قیمت انواع ساطور قصایی زنجان

ساطور قصایی زنجان از جمله محصولاتی است که با کیفیت بسیار عالی تولید می‌شود.این ساطور ها از تیغه های فولادی و استیل تهیه می شود. ساطور و چاقوهای زنجانی بسیار معروف هستند و یکی از محصولات مرغوب و جزو سوغاتی های شهر زنجان است. قیمت انواع ساطور زنجان با توجه به کیفیت و کارایی آن با یکدیگر متفاوت است .این محصول را می توانید به صورت عمده خریداری نمایید.

قیمت انواع ساطور قصایی زنجان

ساطور قصایی دو دسته چه ویژگی هایی دارد؟

ساطور قصایی دو دسته چه ویژگی هایی دارد؟

ساطور قصایی دو دسته از جمله محصولاتی است که توسط صنعت گران ماهر زنجانی تولید می‌شود. ساطور ها به دو صورت ساطور سبزیجات و ساطور قصابی برای خرد کردن گوشت و استخوان تولید می‌شود. ساطورهای قصابی دارای تیغه های فولادی و محکم است.این محصول بسیار تیز و برنده است. دسته های این ساطور ها به نحوی طراحی شده است که در دست عرق نکند و لیز نخورد.

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید این محصول به آن توجه کنید، این است که برای چه منظوری می خواهید از آن استفاده کنید. بهتر است برای دوام و برنده بودن همیشگی آن بعد از استفاده کردن از این ساطور ها ،تمیز آن ها را شسته و به دقت خشک کنید .سپس با استفاده از روغن های خوراکی آن ها را چرب نمایید تا تیزی آن ها باقی بماند. بسیاری از تیغه ها دارای کیفیت مناسبی هستند اما برای حفظ آنها باید در برابر رطوبت قرار نگیرد تا دچار زنگ زدگی نشود.

استفاده کردن از این ساطور ها بسیار راحت می باشد .همچنین این محصول به نحوی طراحی شده که در دست بسیار سبک است و باعث اذیت شدن مچ دست نمی شود. دسته های ساطور ها از جنس مقاوم و محکم تهیه می شوند. معمولا از دسته های چوبی و پلاستیکی برای این منظور استفاده می کنند. برخی از ساطور ها هلالی شکل درست می شود و دو دسته چوبی در دو طرف آن تعبیه شده است که به راحتی می توانید از این محصول استفاده کنید.

عرضه بدون واسطه ساطور قصایی زنجان

عرضه بدون واسطه ساطور قصایی زنجان

عرضه ساطور قصایی توسط کارخانه ها و کارگاه های تولیدی این محصول به صورت عمده انجام می شود .خرید ساطور های متفاوت با کیفیت های گوناگون برای موارد مختلفی بکار می رود .خرید این محصول به دو صورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر است. برای خرید غیرحضوری به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنید. کارگاه های تولیدی این محصول در سایت های معتبر به عرضه این محصول باکیفیت بدون واسطه می پردازند. فروش بدون واسطه در قیمت نهایی محصول بسیار موثر است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما