سفارش چاقو دسته چوبی طرح دار دست ساز

چاقو دسته چوبی طرح دار یکی از بهترین و با کیفیت ترین چاقو های ایران می باشد این چاقو از نظر ظاهری دارای تیری محکم و براق می باشد که بسیار مناسب برای یادگاری و کارهای روزمره می باشد معمولاً تیغه چاقو دست چوبی از فولاد درجه یک می باشد که در اثر ضربه آسیبی نمی‌بیند.

سفارش چاقو دسته چوبی طرح دار دست ساز

انواع چاقو دسته چوبی طرح دار برای سفر

انواع چاقو دسته چوبی طرح دار برای سفر چاقو دست ساز از زیبایی بسیار زیادی برخوردار است و بسیار مناسب برای مسافرت و کوهنوردی میباشد چاقو دسته چوبی یکی از بهترین نوع چاق و ساخته شده شهر زنجان می باشد که از کیفیت بسیار بالا برخوردار است.

معمولاً جنس تیغه چاقو و دسته چوبی طرح دار از فولاد محکم است و مثل چاقو های معمولی از استیل نیست که در اثر رطوبت و کار مداوم زنگ بزند و تغییر رنگ بدهد تیغه چاقو دسته چوبی یک تکه بوده و امکان جدا شدن از دسته را ندارد طول عمر چاقو دسته چوبی زیاد است.

جنس دسته به کار رفته در چاقوی مروارید معمولا از چوب گردو است که مقاومت بسیار بالایی دارد و زیبایی خاصی به آن می‌بخشد و به گونه‌ای طراحی شده که غالب دست است و کار با آن بسیار راحت است.

چاقوهای دسته چوبی معمولاً دارای غلاف چرمی هستند که به کمربند یا کمر بسته می‌شود تا از گم شدن آن جلوگیری کند و وزن چاقوهای دستی چوبی معمولا متوسط است و حمل و نقل آن راحت است سایز چاقوهای دسته چوبی با یکدیگر متفاوت است. چاقو های تولید شده در شهر زنجان و قزوین از نوع بازار ترین کیفیت چاقو می باشد.

فروشنده چاقو دسته چوبی طرح دار صادراتی

فروشنده چاقو دسته چوبی طرح دار صادراتی فروشنده چاقو طرح دار معمولاً به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت می کند افرادی که تمایل به داشتن چاقو دسته چوبی طرح دار با کیفیت بسیار عالی دارند می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند و مبلغ چاقوی زنجان را پس از تحویل گرفتن درب منزل پرداخت کند.

انواع چاقو زنجان به صورت عمده و تک به فروش می‌رسد که دارای طراحی زیبا و تنوع بسیار بالا می باشد چاقو دسته چوبی زنجان یک وسیله ارزشمند است که حاصل کار و تلاش دست هنرمندان زنجان بوده و صیغه بادوام و محکم و یک دسته با کیفیت با جنس عالی با طول عمر بالا ساخته شده است.

تیغه چاقو های طرح دار زنجان از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده که به مرور زمان کم نمی‌شود و زنگ و تغییر شکل نمی‌دهد و دارای طول عمر بسیار بالا و توانایی برش های سریع و جناحی درجه یک هستند مهمترین ویژگی چاقوهای زنجان یک تکه بودن آن است که باعث شکستن و در رفتن دسته آن نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما