با باتری ماشین ایرانی عمر لاستیک های شما بیشتر می شود

آنها از نمک لیتیوم استفاده می کنند و مداری را در خود جای داده اند که باتری ماشین ایرانی را از بار اضافی محافظت می کند، اما این عیب را دارند که عملکرد آنها در دماهای پایین کاهش می یابد.

در مقابل، آنها یک استقلال بسیار خوب با وزن کم ارائه می دهند، اما بسیار گران هستند (800 یورو به بالا). به همین دلیل، آنها بیشتر برای خودروهای گران قیمت یا الکتریکی هستند.

باتری خودرو یکی از مهم ترین عناصر داخل خودرو است، زیرا به آن اجازه می دهد انرژی را به روش شیمیایی ذخیره کند تا بعداً از این ذخیره سازی به عنوان ذخیره برق استفاده کند.

این برق توسط خودرو برای روشن شدن استفاده می شود، یعنی شامل موتور، چراغ ها و هر نوع سیستم دیگری در داخل خودرو می شود.

باتری ماشین یک سری ویژگی دارد که اگر وسیله نقلیه ای داریم باید آنها را شناسایی کنیم.ویژگی های باتری خودرو تنها سه مورد است، اما برای تعریف کامل آن کافی است.

با این کار به ظرفیت باتری خودرو برای تولید انرژی بدون از دست دادن پتانسیل کامل آن اشاره می کنیم. معمولاً ذخیره بر حسب دقیقه اندازه گیری می شود که در آن ظرفیت خود را برای پشتیبانی یا تغذیه وسیله نقلیه در صورت نیاز نشان می دهد.

همه باتری های خودرو اندازه یکسانی ندارند، ابعاد باتری بستگی زیادی به ظرفیت یا ذخیره ای دارد که با آن ساخته شده است.

برای تعیین اندازه، ما معمولاً در مورد گروه‌هایی در باتری صحبت می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم یکی را که به بهترین وجه با نیازهای ما مطابقت دارد تعیین کنیم.

بسته به ذخیره، می‌توان عملکردی را که در زمان مصرف انرژی خواهیم داشت یا خیر تعیین کرد.

اینها ویژگی هایی است که باتری ماشین باید داشته باشد، اگر اطلاعات بیشتری در مورد آن می خواهید، فقط باید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما