تولید کننده ساطور دو دسته زنجان

ساطور نوعی تیغه فولادی که برای برش گوشت و استخوان مرغ تولید می شود. تولید کننده ساطور دو دسته زنجان این محصول را با بهترین کیفیت تولید کرده است. ساطور و چاقوی زنجان دارای شهرت بسیار زیادی است. این ساطور ها را در داخل کوره تولید می کنند که هر دو طرف این محصول کاملا شفاف و صیقل خورده است. این ساطور ها بسیار تیز می باشند که می توان استخوان های ضخیم گوسفندان را به دو قسمت تقسیم کرد.

تولید کننده ساطور دو دسته زنجان

دانستنی ها در مورد ساطور قصابی

دانستنی ها در مورد ساطور قصابی دانستنی ها در مورد ساطور قصابی را در این مطلب مطالعه کنید. ساطور قصابی دارای کیفیت بالایی می باشد و در تولید این ساطور ها از متریال های خوبی استفاده کرده اند. ساطور قصابی به گونه ای طراحی شده است که بتواند استخوان های ضخیم گوسفندان و گاو ها را به دو قسمت مساوی تقسیم کند.
این محصول کاربردی و پر استفاده از ساطور های معمولی نیز تر است. جنس تیغه این محصولات بسیار با کیفیت است و از استحکام بالایی برخوردار است.

فولاد فنر آلیاژ ساطور ها بسیار با کیفیت و مرغوب است. جنس دست ساطور ها از چوب گردو می باشد که می دانیم چوب گردو بسیار با کیفیت است و در واقع یکی از چوب های مستحکم و قوی می باشد که در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند. آلیاژ استفاده شده در ساطور ها آلیاژ پر کربن بسیار با کیفیت می باشد. ساطور ها در مقابل رطوبت و مایعات دچار زنگ زدگی نمی شوند. تولید کنندگان ، ساطور زنجان را که یکی از پرطرفدارترین ساطور های ایران می باشد در جنس و آلیاژ با کیفیت این محصول را تولید کرده اند.

پخش انواع ساطور دو دسته زنجان

پخش انواع ساطور دو دسته زنجان پخش انواع ساطور دو دسته زنجان در کیفیت بالا در بازار صورت می گیرد. ساطور قصابی که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است در بازار توزیع شده است. پخش ساطور در بهترین کیفیت تیغه و دسته چوبی در بازار های داخلی ایران صورت می گیرد. پخش این محصولات در فروشگاه های معتبر و مراکز عرضه محصولات خانگی انجام می شود. انواع ساطور دو دسته زنجان در کیفیت های بالا و قیمت مقطوع تولید می شوند.

زنجان که قطب تولید چاقو و ساطور در ایران است این محصولات را از بهترین متریال‌های تولید و بهترین مواد اولیه تولید می کند. امروزه کشور ما در عرضه تولید و صادرات کارآفرینان زیادی دارد که این محصولات بسیار مرغوب را تولید می کنند و علاوه بر اینکه در سطح بازار ای آن پخش می کنند، حجم زیادی را وارد عرصه صادرات می کنند تا این محصول اصیل ایرانی را به کشور های مختلف توزیع کنند. پخش کنندگان این محصولات را در بهترین روش عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما