نیز است.

قندشکن زنجان را شما میتوانید به دو روش تهیه کنید یا مستقیم یا غیر مستقیم،در روش مستقیم شما به صورت حضوری و با صرف وقت و هزینه بیشتر باید به مرکز فروش بروید تا بتوانید این قندشکن ها را تهیه کنید.

در روش غیر مستقیم شما وارد سایتهای مختلف و مطمئن میشوید تا بهترین خرید قندشکن را انجام دهید،مجموعه سایت ما یکی از معتبرترین سایتها ایت که شما با وارد شدن به آن میتوانید هم قیمتها را مقایسه کنید،هم وقت کمتری صرف کنید و مهمتر از همه با کیفیترین قندشکن ها زنجان را خریداری کنید.

سایت های ما مجموعه بهترین قندشکن ها را به صورت کاملا جدا در سایت قرار داده تا بتوانید با خیال راحت انتخاب دقیق داشته باشید،یکی از مزیتهای سایت ما این است که میتوانید مطالب مفید در رابطه با قندشکن زنجان اصل و تقلبی بخوانید تا گرفتار افراد سود جو نشوید.

متاسفانه امروزه افراد سودجوی زیادی هستند که با وارد کردن قندشکن های تقلبی میخواهند با قیمت بیشتر آنها را به فروش برسانند که این کار از یک طرف به تولیداتت داخلی ضرر میرساند و از طرف دیگر هزینه های اضافه میکنیم.

سایت ما به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است و در قبال کالایی که به شما میفروشد ضمانت نامه نیز میدهد تا مبادا قندشکنها دچار مشکلی باشند که اگر باشد سایت ما آماده عوض کردن دوباره قندشکن ها است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما