توزیع مستقیم کارد آشپزخانه حرفه ای

کارد آشپزخانه حرفه ای نمونه های زیادی دارد که همه برند ها از نظر کیفیت، رنگ، طرح، مدل و تعداد تکه با هم متفاوتند. کارد آشپزخانه استیل زنجان کیفیت بالایی دارد و قیمت آن در بازار بسته به تعداد تکه و مدل آن می باشد. هر چه تعداد تکه ها بیشتر و مدل جدیدتری داشته باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است.

توزیع مستقیم کارد آشپزخانه حرفه ای

معرفی انواع کارد آشپزخانه حرفه ای

معرفی انواع کارد آشپزخانه حرفه ای سرویس کارد سفارشی دارای ظواهر و اندازه های متفاوت و شکل های خاصی می باشند همان طور که در قسمت بالا هم گفته شد این محصولات را با توجه به کاری که می خواهد انجام دهد یا بهتر است بگوییم طبق وظیفه ای که میخواهد انجام دهد شکل آن را طراحی کرده و می سازند و آن را به مشتریان عرضه می کنند مثلا از لحاظ شکل ظاهری دارای شکل های های متفاوتی هستند و ابعاد یا حتی تیغه های متفاوتی دارند جنس تیغه استیل و بصورت خیلی محکم در دسته ای از جنس بسیار عالی فیکس شده اند.

برای مثال اگر بخواهم برای شما توضیح دهم و شما بهتر متوجه عرایض بنده شوید باید بگویم که تمامی زیر مجموعه های یک سرویس کامل آشپزخانه دارای شکل و اندازه و طرح مختلفی می باشد و هر کدام را برای کار خاصی ساخته اند مثلا شما ساطور را با چاقوی میوه خوری مقایسه کنید مشاهده می کنید که ساطور دارای تیغیه ی پهن و بلند است و کارد میوه خوری تیغه باریک و کوچکی دارد اگر بخواهیم یک کار قصابی را در ذهن خودمان ترسیم کنیم متوجه می شویم که با کارد میوه خوری نمی شود کار قصابی انجام داد.

حتما باید برای خورد کردن استخوان ها از ساطور و برای برش گوشت از کارد گوشت استفاده کنیم شما فرض کنید که برای خوردن میوه بیایم از کارد گوشت یا ساطور استفاده کنیم به طبع کار خنده داری را انجام خواهیم داد پس این را بدانیم که که هر محصول از سرویس ما وظیفه مشخص شده خودش را دارد برای هر محصولی یک جای مشخص با قالب همان محصول ساخته می شود که پس از اتمام کار هر محصول در جای خودش باید قرار بگیرد نکته مهمی که وجود دارد کارد های اشپزخانه زنجان دارای محافظ های پلاستیکی می باشند و آن ها را در برابر عوامل غیر طبیعی محافظت می کنند

آشنایی با کاربردهای مختلف انواع کارد آشپزخانه

سرویس کارد آشپزخانه تولید زیادی دارد و می تواند نیاز ما را برای بریدن مواد غذایی در آشپزخانه برطرف سازد. این سرویس کارد به صورت کامل است که تنوع زیادی در برند و جنس آن وجود دارد. بخاطر مدل های جدیدی که از این سرویس کارد وارد بازار شده، تعداد تکه های آن متفاوت است‌. بیشتر سرویس کاردها ۸ تکه هستند که شامل کارد سرآشپز، کارد برش نان، کارد متوسط، کارد کوچک، قیچی، تیز کننده و ساطور می باشند که یک استند برای پایه آن ها هم وجود دارد که کاردها در آن قرار می گیرد.

البته گاهی این سرویس ها ۷ تیکه هستند و شامل ۴ کارد و یک پوست کن، قیچی و استند می باشند که این امر بستگی به مدل و شرکت تولید کننده اش دارد. کیفیت این سرویس کاردها هم متفاوت است و تنوع بی نظیری در رنگ و طرح آن ها دیده می شود که نظر هر خانم خانه دار را به خود جلب می کند.

مدل های گوناگونی از سرویس کارد آشپزخانه وارد بازار شده است که روز به روز بر تنوع آن افزوده می شود. هر یک از این مدل ها شامل تکه های متفاوتی هستند که از ۵ تکه تا ۸ و بیشتر تولید می شوند که انواع چاقوها و تیز کننده های ضروری آشپزخانه را دارند. بهترین مدل کارد آشپزخانه مدلی است که تنوع در آن زیاد باشد و کاردها دارای وزنی سبک و قابل حمل باشند. همچنین یک مدل خوب باید دارای کارد با تیغه های تیزی باشد که کیفیت کار را بالا برد.

جنس دسته و جنس خود تیغه در انتخاب بهترین مدل کارد آشپزخانه خیلی مهم است. پس اگر به این موارد توجه شود، می توان جدیدترین و شیک ترین کارد کامل آشپزخانه را خریداری کرد.

به دلیل بودن مدل های زیاد و تنوع در کیفیت و برند، بهترین کارد آشپزخانه آن هایی هستند که مرغوبیت بالایی دارند و برند شان همیشه در بازار حرف اول را می زند و علاوه بر کیفیت، طرح و مدلی شیک و مشتری پسند دارند. مثلا، کارد آشپزخانه استیل زنجان یکی از مدل های شیک بازار است که کیفیت آن در بازار حرف اول را می زند و دارای جنسی استیل و ضد زنگ می باشد. بنابراین، برای پیدا کردن و خرید جدیدترین و شیک ترین سرویس کارد آشپزخانه درجه یک با شماره زیر تماس حاصل فرمایید تا بهترین ها نصیبتان گردد.

راهنمای خرید کارد آشپزخانه حرفه ای

راهنمای خرید کارد آشپزخانه حرفه ای خرید کارد زنجان یکی از ابزار مورد نیاز برای همه ی خانه ها و آشپزخانه می باشد. یک کارد خوب و با کیفیت باید تیز و برنده باشد. داشتن یک کارد خوب که به درستی انتخاب شده باشد باعث می شود راحت و امن تر آشپزی رو انجام دهیم. زنجان یکی از تولیدی های درجه یک برای تولید کارد آشپزخانه حرفه ای از جنس استیل می باشد. این غیر ممکن است که در یک خانه آشپزی انجام شود و یک کارد خوب در این محیط نباشد.

کاردها انواع گوناگونی دارد و برای برش در هر کاری از یک کارد مخصوص استفاده می شود. یکی از کارد های آشپزخانه کارد سبزیجات است این چاقو مخصوص پوست کردن میوه ها و تراشیدن پوست سیب زمینی ها و همچنین خرد کردن سبزیجات هستند. برای تمیز کردن میگو هم بسیار کاربردی می باشد. نوع دیگر کارد تولیدی زنجان کارد پوست کن است. روی سر این مدل چاقو ها به مانند نوک پرنده ها هستند. این کارد برای تزیینات میوه و سبزیجات به کار می رود و میتوان با آن لایه های نازکی برش زد. نوع بعدی کارد زنجان کاردی است که با آن استخوان را می برند و تکه می کنند. این کار یکی از سخت ترین کار در آشپزی است.

اگر این کار با کاردی مخصوص استخوان انجام نشود هم زمان بیشتری را باید وقت بگذارید و هم دقت لازم را باید به کار ببرید. این مدل چاقو به خاطر نوک تیزی که دارد باعث می شود توجه و دقت بیشتری در این کار را داشته باشید. مدل بعدی کارد مخصوص برش نان است. این چاقو بلند قامت است و لبه ی این کارد به حالت مواج است. ان مدل کارد برای برش کیک هم مورد استفاده قرار می گیرد. برای یک آشپز داشتن انواع کارد آشپزخانه لازم و ضروری است.

مزایای استفاده از کارد آشپزخانه حرفه ای

کارد آشپزخانه سرامیکی در مقایسه با کارد های استیل وزن نسبتا کمی دارد و برای افرادی که در آشپزخانه کارهای زیادی انجام می دهند بسیار مناسب است. طول عمر کارد سرامیکی خیلی زیاد است به این دلیل که این چاقو ها زنگ نمی زنند. و برای مدت بسیار طولانی ظاهر خود را حفظ میکند. از آن جایی که جنس کارد سرامیکی از آهن نیست می توانند تمام شب را در آب بماند و بدون زنگ زدگی باشد. یکی دیگر از تفاوت ها این است که کارد سرامیکی بر خلاف تیغه های فولادی طعم غذا را عوض نمی کند. این محصول کاملا بهداشتی می باشند و در کنار تمام این موارد از زیبایی هم برخوردار هستند.

آشپزخانه مکانی است که انواع وسایل ریز و درشت در آن وجود دارد. چاقو و یا کارد از ابزارها و وسایل بسیار پرکاربردی می باشد که نقش بسیار مهمی در آشپزی کردن ایفا می کند. این وسیله نمونه های متنوعی دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشد. در بین انواع کاردها، کارد آشپزخانه زنجان یکی از بهترین و مرغوب ترین می باشد که به صورت تکی و یا سرویس، خریداران زیادی دارد.

بهترین کارد آشپزخانه در نمونه های مختلف کاردی است که جنس به کار در تیغه آن از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. از آنجایی که کاردهای آشپزخانه وسایلی هستند که مدام شسته می شوند، باید جنس فلز به کار رفته در تیغه آنها، در برابر زنگ زدگی و همچنین خراش مقاومت بالایی داشته باشد. یکی از بهترین جنس هایی که برای تیغه کارد مورد استفاده می باشد، استیل های درجه یک و مرغوب هستند که سبک می باشند و شفافیت خوبی دارند. همچنین جنس دسته کارد نیز باید مقاومت خوبی داشته باشد و اگر از جنس های چوبی و پلاستیکی است، نباید به راحتی پوسته پوسته و یا خراشیده شود.

تولید کننده انواع کارد آشپزخانه حرفه ای

تولید کننده انواع کارد آشپزخانه حرفه ای خرید انواع کارد آشپزخانه نیاز به دقت و توجه ویژه ای دارد. کارد را باید به نحوی انتخاب کرد تا کارایی لازم و درست را داشته باشد.این وسیله اگر به درستی انتخاب نشود، علاوه بر اینکه هزینه اضافی را برای مصرف کننده به همراه دارد، ممکن است موجب شود تا آشپز در حین کار با آن خسته شود. از نکات مهمی که قبل از تهیه انواع کارد آشپزخانه باید به آن دقت کنیم، شامل موارد زیر می باشد: دسته آن در حین کار کردن راحت باشد.

میزان فولاد به کار رفته در چاقو را در نظر بگیرید. وزن و تعادل چاقو را در نظر بگیرید. به جنس دسته و تیغه چاقو دقت کنید. به عرض، ضخامت و صافی تیغه چاقو توجه کنید. به کیفیت و برند سازنده دقت کند. در آخر این نکته را عنوان می کنیم که از انواع کارد آشپزخانه به درستی و خوبی نگهداری کنید و هر بار پس از استفاده آن را خشک کرده و در جایگاه مناسب خود قرار دهید.

برخی از افراد در هنگام خرید این محصولات به وزن چاقوها توجه نمی کنند در حالی که وزن آن ها می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی با آن ها کار کنید. به خاطر همین می توان گفت انتخاب وزن چاقو می تواند یک موضوع کاملا شخصی باشد. چون برخی از افراد با چاقوهای سبک وزن راحت هستند اما برخی دیگر با چاقوهای سنگین وزن می توانند کار کنند. اما به هر حال وزن چاقو باید با نوع تیغه و دسته متعادل باشد.

در هنگام خرید چاقوهای آشپزخانه سعی کنید نمونه های مختلفی را انتخاب کنید تا برای خرد کردن هر نوع مواد غذایی بتوانید از چاقوی مخصوصی استفاده کنید. چون این کار موجب می شود شما بتوانید زیبا و یکدست مواد غذایی را خرد کنید و از آشپزی کردن لذت ببرید. استفاده از چاقوی مناسب می تواند از خسته شدن شما هنگام آشپزی جلوگیری کند تا شما بتوانید وقت بیشتری را صرف پختن غذا کنید.

پخش انبوه کارد آشپزخانه حرفه ای

این گونه محصولات یکی از ابزارهایی می باشند که در تمام آشپزخانه ها از آن ها استفاده می کنند. این چاقوها برای برش کردن؛ خرد کردن؛ قطعه قطعه کردن گوشت و انواع مواد غذایی استفاده می شوند. چاقوهایی که کیفیت خوبی داشته باشند علاوه بر ماندگاری بالایی که دارند تیغه آن ها کند نمی شوند و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. تیغه های چاقوها از جنس های مختلفی مانند سرامیک؛ استیل فولاد نرم و سخت و کربن استیل ساخته شده اند.

از میان این ها بهتر است جنس استیل را انتخاب کرد. چون هم تیز می باشد هم زنگ نمی زند. دسته های کارد های آشپزخانه از جنس های متفاوتی مانند کامپوزیت؛ استیل؛ چوبی؛ پلاستیک؛ کائوچو؛ رزین فشرده و…. ساخته شده اند. بهترین جنس برای دسته کارد ها استیل می باشد. چون عمر بالایی دارند. شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود هر نوع مدل چاقویی را که دوست دارید خرید کنید و با کمک آن بهترین غذا ها را درست کنید.

یک چاقوی خوب باعث می شود شما با آرامش بتوانید به آشپزی بپردازید و خوشمزه ترین غذاها را درست کنید. چاقوها نقش مهمی در کیفیت آشپزی شما دارند به خاطر همین در هنگام خرید باید دقت کافی را کرد و به سراغ برندهای برتر رفت تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم.

سفارش فروش کارد آشپزخانه حرفه ای

سفارش فروش کارد آشپزخانه حرفه ای در عرضه کننده کارد از آلیاژ فولاد سخت استفاده می شود. کارد های آشپزخانه زنجان را می توان با دسته ها و تیغه های تیزی که دارند آن ها را شناخت. ساخت دسته چاقو ها باید با کیفیت بالایی انجام شود و می تواند ساخت دسته این محصولات یک کار تخصصی باشد. کارد های آشپزخانه زنجان به صورت یه تکه ساخته شده اند و مراحل تخصصی فوق العاده ایی در ساخت این چاقوها استفاده شده است.

با توجه به نوع کاربرد کارد دسته ثابت؛ جنس دسته و تیغه های آن ها هم فرق می کنند. به خاطر همین در هنگام خرید باید به موارد استفاده چاقوها هم توجه کافی مبذول کرد. تمام مواد اولیه ایی که در ساخت این محصولات استفاده می شوند کیفیت بی نظیری دارند و استیلی که در ساخت این کاردها استفاده می شود از کشورهایی مانند روسیه؛ اوکراین و آلمان وارد می شوند.

بیشتر مواد اولیه ایی که در ساخت چاقوهای زنجان استفاده می شوند وارداتی هستند به عنوان نمونه دسته هایی که از کائوچو هستند از هند وارد می شوند. در گذشته از ضایعات بدنه داخل قطارها، کارخانه های خودرو سازی، کارخانه های تولید قاشق و چنگال در تولید انواع چاقوها استفاده می شده اما امروزه تمام مواد اولیه ساخت چاقو ها وارداتی هستند به همین دلیل از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما