فرش ابریشم قالیچه که در بازار کرمان نایاب شد

هنگام خرید یا هر محصولی که سعی می کنید بخرید به هر کجا بروید، فروشندگان به شما خواهند گفت که محصول با کیفیت است. در هنگام خرید فرش نیز چنین است. پس چه چیزی یک فرش ابریشم قالیچه با کیفیت را می سازد؟ چگونه می توان تشخیص داد که یک فرش از کیفیت خوبی برخوردار است.

معیارهای خاصی وجود دارد که فرش ها را با کیفیت می سازد. وقتی فرشی را پیدا کردید که تمام این معیارها را داشته باشد، می توانید نتیجه بگیرید که کیفیت خوبی دارد.

می توان گفت فرش هایی که معیارهایی را که به اختصار اشاره خواهیم کرد را دارا می باشند، از نظر کارایی، دوام و عمر بهترین گزینه هستند.

وزن سطح فرش یکی از اولین ویژگی هایی است که اکثر افراد هنگام انتخاب فرش به آن توجه می کنند. اغلب اوقات، اما نه همیشه، ممکن است انتخاب فرش از این ویژگی منطقی باشد. وزن سطح فرش می تواند ما را قادر سازد تا بفهمیم که مواد مورد استفاده محکم است، به طوری که فرش ماندگاری طولانی دارد.

تراکم فرش به این معنی است که حلقه ها چند بار بافته می شوند. می توان گفت هر چه تعداد حلقه ها بیشتر باشد، کیفیت فرش بالاتر است. اگرچه این نرخ های فرکانس با توجه به جنس فرش متفاوت است، اما شما باید مدل های فرش محکم تری را ترجیح دهید.

می توان گفت هر نخ یا جنس استفاده شده، بزرگترین عامل کیفیت فرش است. نخ های مختلف ویژگی های متفاوتی دارند.

انواع نخ های مورد استفاده در فرش های مصنوعی؛ نایلون، پلی استر، الفین و تری اکستا. در فرش هایی که به آنها می گوییم طبیعی، دستباف; از نخ های ابریشم، پشمی و سیزال استفاده می شود. این مواد به طور کلی ویژگی ها و کیفیت فرش را تعیین می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما