قیمت کلی شمشیر طلاکوب زنجان

شمشیر نوعی از چاقو های بلند می باشد که تیغه آن دراز می باشد و دسته خوش فرمی دارد. شمشیر طلاکوب زنجان یکی از آیار انری قدیمی می باشد که از جنس فولاد است و از آلیاژهای کربن نیز در آن استفاده می شود. امروزه کارخانه های متعددی برای ساخت این وسایل به وجود آمده اند. قیمت این شمشیر ها زیاد است اما می توان از طریق فضای مجازی قیمت آن ها را فهمید و به نرخ درب کارخانه خریداری کرد.

قیمت کلی شمشیر طلاکوب زنجان

مختصری درباره فرآیند تولید شمشیر طلاکوب

مختصری درباره فرآیند تولید شمشیر طلاکوب در گذشته تولید شمشیر طلاکوب با دست انجام می شد و این هنر یکی از ماندگارترین اثر ها را خلق کرده است برای ساخت هر کدام از این شمشیر ها ماه ها زمان صرف می شد و روی تیغه های این‌ شمشیرها انواع نقش و نگار ها حکاکی می شد.

این شمشیر ها را به شکل های مختلف پهن، باریک، کوتاه، بلند و‌… می سازند و روی آن ها با فلزات زرد رنگ حکاکی می کنند و در اصطلاح به آن ها طلا کوب می گویند مراحل مختلفی برای تولید شمشیر انجام می شود که به شرح آن ها می پردازیم

ابتدا فولاد و آهن را به صورت مستقیم ذوب می کنند و برای این که از حرارت بالا استفاده می شود و در مرحله بعد به این آهن ذوب شده کربن را اضافه می کنند و در مرحله بعد کربن اضافه شده را حذف می کنند و مخلوط کربن و آن را به چدن تبدیل می کنند.

سپس این فلزات مایع را درون قالب های به شکل شمشیر ریخته و بعد از سرد شدن با چکش ها روی آن می کوبند و شکل شمشیر ها را درست می کنند و پس از آن با کمک وسایل دیگری روی این شمشیر ها نقش های قدیمی را حکاکی می کنند.

پخش شمشیر طلاکوب زنجان به صورت مستقیم

پخش شمشیر طلاکوب زنجان به صورت مستقیم پخش شمشیر طلاکوب در استان زنجان انجام می گیرد و برای این خرید به صورت حضوری باید به این‌ استان سفر کرد و هزینه های اضافی را در بر می گیرد. اما اگر بخواهیم این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها خریداری کنیم باید از فروشگاه های اینترنتی خرید را انجام داد.

در خرید مستقیم کالا به قیمت درب کارخانه ها عرضه می گردد و واسطه های این بازار حذف می گردد و پخش این محصول راحت تر صورت می گیرد. و شخص می تواند در هزینه های خود صرفه جویی کند و زمان‌خود را بیهوده تلف نکند.

سایت های معتبر اینترنتی مانند پل های ارتباطی عمل می کنند و ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده را بر قرار می سازند. و هدف کلی این سایت ها جلب رضایت مشتری ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما