قیمت خرید کارد آشپزخانه حرفه ای

قیمت خرید کارد آشپزخانه حرفه ای در سطح بازار متفاوت می باشد زیرا تحت تاثیر عواملی چون جنس، نوع تیغه، نوع کاربرد، هزینه های انجام شده در روند تولید، شرایط اقتصادی بازار و … قرار دارد که هر یک از این عوامل به زور مستقیم بر روی سطح قیمت ها اثر می گذارند و قیمت ها را کم و زیاد می کنند از این رو باعث ایجاد نوسان در قیمت این کالا ها می شوند. به طور معمول این قیمت ها در سایت های آنلاین اینترنتی به صورت روزانه به اشتراک گذاشته می شود تا خریداران بتوانند از آن آگاهی داشته باشند.

قیمت خرید کارد آشپزخانه حرفه ای

معرفی کلی کارد آشپزخانه حرفه ای

معرفی کلی کارد آشپزخانه حرفه ای کارد آشپزخانه جزء ضروری ترین و مهم ترین وسایل به حساب می آید که به منظور خرد کردن و تکه کردن مواد غذایی چون سبزی ها، میوه، نان و .‌‌.. مورد استفاده قرار می گیرد از این رو چون در زمینه های متفاوتی کاربرد دارد، در جنس و مدل های مختلفی ساخته می شود که هر کدام خاصیت و فواید خاص خود را حفظ می کند برای مثال نوع کارکرد کارد مخصوص گوشت با کارد مخصوص سبزیجات متفاوت می باشد.

به طور معمول این وسیله از قطعاتی چون تیغه، دسته، بند آویز و … تشکیل شده است که جنس تیغه آن ترکیب استیل و آلیاژ کربن است و دسته آن با توجه به کاربرد آن می تواند از جنس های پلاستیکی و … ساخته شود. تیغه بعضی از این کارد ها در قلاف چرمی نگهداری می شود که این می تواند نقش محافظتی و در واقع یک نوع پوشش برای تیغه محسوب شود.

تیغه کارد به گونه ای درون دسته قرار گرفته است که با تکان دادن از آن جدا نمی شود به عبارتی محکم است و می توان از این کارد بدون نگرانی و استرس استفاده کرد.

ویژگی های مطلوب کارد آشپزخانه حرفه ای

ویژگی های مطلوب کارد آشپزخانه حرفه ای کارد آشپزخانه حرفه ای به دلیل نوع کاربرد آن، از ویژگی ها ی مطلوب بهره مند است. از جمله این ویژگی ها می توان به جنس تیغه آن اشاره کرد که به طور معمول از بهترین و اصل ترین تیغه ها ساخته شده است. دارا بودن این ویژگی باعث می شود تا کارد در طول زمان هم چنان برندگی و تیز بودن خود را حفظ کند و در اثر تماس زیاد با مواد غذایی چون سبزیجات و … خاصیت برندگی خود را از دست ندهد.

از دیگر ویژگی های مطلوب آن، میزان مقاومت و محکم بودن دسته آن است. تیغه این نوع کارد طوری طراحی شده است که در اثر برخورد با ضربات احتمالی به آسانی کج نمی شود بلکه از خود مقاومت نشان می دهد. هم چنین تیغه درون دسته آن، محکم و به خوبی جای گرفته است که همراه با حرکات دست کارد را جا به جا می کند.

علاوه بر موارد فوق کارد آشپزخانه حرفه ای از قطعاتی ساخته شده است که دارای وزن سبکی می باشند چون در این صورت است که آشپز می تواند برای مدت زمان بیشتری در آشپزخانه از این کارد استفاده کند.

مرکز فروش کارد آشپزخانه حرفه ای

مرکز فروش کارد آشپزخانه حرفه ای مراکز و شرکت های زیادی در سطح کشور وجود دارد که در زمینه فروش کارد حرفه ای آشپز خانه در حجم وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند و در بین بازاریان به عنوان مرکز فروش کارد آشپزخانه درجه یک معرفی شده اند. این مرکز به دلیل ارائه محصولات اصل و مرغوب و هم چنین فروش مناسب انواع کارد، در بین مشتریان از اعتبار و محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند به نحوی که متقاضیان زیادی جهت تهیه این وسایل با این مرکز مراجعه می کنند.

در مرکز فروش انواع کارد آشپزخانه در سایز های مختلف و کاربرد های گوناگون، در بهترین و زیبا ترین طرح ها به فروش می رسد که علاقمندان می توانند به دلیل تنوع زیاد کالا ها در این مراکز، مدل انتخابی خود را در این واحد ها بیابند و با قیمت مناسبی خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما