توزیع کننده ساطور دسته چوبی زنجان

توزیع کننده ساطور دسته چوبی زنجان این محصول را در انواع مختلف به فروش می رساند. برش گوشت، سبزیجات، قطعه قطعه کردن استخوان و… با کارد های کوچک آشپزخانه میسر نبوده و برای این کار نیاز به ساطور های بزرگ و سنگین است. این ساطور ها از فلز مرغوب تهیه می شوند و با لبه تیز و برنده ای که دارند می توانند در کم ترین زمان ممکن، برش را انجام دهند. ساطور دسته چوبی بسیار خوش دست است و استفاده از آن خیلی راحت است.

توزیع کننده ساطور دسته چوبی زنجان

3 مورد از مزایای ساطور قصابی دسته چوبی

3 مورد از مزایای ساطور قصابی دسته چوبی ساطور قصابی دسته چوبی مزیت های بسیاری در مقایسه با ابزار های برشی دیگر دارد، به همین جهت علاوه بر قصابی بسیاری تمایل دارند در آشپزخانه ها، کشتارگاه ها و رستوران ها نیز از این ساطور استفاده کنند. اینک قصد داریم ۳ مورد از مزایای این ساطور را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا بتوانید بر اساس آن خریدی هوشمندانه و رضایت بخش را تجربه کنید.

  1. ساطور قصابی تیغه تیز و سنگینی دارد که فرایند برش را سریع تر می کند و می توان با استفاده از آن انواع گوشت، مرغ و دیگر اجسام سفت را در اندازه های دلخواه و یکسان برش داد. این تیغه ضد زنگ بوده و می تواند تا مدت های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین تیغه ساطور قصابی قابلیت تیز کردن را دارد و در صورت کند شدن می توان آن را به راحتی و با ابزار مخصوص تیز کرد.
  2. ساطور قصابی با این که تیغه بزرگ و تقریبا سنگینی دارد اما از طراحی ظریفی برخوردار است که موجب شده کار کردن با آن راحت باشد. نسبت اندازه های تیغه و دسته در این محصول کاملا رعایت شده است.
  3. دسته چوبی ساطور قصابی اندازه مناسبی دارد و با وجود انحنایی که در وسط آن قرار دارد، به راحتی داخل دست جا میگیرد و نیازی نیست نگران افتادن و رها شدن آن از دست خود باشید.

مراکز فروش ساطور دسته چوبی زنجان

مراکز فروش ساطور دسته چوبی زنجان مراکز فروش ساطور دسته چوبی زنجان این محصول را به صورت کلی و عمده می فروشند، خرید ساطور در حجم بالا این امکان را به شما می دهد که هزینه کم تری را در قبال دریافت این محصول پرداخت کنید. چنان چه شما هم قصد خرید ساطور قصابی را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید، همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما