فروش تضمینی چاقو زنجان سفارشی دستساز

چاقو زنجان سفارشی دست‌ساز یکی از برترین چاقوهای ساخته شده در شهر زنجان است که همگی قطعات آن با دست ساخته شده است و بسیار جنس باکیفیت و بادوامی دارد و از این جهت از محبوبیت بالایی برخوردار است.مرکز ما یکی از مراکز فروش تضمینی چاقو سفارشی دستساز به صورت اینترنتی می باشد.

چاقو های سفارشی دستساز پرشی ضامن دار دسته استخوانی از استخوان مستحکم و همچنین از تیغه فولادی مقاوم با زحمت دست ساخته می‌شود و از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین کارهای دستی یاد کرد.

فروش تضمینی چاقو زنجان سفارشی دستساز

خصوصیات چاقو ضامن دار پرشی دسته استخوانی

خصوصیات چاقو ضامن دار پرشی دسته استخوانی چاقو ضامن دار پرشی دسته استخوانی یکی از چاقو هایی است که می‌توانید به سادگی آنها را برای پوست کندن میوه،پیاز،سیب زمینی و…در مسافرت حمل کنید.چراکه این چاقو ها،چاقوهای غلاف داری هستند که تیغه ی چاقو در آن می‌ماند و در صورت باز نکردن و نوشیدن ضامن آن هیچ خطری ندارد.

همانطور که گفتیم این چاقو ها ضامن دار هستند و در صورت لمس و کشیدن ضامن آن تیغه ی چاقو به سرعت به بیرون پرتاب می‌شود و دوباره برای برگشتن تیغه ی چاقو به داخل میتوانید تیغه را تا کنید تا به داخل غلاف برگردد.دسته ی این چاقو ها از استخوان گاو ساخته می‌شود و بسیار محکم است و در اثر ضربه و فشار کم نمی شکند اما در اثر ضربه و فشار زیاد ممکن است آسیب ببیند.

تیغه ی این چاقو از فولاد و استیل ضد زنگ و محکم ساخته شده است و در برابر محیط نمدار و مرطوب کاملا رنگ خود را حفظ میکند و همچنین در برابر شستشوی مداوم هیچ گونه تغییر رنگی در آن ایجاد نخواهد شد و به راحتی میتوانید آن را به صورت دائم استفاده کنید و از داشتن چاقوی باکیفیت و تیز لذت ببرید.

اما نکته ی مهمی در رابطه با این چاقو ها قابل ذکر است آن هم اینکه شاید به مرور زمان و با استفاده طولانی مدت سبب کند شدن تیغه چاقو شود که آن هم با یک چاقو تیز کن قابل حل است و ناراحتی و نگرانی ندارد.

ارائه کننده چاقو زنجان سفارشی باکیفیت ارزان

ارائه کننده چاقو زنجان سفارشی باکیفیت ارزان معمولا به علت دوام و ماندگاری این چاقو ها همه ی خانم ها و آقایان از سراسر ایران دوست دارند تا این چاقو ها را تهیه کرده و استفاده کنند اما به علت مقدور نبودن شرایط وسخت بودن سفر به زنجان،مرکز ما یکی از مراکز ارائه کننده چاقو در بازار است که با فروش اینترنتی این چاقو ها کار را برای همه مردم ایران سهل و آسان کرده است و برای خرید فقط کافیست وارد صفحه مجازی ما شده و چاقو دستساز سفارشی باکیفیت را با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما