مراکز توزیع گردو شکن چوبی

گردو شکن چوبی وسیله ای بسیار کاربردی برای هر خانه است تا از آن برای خارج شدن مغز گردو استفاده شود و این محصول ساختاری بسیار ساده ای دارد و از یک چکش و یک کاسه تشکیل شده است؛ مراکز توزیع این گردو شکن مدل های مختلف آن را در اختیار دارند و می توانند با کیفیت بالا این محصول را به خریداران آن ارائه کنند و در صورت اخذ سفارش عمده قیمت ارزانی را برای آن در نظر بگیرند.

مراکز توزیع گردو شکن چوبی

مختصری درباره فرآیند تولید گردو شکن

مختصری درباره فرآیند تولید گردو شکن گردو شکن چوبی وسیله ای کاربردی است که از چوب بسیار محکم مانند چوب بلوط ،کاج و گردو تشکیل شده است و در تولید این گردو از تنه درخت با قطر مناسبی استفاده شده است و ضخامتی ۲۰ سانتی متری آن را برش می دهند به این ترتیب که یک تکه از تنه چوب را با قطره مناسب و ضخامت حداقل ۲۰ سانتی متر به عنوان ماده اولیه برای کاسه گردو شکن تهیه می‌کنند.

در مرحله بعد با استفاده از ابزارهای مخصوصی نسبت به شکل دهی آن اقدام می نمایند به طوری که کاسه ای با عمق مشخص ساخته می‌شود که در وسط آن یک برجستگی وجود دارد و در مرکز این برجستگی یک قطعه فلزی نصب می‌شود که در اثر شکستن گردو بر روی این ناحیه کمترین میزان آسیب به چکش وارد شود و گردوها نیز راحت تر بشکنند.

برای تولید چکش این گردو شکن نیز طبیعتاً از جنس چوب سخت گردو استفاده می شود تا بتواند به راحتی گردو را بشکند و طراحی و ساخت این چکش نیز با توجه به ابعاد کاسه انجام خواهد گردید.

به طور معمول قطر این کاسه ۲۵ سانتی متر است و طول چکش آن به ۲۲ سانتی متر می‌رسد همچنین بدنه چوبی آن را اغلب با استفاده از روغن های گیاهی جلا می دهند تا هم کیفیت ظاهری محصول بالا برود و هم آب گریز گردد.

تولید گردو شکن به وسیله دست انجام می‌شود و از دستگاه های امروزی برای تهیه آن استفاده نمی گردد به همین دلیل محصولی با رنگ چوب بسیار زیبا و ویژه است که می توان رنگ های چوب را در آن به راحتی تشخیص داد.

صادرات انواع گردو شکن چوبی

صادرات انواع گردو شکن چوبی انواع گردو شکن چوبی به عنوان وسیله تزیینی و کاربردی به کشورهای مختلف صادر می شود و این محصول خاص به دلیل ساخته شدن از چوب می‌تواند در بازارهای منطقه از فروش خوبی برخوردار باشد؛ این وسیله هم در آشپزخانه جهت شکستن گردو مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم در انواع مختلف آن می‌تواند به عنوان یک محصول دکوری کاربرد داشته باشد.

این گردو شکن در داخل کشور ارزان ارائه می شود و صادرات آن می‌تواند برای صادرکننده همراه با سود بسیار خوب و عالی باشد و صادرات گردو شکن و فروش با ارزهای خارجی می‌تواند سود قابل توجهی را نصیب صادرکنندگان این محصول ایرانی باکیفیت نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما