توزیع انواع چاقو سلاخی چوبی صادراتی ارزان

چاقو سلاخی چوبی یکی از بهترین چاقو های تولید شده در زنجان است که این چاقو به دلیل کیفیت بالایی که دارد به سایر کشورها نیز صادر می‌گردد.این چاقوی درجه یک و باکیفیت با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در سایت ما قابل خریداری می باشد.

چاقو سلاخی چوبی صادراتی برای بریدن گاو و گوسفند،گوساله و مرغ و همچنین پوست کردن حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد و تیغه ی بسیار تیز و برنده ای دارد اما برای استفاده از آن دقت کنید که آن را برای سبزیجات و یا خرد کردن و موارد دیگر به کار نبرید که باعث کند شدن تیغه ی آن می‌شود و ممکن است در اثر شسشتو زیاد خراب گردد.

توزیع انواع چاقو سلاخی چوبی صادراتی ارزان

چاقو سلاخی چوبی مقاوم در برابر نفوذپذیری آب

چاقو سلاخی چوبی مقاوم در برابر نفوذپذیری آب

چاقو سلاخی باکیفیت مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر نفوذ پذیری آب دارد.و معمولا برای دسته ی این چاقو ها از چوب های بسیار بادوام استفاده میکنند که روی آن خراش نداشته باشد و امکان نفوذ آب به دسته ی چاقو وجود نداشته باشد که در نتیجه باعث دوام و عمر بیشتر چاقو گردد.

چاقو سلاخی چوبی با دسته ی بسیار شیک و زیبایی ارائه میگردد که روی این دسته را به وسیله ی روغن مخصوص روغن کاری میکنند تا چربی و خون هنگام بریدن و سلاخی حیوانات به داخل آن نفوذ نکند و به راحتی بتوان چاقو را شست و تمیز کاری کرد.

تیغه های چاقو از فولاد و استیل ضد زنگ ساخته شده اند ویعنی هنگام شستشو و یا هنگام قرار گرفتن در محیط مرطوب اصلا تغییر رنگ نمی‌دهند و زنگ نمی زنند، همچنین دسته ی این چاقو طوری طراحی شده است که به راحتی در دست قرار میگیرد و به اصطلاح خوش دست می باشد.

معمولا افرادی که در کشتارگاه کار می‌کنند و یا بعضی مواقع برای سر بریدن گوسفند، گاو، مرغ از چاقو استفاده می کنند، می خواهند از چاقو های باکیفیت بهره ببرند که پیشنهاد ما به آنها استفاده از این چاقو می باشد که هم بدنه ی مقاوم و زیبایی دارد و هم تیغه ی بسیار بادوامی دارد که کاملا هم ضد زنگ است.

مرجع فروش چاقو سلاخی چوبی باکیفیت سایز بزرگ

مرجع فروش چاقو سلاخی چوبی باکیفیت سایز بزرگ

مرکز ما یکی از مراکز توزیع و فروش استثنایی چاقو سلاخی حرفه ای زنجان باکیفیت در انواع سایز بندی مختلف اعم از کوچک و بزرگ می باشد که این چاقو سلاخی چوبی بادوام بسیاری کاربردی بوده و می‌تواند سال‌های طولانی برای شما کار کند و شما برای خرید آن می‌توانید وارد سایت ما شده و تمامی چاقو های سلاخی باکیفیت موجود در سایت ما را مشاهده نمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و سپس اقدام به خرید چاقو سلاخی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما