قیمت انواع چاقو دنده ای زنجانی طرح سوهان

چاقو دنده ای زنجانی دارای تیغه های مختلفی بوده که هر کدام کارایی خاصی دارند این چاقو ها به عنوان سوغات شهر زنجان به شمار می آیند که این استان در این زمینه بسیار معروف بوده است قیمت انواع بستگی به جنس دسته تیغه، میزان دنده و خیلی از موارد دیگر می باشد در نتیجه مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز محصول مورد نظر را بررسی و با توجه به قیمت و بودجه خود خریداری نمایند که طرح سوهان آن بسیار خواص می باشد.

جالب است که درباره چاقو شکاری هم بیشتر بدانیم.

قیمت انواع چاقو دنده ای زنجانی طرح سوهان

چاقو طرح سوهان چه مشخصاتی دارد؟

چاقو طرح سوهان چه مشخصاتی دارد؟ چاقو دنده ای تیز مقاومت لسیار بالایی دارد و دلیل آن این بوده که در مراحل ساخت آن نکات خواصی را رعایت می نمایند، چاقو انواع مختلفی دارد که چاقو طرح سوهان دارای نوک گردی بوده که برای پوست کندن مورد استفاده قرار می گیرد که یک طراحی بسیار خلاقانه به شمار می آید و کارایی آن را بالاتر برده است.

تیعه این محصول از جنس فولاد می باشد در نتیجه بسیار مقاوم بوده و فوق العاده تیز بوده و دیر کند می شود که بیشتر قصابی ها نیز از این چاقو ها استفاده می کنند، تیغه فولادی این محصول به صورتی می باشد که بلند بوده و تا انتهای دسته چوبی قرار دارد و این باعث می شود هنگام استفاده تیغه عملرد درست تری داشته باشد و هم شکسته نشود.

دسته این چاقو ها از چوب مرعوب ساخته شده که هنگام استفاده از آن دست دچار تاول و یا آسیب دیگری نشده و هم از وزن متعادلی برخوردار می باشد و برای زیبایی کار در بعضی موارد بر روی چوب آن حکاکی هایی به کار رفته که جلوه آن را زیباتر نموده و رنگ های مختلفی نیز دارد، طراحی این چاقو ها به گونه ای بوده که قابلیت تاشدن را نیز دارد که حمل ان را آسان تر نموده و به راحتی در جیب نیز می توان گذاشته شود.

در این میان بهتر است چاقو زنجان درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

پخش کننده چاقو دنده ای تیز زنجانی

پخش کننده چاقو دنده ای تیز زنجانی پخش کننده چاقو که عمودتا شهر زنجان می باشد و مهد این محصول به شمار می آید و دراین زمینه بسیار معروف بوده به گونه ای که صادرات نیز داشته و نظر مشتریان را در خارج از کشور به خود جلب نماید به گونه ای که سفارشات بسیار زیادی را سالانه داشته و به همین منطور تولید انبوه کرده و توسط پخش کنندگان به دست آنان ارسال می گردد.

پخش کننده این محصول که وظیفه رساندن به موقع محصول به دست مشتربان می باشند و در تبلیغ و شناساندن محصول نیز نقش مهمی دارند فعالیت خود را در بیشتر نقاط کشور انجام داده و به صورت نرکز فروش ها و یا نمایسگاه ها دایر می باشند وبه صورت عمده و یا جزئی نیز به پخش این چاقوها می پردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما