عرضه کنندگان گردو شکن برقی زنجان

برای خارج کردن مغز گردو از این میوه دستگاهی تحت عنوان گردو شکن برقی زنجان وجود دارد که توسط عرضه کنندگان آن با نرخ ارزان می‌تواند در اختیار مشتریان این محصول قرار بگیرد و کارگاه های بسته بندی گردو به این دستگاه بدون شک نیاز دارند و می‌توانند انواع مختلف آن را در ظرفیت های گوناگون از طریق این عرضه کنندگان برای خود درخواست دهند و بهترین محصول را که عملکرد بسیار عالی و مناسبی دارد در آدرس مورد نظر خود را به دست آورده و از آن برای صادرات نیز استفاده کنند.

عرضه کنندگان گردو شکن برقی زنجان

گردو شکن برقی اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟

گردو شکن برقی اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟ برای خارج کردن مغز گردو از این میوه روش های مختلف وجود دارد اما همه این روش ها به یک اندازه کارایی ندارند و برخی از آنها باعث می‌شوند که مغزها درصد شکستگی بسیار زیادی داشته باشند در حالی که برخی دیگر از عملکرد مناسب‌تری برخوردارند.

دستگاه گردو شکن برقی اتوماتیک از جمله دستگاه های بسیار کارا در این زمینه است که می‌تواند با حداکثر بهره‌وری کمترین میزان ضایعات گردو را به همراه داشته باشد؛ این دستگاه خاص بر اساس تنظیماتی که بر روی آن قابل انجام است می‌تواند سرعت پوست گیری را تغییر دهد همچنین بدنه فولادی دارد که در آن از رنگ استاتیک کوره استفاده شده است و انواع مختلف آن امکان استفاده از برق تک فاز و سه فاز را دارد.

مخزن ورودی و شاسی فولادی رنگ‌آمیزی شده بسیار مقاوم ساخته شده است و می تواند بیشترین درصد مغز گردوی سالم را تولید نمایند؛ الکتروموتور قدرتمندی در این دستگاه تعبیه شده است و نیروی مناسب و لازم برای شکستن دقیق گردوها را اعمال می‌کند و به این ترتیب است که درصد مغز های خرد شده به وسیله این دستگاه ها کمترین مقدار ممکن است.

گردو شکن اتوماتیک ظرفیت‌های مختلفی دارد مثلا یک نوع آن در هر شیفت کاری می‌تواند نزدیک به یک تن از گردو را پوست گیری کند.

مراکز خرید گردو شکن برقی زنجان

مراکز خرید گردو شکن برقی زنجان گردو شکن برقی زنجان از جمله تجهیزات روز مجهز در کشور می باشد که از مراکز خرید آن قابل تهیه است و این دستگاه به صورت ویژه و خاص به گونه‌ای طراحی شده است که حجم کمی را اشغال کنند و به این ترتیب استفاده از این دستگاه در بیشتر مکان‌ها امکان پذیر است.

مراکز خرید گردو شکن در همین وب سایت مشخصات کامل این دستگاه ها و عملکرد آن را کامل توضیح داده اند و قیمت روز آن را نیز با استعلام مشتریان می‌توانند در اختیار آنها قرار دهند؛ در این مراکز سفارشات مشتریان به صورت گارانتی دار ارائه می شود و به آنها خدمات پس از فروش نیز ارائه می گردد به این ترتیب خریداران این دستگاه از بابت تامین قطعات و تعمیر و نگهداری آن نگرانی نخواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما