مرجع پخش ست کاردچنگال دست ساز زنجان

ظروف آشپزخانه مورد استفاده در همه مهمانی ها برای میوه و دسر، کارد و چنگال می باشد. یک کاردو فورک خوب باید ظاهری زیبا و عملکرد عالی داشته باشد. تولید چاقو به دلیل کیفیت، جنس و ظاهر زیبا از دیرباز یکی از معروف ترین صنایع دستی زنجان به شمار می رفته است. بیشتر چاقوهای موجود در بازار ماشینی هستند در حالی که چنگال کاردو زنجان کاملاً دست ساز و پخته می شود. از این رو شرکت ما مرجع پخش ست کاردچنگال دست ساز زنجان می باشد و این محصول را با ضمانت به فروش می رساند.

مرجع پخش ست کاردچنگال دست ساز زنجان

مشخصات کاردچنگال دست ساز زنجان

مشخصات کاردچنگال دست ساز زنجان کاردچنگال زنجان اصل یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است. کارد و چنگال میوه از استیل و در بسته بندی های حاوی 6 عدد کارد و چنگال ارائه می شود.این محصولات بسیار مستحکم و بادوام هستند. ست کاردچنگال باکیفیت به دلیل تنوع زیاد و تولید در رنگ های مختلف توانسته است به پرفروش ترین بازار در بین تمامی لوازم خانگی تبدیل شود.

مهم ترین نکته در خرید چاقو، تیزی و عملکرد خوب همان چیزی است که خانم ها به آن توجه می کنند، اکثر خانم ها رنگ روشن ظروف آشپزخانه را دوست دارند، محصولات زنجان برای هر سلیقه کارد و چنگال تولید می کنند. یکی از انواع کارد و چنگال میوه ای، کارد و چنگال کلکسیونی است که بسیار زیبا و تزیینی تولید شده در زنجان است. این ست چاقو و کارد و چنگال با ظرافت ساخته شده توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

برخی از دستگیره ها و چاقوها تماماً استیل هستند و گاهی برای زیبایی روی دسته آنها طرح های مختلفی ایجاد می شود که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. کارد و چنگال بستگی به جایی دارد که می خواهید از آن استفاده کنید، به عنوان مثال: کارد و چنگال مهمانی و پذیرایی، برای کارهای اداری و بیرونی، کارد و چنگال آشپزخانه. در هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید:

1- نوع طرح: باید توجه داشته باشید که آیا چاقوی میوه خوری کاملاً یکنواخت است، یعنی دسته آن قسمتی از ساقه است، خوبی این نوع طرح این است که استحکام بیشتری می بخشد، دقت را بهبود می بخشد و باعث می شود. دسته تبدیل به تیغه می شود و دوام بیشتری دارد. 2- جنس دسته: سبک باشد تا در حین کار احساس راحتی کنید و مشکلی نداشته باشید. 3- وزن: باید چاقویی بخرید که وقتی آن را در دست می گیرید خسته نشود.

4- جنس تیغه: یک کار با دوام، تیغه باید از فولاد کربن و فولاد ضد زنگ باشد. نوع فولاد کربنی؛ استحکام، سختی و دوام بسیار خوبی دارد، اما برای اینکه تیغه خوب به نظر برسد، دقت زیادی لازم است. فولاد ضد زنگ؛ در هنگام کار سبک، ضد زنگ و انعطاف پذیر است. 5- اندازه: چاقوی میوه خوری باید اندازه مناسبی داشته باشد تا راحت تر در دست گرفتن و کنترل برش باشد. اندازه این نوع تیغه از 6 تا 10 سانتی متر می باشد.

انواع کاردچنگال دست ساز زنجان

انواع کاردچنگال دست ساز زنجان انواع کارد و چنگال میوه ای زنجان با طرح های متنوع، ظرافت و ماندگاری قابل قبول، زمینه ای را برای کسانی که خواهان تنوع هستند فراهم می کند تا بتوانند با دستان باز انتخاب کنند. چنگال میوه خوری به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی باید از مواد محکم و تیز ساخته شود و در تماس با رطوبت که از ویژگی های محصولات زنجانی است زنگ نزند و باعث ایجاد مشکلات بهداشتی نشود.

تیغه چاقو باید به راحتی قابل شستشو باشد و پس از شستشو هیچ گونه لکه و کثیفی روی آن وجود نداشته باشد. دسته و تیغه چاقوهای زنجان با یک دست ساخته می شود اما چاقوهای کارخانه به صورت جداگانه ساخته می شوند. کارد و چنگال زنجان دارای دسته های نشکن و نسوز و تیغه های استیل می باشد. از ویژگی های چاقوهای زنجان می توان به ظرافت، تناسب، تیغه و برش عالی اشاره کرد. کارد و چنگال زنجان مدت زیادی تغییر رنگ نمی دهد، سیاه و کدر نمی شود.

انتخاب ست کاردچنگال دست ساز زنجان

انتخاب ست کاردچنگال دست ساز زنجان با توجه به جنس دسته کارد و چنگال میوه ای انواع مختلفی دارد که این نوع ست ها مورد انتخاب مشتریان قرار می گیرد: چاقوی میوه ای استیل با کیفیت و مقرون به صرفه همیشه فروش خوبی داشته است. چاقوهای استیل درصد زنگ زدگی پایینی دارند و برای انواع میوه ها تیز و همه کاره هستند و ماده ای تایید شده برای انواع کارد و چنگال هستند و بیشتر افراد به دنبال کارد و چنگال استیل هستند.

برخی از آنها لاستیک، الیاف و پلاستیک زیادی دارند و تیغه های آنها از فولاد است که هر دو به عنوان چاقو ایرانی در بازار ایران به فروش می رسند. یکی دیگر از مواد دستگیره، کارد و چنگال و چنگال میوه، دسته های چرمی با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان است. امروزه محصولات متنوعی را در بازار می بینید که کاملا به روز هستند. کارد و چرم که در سال های اخیر با زیبایی، سادگی و دوام بسیار محبوب شده است، با قیمت مقرون به صرفه خود دلیلی بر استقبال همگان شده است.

نوع دیگر کارد و چنگال چوب زنجان و طرح دست ساز می باشد که بهترین و با کیفیت ترین نوع آن می باشد، چاقوهای ساخت زنجان از نظر کیفیت و کیفیت در سطح بالاتری قرار دارند. مزیت دیگر کارد و چنگال چوبی این است که نرم است، جرم و باکتری را در مقایسه با فلزات جذب نمی کند و سالم تر می ماند.

نوع دیگر دارای دسته الیاف رنگی است که ضد آب، سبک و ضربه قوی است و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای تزیین کارد و چنگال الیاف دسته را با دو میخ استیل کار می کنند تا از دسته جدا نشود و همچنین ظاهر زیبایی داشته باشد.دسته کارد و چنگال میوه نیز از چوب، پلی پروپیلن و پلاستیک ساخته شده است.

در زنجان ممکن است بیش از 200 مدل چاقو داشته باشیم که هر کدام برای کارهای مختلف استفاده می شود. چاقوهای آشپزخانه، چاقوی سرآشپز، چرخ گوشت، پاک کننده استخوان، دم دستی و غیره.

قیمت ست کاردچنگال دست ساز زنجان

قیمت ست کاردچنگال دست ساز زنجان معمولاً بیشترین استفاده از کارد و چنگال در سالن ها و رستوران ها است که سعی می شود از بهترین نوع آن برای جذب مردم استفاده شود و در نتیجه خرید عمده آن ها برای مقرون به صرفه تر بودن. همچنین برای صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید به سایت نمایندگی مراجعه و خرید آنلاین انجام دهید تا بتوانید تمامی نمونه ها را با قیمت مناسب مشاهده کنید. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ست کاردچنگال دست ساز زنجان می توانید به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما