قیمت چاقوی میوه خوری+خرید و فروش چاقوی میوه خوری عمده+بهترین قیمت روز

بسیاری از مراکز فروش لوازم آشپزخانه به دنبال خرید عمده بهترین چاقوی میوه خوری می باشند که قیمت روز این محصول به طور دائم در حال افزایش است. استفاده از این محصول در آشپزخانه بسیار کاربردی می باشد و جز لوازم ضروری و مهم به حساب می آید.

در ایران برند های مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید چاقوی میوه خوری فعالیت می کنند. تولید کنندگان این محصول را با بهترین کیفیت در طرح و رنگ های متفاوت و متنوع تولید می نمایند همچنین میزان تیز بودن آن باید مناسب پوست کندن انواع میوه ها باشد و برای تیغه چاقوی میوه خوری بهتر است از جنس استیل کربن یا استیل ضد زنگ استفاده گردد.

قیمت چاقوی میوه خوری

فاکتور بسیار مهمی که بر قیمت چاقوی میوه خوری تاثیر گذار است، جنس تیغه و دسته آن می باشد. جنس تیغه چاقو باید از استیل ضد زنگ باشد چرا که بعد از چند بار استفاده و شستشو زنگ نزد. محل اتصال دسته با تیغه آن باید کاملا به درست به هم وصل شده باشند تا موقع استفاده از هم جدا نشوند. دسته ها هم انواع مختلفی دارند که شامل چوبی، پلاستیکی و استیل می باشند. یکی از نکات مهم در انتخاب این محصول وزن آن می باشد زیرا هنگام استفاده، چاقو به درستی در دست قرار بگیرد و دست احساس راحتی کند.

چاقوی میوه خوری دسته چوبی بسیار سبک است و استفاده از آن بسیار راحت می باشد که اکثرا در کارهای روزانه خود از این چاقو استفاده می کنند اما شستشو زیاد این محصول به علت جنس آن زود دچار پوسیدگی می شوند. وزن چاقوی دسته استیل نسبت به جنس های دیگر سنگین تر می باشد که ممکن است مورد پسند بعضی افراد نباشد اما به نسبت چاقو های دیگر از مقاومت بالایی برخوردار است.

قیمت چاقوی میوه خوری

مدل چاقو های دسته سرامیکی بسیار شیک و خاص می باشند که برای مهمانی های خاص و جشن ها بسیار مناسب است. این محصول با توجه به جنس و مواد اولیه بکار رفته در آن، دارای وزن های متفاوتی هستند از این رو توصیه می گردد قبل از خرید چاقوی مورد نظر را در دست بگیرید تا وزن آن را بسنجید. اندازه استاندارد طول تیغه چاقوی میوه خوری باید بین 8 الی 10 سانتی متر باشد.

خرید و فروش چاقوی میوه خوری عمده

یکی از مهم ترین وسایل پذیرایی چاقوی میوه خوری می باشد که خرید و فروش آن به طور عمده در حجم و تعداد متفاوتی در بازار سراسر کشور انجام می شود. همه خانم های خانه دار برای پذیرایی مهمان های خود سعی دارند که از بهترین و بروز ترین وسایل استفاده نمایند.

چاقوی میوه خوری مناسب دارای ویژگی های زیادی می باشد که ما در این قسمت قصد داریم چند مورد مهم از این ویژگی ها را بیان کنیم:

  1. طراحی آن باید طور باشد که به خوبی بتوان آن را شست.
  2. به اصطلاح خوش دست بودن دسته چاقو گزینه بسیار مهمی است.
  3. تیز بودن تیغه چاقو هنگام استفاده

همه ما هنگام پذیرایی از مهمان سعی می کنیم که بهترین ها را در اختیار آن ها قرار دهیم و استفاده از ظروف تمیز و باکیفیت یکی از ملزومات ضروری هر خانه می باشد. یکی از لوازمی که زمان سرو میوه استفاده می شود چاقوی میوه خوری است که باید تیز باشد تا هنگام پوست کردن، میوه له نشود. یکی دیگر از ویژگی های چاقوی میوه خوری این است که دسته آن باید در برابر فشار دست مقاوم و مستحکم باشد به طوری که موقع استفاده نشکند یا اینکه دست فرد اذیت نشود.

یک نمونه دیگر از مدل های چاقوی میوه خوری نوع دسته پلاستیکی آن می باشد که به نسبت چاقو های دیگر از مقاومت و استحکام کمتری برخوردار است پس از آن برای میوه های سفت مانند سیب استفاده نکنید چون ممکن است بشکند و هم به دست شما آسیب بزند.

خرید و فروش چاقوی میوه خوری عمده

لازم به ذکر است که بسته بندی چاقو ها بسیار شیک و جذاب می باشند و اکثرا طوری طراحی شده اند که چاقو کاملا مشخص است. این بسته بندی ها می تواند شامل ست 6 عددی یا 12 عددی باشد. این نوع بسته بندی به دلیل زیبایی منحصر به فرد و خاصی که دارد، گزینه مناسبی برای هدیه دادن به افراد مختلف به خصوص تازه عروس ها می باشد.

بسیاری از افراد خوش سلیقه چاقو میوه خوری خود را بر اساس رنگ ظروف پذیرایی خود انتخاب می کنند که این نوع ست کردن زیبایی خاصی به به ظروف پذیرایی شما می دهد.

بهترین قیمت روز چاقوی میوه خوری

امروزه شیوه و روش های گوناگونی برای سفارش و استعلام قیمت روز بهترین چاقوی میوه خوری وجود دارد که یکی از این روش ها مراجعه به سایت های معتبر می باشد. یکی از بهترین چاقو ها که دارای مقاومت بالای است، چاقوی دسته استیل می باشد.

این مدل از چاقو با گذشت زمان کند نمی شود و همچنین شکل و ظاهر اولیه خود را حفظ می کنند و در طولانی مدت می توان از آن استفاده نمود. تولیدکنندگان، این محصول را با طرح های متنوع و در رنگبندی های متنوع وارد بازار فروش می نمایند که این طرح ها متناسب با تمام سلیقه ها می باشد. همواره مادرانی که فرزند دختر دارند می توانند برای تهیه جهیزیه، این نوع چاقو را خریداری نمایند چرا که برای تازه عروس ها بسیار شیک و مناسب می باشد همچنین می توانند با ظروف پذیرایی نیز ست نمایند.

بهترین قیمت روز چاقوی میوه خوری

مجموعه ما همواره رضایت مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است و سعی بر این دارد تا با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک به اهداف خود برسد و به موفقیت های بزرگتری نیز دست یابد. قیمت این کالا کاملا مناسب و مقرون به صرفه بوده و مشتریان و متقاضیان در هر سطح مالی می توانند این محصول را خریداری و از آن استفاده نمایند.

در حقیقت برای تمام خریداران و مشتریان علاوه بر قیمت، کیفیت هم بسیار حائز اهمیت است از این رو آن ها می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه کالا های تولید شده را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایند و همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و متخصصان با تجربه ما در این زمینه ارتباط بر قرار نموده تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما