بازار خرید تبر دست ساز کوچک

قطعا در محیط های گوناگون و شرایط مختلف نیاز می باشد تا از ابزار خاصی استفاده کنیم، یکی از ابزارهای مورد استفاده تبر دست ساز کوچک است که بسیار کاربردی بوده و اکثرا برای شکستن چوب، هیزم و یا به هنگام طبیعت گردی و کمپ زدن مورد استفاده قرار می‌ گیرد.در بازار انواع تبرهای دست ساز در سایزبندی های مختلف به فروش می‌ رسند، از آنجا که مشتریان زیادی به دنبال خرید تبرهای باکیفیت هستند به همین دلیل تبرهایی که با کیفیت بالا تولید می گردند در بازار خرید این محصول مشتریان بیشتری دارند.

 

مزایا استفاده تبر دست ساز

قطعا استفاده از تبر دست ساز برای افرادی که از این محصول استفاده می نمایند مزایایی دارد، آشنایی با این مزایا برای شما خالی از لطف نخواهد بود به همین دلیل در این بخش می خواهیم مهمترین مزایای استفاده از این محصول را بررسی کنیم.

  • ازآنجا که تبر دست ساز به صورت اصولی با دقت بالا توسط افراد ماهر تولید می گردد به همین دلیل کیفیت فوق العاده بالایی دارد و عمر استفاده از آن طولانی‌ تر است، میزان استهلاک این تبرها بسیار پایین می باشد پس یکی از مزایای مهم استفاده از این نوع تبرها است.
  • یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از تبرهای دست ساز تیز و برنده بودن قسمت فولادی این محصول محسوب می گردد این امر باعث می‌شود تا استفاده از آن بسیار آسان تر گردد.
  • برخی از تولید کنندگان تبر دست ساز در قسمت سر تبر از رزین استفاده می‌ کنند تا مقاومت تبر را افزایش دهند این امر نیز سبب می شود تا افراد زیادی روی به استفاده از این نوع تبر آورند زیرا داشتن مقاومت بالا از مزایای مهم دیگر استفاده از این نوع از تبرها می باشد.
  • تبرهای دست ساز علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا در بازار با قیمت مناسبی نیز عرضه می گردند به همین دلیل تهیه و خریداری آنها بسیار آسان است.

 

 

مزایا استفاده تبر دست ساز

صفات مطلوب تبر دست ساز

تبرهای دست ساز صفات مطلوب بسیاری را دارند، وجود این صفات مطلوب باعث می‌ شود تا مشتریان بیشتری جذب تهیه این نوع از تبرها گردند، در این بخش می‌خواهیم شما خوانندگان عزیز این مطلب را با صفات مهم مطلوب تبر دست ساز آشنا سازیم.

  • یکی از مهم ترین صفات مطلوب تبرهای دست‌ ساز ساخته شدن این محصولات از فولاد مقاوم و مستحکم و ضد زنگ می باشد این امر باعث شده تا تبر مقاومت بالایی داشته و از لحاظ عملکرد نیز عالی باشد.
  • صفت مطلوب دیگر تبر دست ساز دسته چوبی و مستحکم آن می‌ باشد، از انواع چوب های مقاوم همانند چوب درخت گردو استفاده می‌ شود تا قسمت دسته تبر تهیه گردد.
  • تبرهای دست ساز در اندازه ها و سایزهای مختلف و مورد نیاز تولید می گردند، هر کدام از این تبرها موارد استفاده خاصی را دارند.
  • تبرهای دست ساز در مدل های مختلف تولید می شوند پس مشتریان می توانند هر کدام از تبرها را که راحت تر می توانند با آنها کار کنند را تهیه نمایند.

 

صفات مطلوب تبر دست ساز

تولید انواع تبر دست ساز

تولید کننده ای که اقدام به تولید تبر دست ساز می نماید باید این محصول را بر طبق استاندارد تهیه کند، تبرهایی که به صورت استاندارد تولید شده اند کیفیت بالایی داشته و عملکرد مناسبی از خود نشان می‌ دهند و مقاومت بالایی را خواهند داشت.

تولید کننده تبر این محصول را در مدل ها و سایزبندی های استاندارد تولید می‌ کند زیرا در بازار مشتریان مختلفی وجود دارند که هر کدام از مدل ها و سایز بندی های تبر را سفارش داده و خریداری می‌ کنند.

مرکز ما یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده انواع تبرهای دست ساز استاندارد و باکیفیت می باشد، ما با استفاده از بهترین فولادهای آهنگری شده و همچنین چوب‌ های باکیفیت این محصولات را تولید می نماییم، جهت خرید تبر دست ساز در مدل و سایز مورد نظر آن هم با قیمت مناسب می توانید با مرکز تولید ما تماس بگیرید.

در اینجا لازم به ذکر است، چنانچه به دنبال خرید قمه برای کلکسیون خود هستید، مجموعه زنگان چاقو، این محصول را از طریق صفحه بازرگانی فروش قمه کلکسیونی زنجان به صورت آنلاین و با تضمین کیفیت، ارائه می‌نماید.

تولید انواع تبر دست ساز

35

  1. سلام وقت بخیر
    آیا تبر ها در اندازه هاس سفارشی هستند؟یا از قبل آماده ان،اگه از قبل آماده هستن میشه بگید قالبا اندازه تبرها چقدره؟
    تشکر وخسته نباشید

  2. سلامو درود و عرض ادب از توضیحاتی که دادین بسیار کامل و جامع و سایت خوب چاقو زنجان و تبرهای دست سازتون کمال تشکر رو دا م .سپاس از همتون

  3. « سلام و عرض ادب خدمت پشتیبان محترم و عزیز »

    تبر کاربرد‌های زیادی داره درسته به درد همه نمی‌خوره ولی به نظرم باید توی هر خونه‌ای‌یه دونه باشه چون میشه ازش استفاده‌های زیادی کرد من هفته پیش یکی خریدم اگه کسی قصد خرید داره بهتره مجموعه‌ی مجموعه زنگان چاقو را مرکز خرید خودش انتخاب کنه

  4. ببخشید این تبر چاقو برای بریدن تکه گوشت هم داره یا فقط تبر دارید؟خیلی دوست داشتم بااین کیفیت چاقو برای قصابی و گوشت بریدن تهیه کنم ک دسته مقاوم و ضد زنگ باشه

  5. سلام خدمت همه دوستان عزیز
    تبر یکی از مهمترین و کاربردی ترین وسایل هر خانه‌ای می‌باشد بنظر من هر خانه‌ای باید یک تبر دست ساز مجموعه زنگان را باید داشته باشه

  6. باعرض سلام خسته نباشید خدمت شما من ازسایت شما تبر خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود دسته چوبی خیلی باکیفیتی داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت این محصول

  7. سلام ایا تبر در کشور ما غیر قانونی نیست وقیمت این محصول چند است وامکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور هست ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدهید

  8. باسلام تبر یکی از وسایل ونیاز روزانه ما انسان ها است مثلا وقتی به صحرا میروی برای تفریح برای بریدن چوب واقعا لازم میشود خیلی متشکرم از سایت خوب شما بابت تولید این محصول موفق باشید

  9. سلام
    من تو گرگان هستم و این جور تبر ها خیلی بدردم میخوره واسه شکستن شاخه ها و ازتون ممنونم

  10. سلام
    روزگاریست که آدم از این نوع تبر ها دیگه استفاده نمیکنه ولی من برای حمایت از تولید ملی خریدم

  11. به چه شهر های شما ارسال دارین لطف کنید راهنمایی کنید و بسته بندی این محصولات به چه شکلی هست

  12. سلام وقتتون بخیر از این سایت خرید کردم کیفیت محصولات فوق العادست بهتون پیشنهاد میکنم خریداری کنید سپاس از فروشنده عزیز

  13. سلام ممنون بابت محصول خوبتون خوشم اومد خیلی محکمه زیباییش هم تو دستساز بودنشه منکه خوشم اومد منون از تیمتون

  14. سلام چه تبرهاي جالبي ايا از تبرها استفاده خانگي هم ميشود يا بيشتر براي كشاورزان استفاده ميشود؟

  15. فکر نکنم کسی باشه که با برند معروف کارد وچاقوی زنجان آشنایی نداشته باشد، کارد زنجان چندین سال هست در خانه دارم، کاملا رضایت دارم، از محصولات دیگر این مجموعه تاکنون استفاده نکردم ولی مطمئنا کیفیت خوبی دارند

    • سلام رامین عزیز
      لطفا جهت اطلاع از قیمت وثبت سفارش فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و پاسگوی سوال شما باشند.

  16. این تبر طراحی زیبایی دارد از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما