مرکز فروش چاقو قصابی صادراتی

خریداران بسیار زیادی در داخل کشور وجود دارند که به دنبال فروشگاه چاقو قصابی دست ساز می باشد تا چاقو های مورد نیاز خود را از آن ها به صورت عمده خریداری نمایند، اگر در ادامه مطلب همراه ما باشید و مطلب را به طور کامل مطالعه نمایید شما را با یکی از مجموعه های عرضه کننده انواع چاقو های دست ساز در ایران که جزو برترین عرضه کنندگان این محصولات می باشد به طور کامل آشنا می نماییم تا بتوانید چاقو های مورد نیاز خود را از این مجموعه معتبر ایرانی خریداری نمایید.

مرکز فروش چاقو قصابی صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت چاقو قصابی درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت چاقو قصابی درجه یک جهت برش دادن و تکه کردن انواع گوشت در کشتارگاه ها، قصابی ها آشپزخانه های حرفه ای و پیشرفته مانند رستوران به تجهیزاتی نیاز است که در نهایت سرعت این کار را انجام دهند، همچنین در کنار سرعت و سهولت، کوچکترین آسیبی به گوشت نرسانند.

چاقو قصابی تیز می تواند در این زمینه می تواند بهترین انتخاب باشد، چرا که به اندازه کافی تیز و فرز عمل می کند و می تواند بدون کوچکترین آسیبی گوشت را از استخوان جدا کند. همچنین برش دادن تکه های گوشت نیز با استفاده از این محصول با سرعت و به آسانی صورت می گیرد.

از مهمترین ویژگی های یک چاقو قصابی تیز و با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بالا
  • تیغه ثابت
  • کیفیت بالا
  • دسته ثابت، راحت و بدون لغزش
  • طول تغه استاندارد
  • قابلیت تیز شدن تیغه

موارد ذکر شده از مهم ترین ویژگی های یک چاقو قصابی تیز و با کیفیت می باشد که افراد در زمان خرید باید به آنها توجه کنند.

نکاتی ایمنی برای استفاده از چاقو قصابی بزرگ

با شنیدن نام چاقوی قصابی همه ما ناخودآگاه یاد قصابی های بزرگ و قطعه قطعه کردن گوشت و یا ذبح حیوانات مختلف می افتیم، اما استفاده از چاقو های قصابی تنها منوط به قصابی‌ ها نمی ‌شود و دارای کاربرد های زیادی در مکان‌ های متعددی می‌باشد از این نوع چاقو ها در مکان ‌های مختلفی مانند آشپزخانه ‌ها، رستوران ‌ها و کترینگ ها استفاده می شود و همچنین دارای مصارف زیاد خانگی می‌ باشند و به‌عنوان یکی از ابزار های مهم در آشپزخانه محسوب می ‌شوند.

اما چاقو قصابی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام دارای تیغه و دسته متفاوتی بوده و هر شخصی متناسب با سلیقه و نحوه عملکرد خود از این نوع چاقو ها استفاده می کند، چاقو هایی که دارای بدنه استیل هستند از معروفترین نوع این محصول می باشند که دارای مشخصات مهمی از قبیل فولاد ضد زنگ و دسته چوبی بسیار مستحکم می باشند و برای خرد کردن گوشت و ذبح حیوانات و استفاده در آشپزخانه بسیار مناسب می باشند، اما یکی دیگر از انواع چاقو های قصابی که این روزها توانسته طرف‌داران زیادی را به خود جذب کند چاقو برقی قصابی می باشد که کار قصابی و مخصوصاً خرد کردن گوشت و مرغ را بسیار آسان می ‌کند و با کیفیت بالا و سرعت عمل و همچنین تند و تیز بودن، باعث بهبود عملکرد آشپزی در آشپزخانه شود.

چاقو برقی قصابی نیز خود دارای انواع مختلفی با کاربری‌ های متفاوت بوده و جنس بدنه و یا تیغه آن و نحوه عملکرد آنها متفاوت می باشد، این نوع چاقوها که برای بریدن گوشت مرغ، ماهی، گوشت قرمز و یا در حالت ‌های بیشتر برای گوشت‌ های یخ زده نیز بسیار مناسب می باشند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل تیزی و تیغه بلندی که دارا می باشند باعث تسریع در روند خرد کردن گوشت های مختلف می شوند، از طرفی بدنه این نوع چاقوها به گونه‌ای طراحی شده ‌است که برای مچ دست و یا استفاده‌ کننده هیچگونه آسیبی به همراه نخواهد داشت.

بررسی مشخصات چاقو قصابی درجه یک

بررسی مشخصات چاقو قصابی درجه یک در این بخش می خواهیم مقایسه کوتاهی بین چاقو قصابی دست ساز و چاقو های صنعتی که توسط کارخانه ها تولید می گردد داشته باشیم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در مقایسه این دو چاقو وجود دارد تفاوت در کیفیت آن ها می باشد که به طور حتم می توانیم بگوییم کیفیت چاقو های قصابی دست ساز بسیار بالاتر از چاقو های صنعتی می باشد زیرا در تولید آن ها استادان ماهر چاقو سازی با نهایت دقت و ظرافت اقدام به تولید این چاقو های دست ساز می نمایند اما چاقو های صنعتی توسط ماشین آلات و دستگاه های اتوماتیک تولید می گردند که ممکن است دارای خطا نیز باشند.

تیز بودن و برندگی چاقو های دست ساز بسیار بیشتر از چاقو های صنعتی می باشد و هم چنین باید اشاره نماییم که چاقو های دست ساز دیرتر خراب شده و کند می شوند ولی چاقو های صنعتی ممکن است سریع تر مستهلک گردند.

چاقو قصابی صادراتی چه ابعادی دارد؟

متنوع ترین چاقو قصابی صادراتی بازار فروش بی نظیری دارد. چاقوی های قصابی تیز، بادام و کیفیت بالایی دارند علت این امر هم به خاطر این است که از فولاد فنر ساخته است. از ویژگی تیغه های این چاقوها می توان به برنده بودن فوق العاده آن ها اشاره کرد تا بتوان به راحتی و در سریع ترین زمان گوشت ها را خرد کرد. جنس تیغه ها که از فولاد فنر می باشد با گذشت زمان تیزی خود را از دست نمی دهند. تیغه های این چاقو ها بهترین عملکرد را دارا می باشند و می توان بعد از استفاده به وسیله ابزارهایی مانند مصقل چاقو تیزکن، سنگ های چاقو تیز کن آن ها را تیز کرد و همین باعث شده این چاقوها بیشترین مشتری را داشته باشند.

اندازه این چاقوها به صورتی می باشند تا افراد مختلف بتوانند از آن ها استفاده کنند. یعنی کسانی که دست های بزرگ یا کوچک دارند بتوانند به راحتی این چاقو ها را در دست بگیرند. در ساخت این گونه محصولات از چوب درختان مختلفی مانند کائوچوی استفاده می کنند. این نمونه چوب به صورت سه لایه می باشد تا بتوان به راحتی آن ها را در دست گرفت تا از دست سر نخورد. از ویژگی های چوب کائوچوی که در ساخت دسته این چاقوها استفاده می شود به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • در برابر آب و رطوبت مقاوم می باشد.
  • وزن سبکی دارد.
  • کارایی فوق العاده ایی دارد.
  • در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • قیمت آن هم مناسب است.

در ساخت این محصولات بین تیغه و دسته، فلزی با میخ فولادی به دسته پرچ شده است. این فلز باعث می شود تا هنگامی که از چاقو استفاده می شود. دست از روی چاقو لیز نخورد و به سمت تیغه برود و باعث بریده شدن دست شود. به این نقطه ایی که فلز قرار گرفته باربند می گویند که وظیفه آن محافظت از دست هنگام بریدن گوشت یا ذبح کردن حیوانات است. ابعاد چاقو بسیار متفاوت است.

توزیع کننده بهترین چاقو قصابی صادراتی

توزیع کننده بهترین چاقو قصابی صادراتی چاقو دارای انواع مختلفی میباشد که یکی از آنها چاقوی قصابی می باشد که دارای کاربردهای بسیار زیادی در آشپزخانه ‌های بزرگ تا آشپزخانه ‌های کوچک خانگی دارا می‌باشد، چاقوی قصابی دارای تیغه‌های متعددی از جنس ‌های گوناگون می‌باشد که تیغه استیل یکی از مرغوب ‌ترین تیغه‌ های طراحی‌شده در این نوع چاقو ها می باشد، از این‌رو عرضه ‌کنندگان چاقو قصابی استیل با عرضه انواع با کیفیت این نوع کالا آن را در اختیار مصرف‌ کنندگان این محصول قرار میدهند.

تولید باکیفیت ترین چاقو قصابی کوچک توسط تولید کنندگان مختلفی با بهترین دستگاه ها انجام می شود. این چاقو به صورت کشیده است و نوکی تیز دارد به طوری که می توان مفاصل و دیگر قسمت های گوشت را از هم جدا کرد. بیش تر این چاقو ها لبه هایی صاف دارند و مدل هایی که دارای لبه های اره ایی می باشند بیشتر برای اره کردن گوشت و استخوان استفاده می شوند.

در ساخت این گونه محصولات تمام استانداردهای تولیدی رعایت می شود تا بتوان محصولی بی خطر و با کیفیت را بدست مشتریان رساند. این چاقو ها فقط مختص قصابان نیست بلکه می توان در آشپزخانه غذا خوری ها، رستوران ها، منازل هم از آن ها استفاده کرد. در هنگام کار کردن با این چاقو ها باید دقت فراوان کرد چون بسیار تیز هستند.

تولید چاقو کوچک قصابی با بالاترین کیفیت انجام می شود. چاقو باکیفیت باید از بهترین ابزار ها ساخته شده باشد و تیزی بی نظیری داشته باشد. چاقو ها یکی از ابزارهای اساسی و مهم کار قصابان می باشد و بدون وجود آن ها قصابان نمی توانند کار خود را انجام دهند. به خاطر همین در هنگام خرید محصول باید به دنبال بالاترین کیفیت باشند تا بتوانند به راحتی با این چاقوها کار کنند.

در بازار انواع مختلفی از چاقو با برندها و کیفیت‌ ها و جنس ‌های مختلفی وجود دارد که هر شخص متناسب با مصرف و کارایی خود می تواند آنها را خرید نماید، اما اگر قصد خرید چاقو قصابی تیز و باکیفیت را دارید بهتر است به موارد مهمی در زمان خرید این محصول توجه نمایید.

برای خرید چاقو قصابی استیل بهتر است جنسی را انتخاب کنید که از تیزی و کیفیت بالایی برخوردار باشد و بعد از استفاده دچار زنگ ‌زدگی نشود.

چاقویی مناسب می‌ باشد که کمترین آسیب را به‌همراه داشته و جنس و اندازه دسته آن به گونه ‌ای باشد که با در دست گرفتن آن باعث ایجاد حس خستگی نکند و از ابعاد و اندازه مناسب و استاندارد برخوردار باشد.

اما یکی از بهترین راه‌ ها برای خرید و انتخاب این نوع چاقو، مراجعه به مرکز فروش این محصول می باشد و با مشاوره گرفتن از فروشنده آن می‌توان چاقویی مناسب و با کیفیت را انتخاب نمود.

فروش ویژه چاقو قصابی صادراتی

اگر به دنبال بهترین مرکز توزیع چاقو قصابی بزرگ در ایران می باشید مجموعه چاقوی شاهکار زنجان یکی از بهترین مجموعه های می باشد که ما توصیه می نماییم تا این محصولات را از آن به صورت عمده خریداری نمایید تا از محصولات و تخفیف ویژه آن بهره مند گردید.

کلیه چاقو های مورد عرضه در این مجموعه به خصوص چاقو قصابی ترامونتینا دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل مشتریان زیادی جذب این قیمت‌ ها و کیفیت های مناسب مجموعه‌ گشته اند و خرید های عمده خود را فقط از این مجموعه انجام می دهند و حتی خرید از این مجموعه را به دیگران نیز توصیه می نمایند زیرا از کیفیت کار ها مطمئن هستند.

جهت سفارش انواع چاقو ها به صورت عمده می توانید از طریق وب سایت مجموعه چاقو شاهکار زنجان اقدام به ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا با تماس با کادر فروش، سفارش تلفنی داشته باشید. پخش چاقو در این سایت انجام می شود.

تولیدکنندگان چاقو قصابی اصل، انواع چاقو را در طرح های مختلف به صورت عمده پخش می کنند. بسیاری از مراکز عمده فروشی، چاقوهای اصل زنجان را با کیفیت های مطلوب و استاندارد در بین کشتارگاه ها و قصابی ها پخش می کنند.

پخش عمده این چاقوها از طریق فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی، نیز امکان پذیر است و انواع چاقوها را با درج قیمت و کیفیت مطلوب به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند. این چاقوها علاوه بر پخش در داخل کشور به کشورهای همسایه نیز به صورت عمده، ارسال و توزیع می گردند.

پخش مستقیم چاقو قصابی صادراتی

پخش مستقیم چاقو قصابی صادراتی چاقو درجه یک از کاربردی ترین محصولاتی می باشد که در قصابی ها و آشپزخانه های پیشرفته و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. چاقو قصابی حرفه ای به دلیل ویژگی ها و کاربردهای متعددی که دارد متقاضی که دارد توسط نمایندگی های پخش با قیمتی مناسب به دو روش مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود.

چاقو قصابی در بسیاری از موارد از مهم ترین و کاربردی ترین محصولات موجود در بازار به شمار می رود که در انواع برند تولید شده و سپس در بازار عرضه می شود. چاقو قصابی استاد کشاورز از معروف ترین و البته معتبر ترین برندهای تولید کننده این محصول می باشد که در بین افراد محبوبیت فراوانی دارد.

علت محبوبیت چاقو قصابی استاد کشاورز در بین افراد و اقشار مختلف، کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب آن به نسبت دیگر محصولات مشابه می باشد. توزیع انواع چاقو قصابی استاد کشاورز به دلیل تقاضای بالای افراد به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. عرضه کننده چاقو را در این سایت می بینید.

این چاقوها با توجه به میزان کیفیت و ویژگی های محصول، همچنین در مقایسه با محصولات مشابه از قیمتی بسیار نازل برخوردار می باشد.

در تولید چاقو قصابی استاد کشاورز از بهترین مواد اولیه موجود استفاده می شود، از این رو کیفیت و مقاومت این چاقوها بسیار بالا بوده و افراد بسیاری را جذب خود کرده است. افراد متقاضی می توانند جهت تهیه این چاقوهای با کیفیت، با قیمتی مناسب به دو روش مستقیم و غیر مستقیم اقدام کنند.

استفاده از چاقو های قصابی در قصابی ها و مراکز کشتار دام بسیار است و افراد همیشه تلاش می کنند بهترین کارد و چاقو ها را برای این کار انتخاب کنند که از جمله آنها می توان به انواع کارد سلاخی آلمانی و انواع چاقو قصابی برزیلی اشاره کرد که حقیقتا از بهترین کیفیت برخوردار هستند.

از جمله المان های تأثیرگذار بر قیمت چاقو قصابی استیل که تعیین کننده نرخ روز آنها می باشند می توان به موارد ساختار چاقو، سایز چاقو، مدل کارد و چاقو، داخلی و یا خارجی بودن چاقو ها و… اشاره کرد که هر کدام به نحوی هزینه برداشته است و منجر شده قیمت چاقو های این مرکز با هم متفاوت باشد.

رقم مربوط به قیمت چاقو های مرغوب در این مرکز بسیار مناسب و ارزان تعیین می شود که در مقایسه با کیفیت عالی آنها ناچیز می باشد و خریداران با صرف بهای مناسب می توانند مرغوب ترین چاقو را خریداری کرده و برای مدت های طولانی از مزایای آن بهره مند شوند.

در این مرکز بهترین انواع کارد های مرغوب را برای عرضه فراهم آورده ایم که به صورت غیرحضوری می توانید آنها را در هر تعدادی سفارش داده و تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما