قیمت پخش کارد آشپزخانه حرفه ای

کارد آشپزخانه حرفه ای برای انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید برای خرد کردن خوراکی های سبت سبت نرم از آنها استفاده کنید. دسته این کارد چوبی بوده و در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دارد بدون اینکه دچار پوسیدگی و شکستگی و ترک خوردگی شود. قیمت پخش کارد آشپزخانه در بازار متفاوت بوده و بستگی به سایز و مدل و برند آن دارد. هر چه سایز بزرگتر باشد نرخ بیشتری هم در بازار داخلی و خارجی دارد.

قیمت پخش کارد آشپزخانه حرفه ای

انواع کارد آشپزخانه حرفه ای را بشناسید

انواع کارد آشپزخانه حرفه ای را بشناسید کارد آشپزخانه تیز دارای مدل های مختلف بوده که برخی به صورت کوتاه و برخی دیگر بلند می باشند و هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. داشتن یک چاقوی تیز به افراد کمک می کند تا کار خود را با ایمنی و سرعت بالاتر انجام دهند. نوک تیز چاقو می تواند به سوراخ کردن مواد کمک زیادی کند.

لبه تیز چاقو برای بریدن بوده که می تواند مواد نرم را به تکه های کوچکتر تقسیم کند. این تیغه از جنس سرامیک و تیتانیوم و حتی پلاستیک فشرده است که هر کدام دوام زیادی دارند. دسته چایو به صورت چوبی و پلاستیکی لست و دارای تنوع رنگی بالایی می باشد که افراد می توانند نمونه های ساده و طرحدار را به راحتی انتخاب کنند، از نمونه های پر مصرف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاقو سرآشپز
  • چاقو همه کاره
  • چاقوی نان
  • برش
  • چاقوی قصابی یا ساطور
  • سانتوکو
  • فیله
  • استخوانی

این تنوع بالا بر انتخاب مصرف کنندگان تاثیر زیادی گذاشته است و باعث شده تا آنها انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشند و بتوانند متناسب با نیاز و مصرف خود خرید را انجام دهند. این امر خود رونق بازار را هم به همراه دارد.

تاثیر دسته در انتخاب کارد آشپزخانه حرفه ای

تاثیر دسته در انتخاب کارد آشپزخانه حرفه ای تاثیر دسته در انتخاب کارد اهمیت زیادی دارد چون باعث می شود تا شما بتوانید آن را راحت تر به دست گرفته و در نتیجه کار برش زدن و قسمت کردن را به صورت کاملا ایمن انجام دهید بدون اینکه با دست شما تماسی داشته باشد. دسته بخشی از چاقو است که آشپز حین استفاده آن را به دست می گیرد.

طراحی دسته به گونه ای است که فرد می تواند به راحتی آن را به دست بگیرد و بدون جدا شدن با آن کارها را انجام دهد. دسته جنس های مختلفی دارد و برخی پلاستیکی و برخی دیگر چوبی هستند که در مقابل رطوبت دوام زیادی دارند و به دلیل رنگ ثابت شما می توانید در زمان کثیف شدن آن را با مواد شوینده هم شستشو دهید، دسته طراحی شده روی چاقو باید سبک باشد تا در زمان استفاده طولانی مدت دست و مچ را خسته نکند و به راحتی هم بتوان آنها را جابجا کرد. رنگ دسته ها متنوع است و شما می توانید ست چاقو را با سایر لوازم آشپزخانه ست کنید.

مرکز خرید کارد آشپزخانه حرفه ای

مرکز خرید کارد آشپزخانه حرفه ای در این مرکز خرید کارد حرفه ای به صورت تکی و جینی به فروش می رسد و هر کدام نرخ مختص به خود را دارند و مشتری می تواند بر اساس بودجه از که در نظر گرفته و همچنین نیازی که دارد به راحتی خرید را انجام دهد. خرید در این واحد از طریق راه های مختلف صورت می گیرد تا مصرف کننده بتواند در هر شرایطی که هست به محصول دسترسی داشته باشد.

خریدار به خوبی می داند که تنوع در این محصولات زیاد است و همین موضوع به او کمک می کند تا به راحتی خرید خود را انجام دهد. کاردهای حرفه ای سطح کاربری گسترده ای دارند بدین ترتیب شما می توانید برای فعالیت های مختلف آنها را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم خرید را انجام دهید، در مرکز خرید شرایط رفاهی کامل بوجود آمده تا مصرف کنندگان دسترسی آسان تر و سریع تری به محصول داشته باشند و بتوانند در کمترین زمان نیاز خود را برطرف سازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما