قیمت عمده قاشق چنگال تک نفره

قیمت عمده قاشق چنگال تک نفره در مجموعه ما از طریق سایت پیش رو به راحتی قابل مشاهده می باشد که این قیمت پایین عرضه شده با کیفیت بالای محصول ممزوج شده است. تولید قاشق چنگال در مجموعه ما با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و تجهیزات مدرن روز انجام می‌گیر.شما می توانید برای آشنایی با روند تولید قاشق چنگال و پیگیری نحوه فروش این محصولات، از طریق سایت با همکاران بخش فنی ما در ارتباط باشید.

قیمت عمده قاشق چنگال تک نفره

مختصری درباره فرآیند تولید قاشق چنگال

مختصری درباره فرآیند تولید قاشق چنگال تولید کارد و چنگال با ورق یا رول ( کویل ) از فولاد ضد زنگ آغاز می شود. فولاد مورد استفاده باید دارای ضخامت متناسب با ضخامت دستگاه آینده و همچنین ترکیب مورد نیاز برای تولید دستگاه با کیفیت مطلوب باشد. ابتدا ، یک ورق فولاد را با استفاده از پرس (تحت فشار 100 تا 150 تن) به صورت خلأ برش می دهند که یک قطعه فولادی که بعداً برای تولید چندین محصول (به عنوان مثال ، چنگال میز و یک قاشق) از مدل های مختلف استفاده می شود.

این فرآیند، چند برش نامیده می شود. بسته به اندازه اقلام (به عنوان مثال کارد و چنگال / ظروف دسر و ظروف ماهی / قاشق چایخوری و چنگال دسر) چندین قالب مورد نیاز است.

قسمت فوقانی قطعه کار به اندازه ای نیست که بتواند کاسه قاشق را برش دهد ، بنابراین با عبور از آسیاب نورد گسترش می یابد. برای دستیابی به عرض مورد نیاز ، عبور از دو آسیاب نورد مورد نیاز است .

سپس قطعه کار منبسط شده بریده می شود ، یعنی شکل نهایی مدل با استفاده از پرس در فشار 60-80 تن به آن داده می شود. با این حال ، می توان با تولید چندین مدل با شکل مشابه، تعداد موارد خالی شده را کاهش داد .

چنگال ها نیز در همان مراحل قاشق ساخته می شوند. پس از پیرایش دندانه ها باید بریده شوند. ابتدا دندان مرکزی با فشار کم فشار داده می شود و سپس دندانهای خارجی بریده می شوند. برش دندان ها در دو مرحله باعث کاهش فشار بر روی فولاد می شود و اندازه مساوی دندان ها را تضمین می کند.

سپس جاهای خالی مهر می خورند و با کمک پرس ، شکل نهایی و پایان به آنها داده می شود. بسته به اندازه محصول و پیچیدگی پایان ، فشار بین 200 تا 800 تن متغیر است. . همه این عملیات نیاز به استفاده از ابزارهای با دقت بالا دارد. عناصر مختلف قالب نه تنها باید کاملاً تراز شوند ، بلکه باید کاملاً با نتیجه مورد انتظار مطابقت داشته باشند. اتمام قالبها از اهمیت بالایی برخوردار است.

توزیع مستقیم قاشق چنگال تک نفره

توزیع مستقیم قاشق چنگال تک نفره توزیع قاشق چنگال تک نفره بصورت مستقیم از طریق سایت پیشرو توانست رضایت خیلی عظیم نیاز مشتریان را به سوی مجموعه ما روان کنند. قاشق و چنگال از پر مصرف ترین کالاهای لوازم خانگی میان مردمان جهان میباشد که در صورت تولید این محصولات و عرضه آنها به صورت مستقیم، می‌توان درآمد سرشاری نصیب واحد های کارگاهی تولید این محصول کرد. از این رو صادرات آن به کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در اولویت کاری مجموعه ما قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما