توزیع کننده قند شکن چوبی زنجان

قند شکن چوبی زنجان یک قند شکن بسیار زیبا و چشم گیر است که وزن بسیار سبکی دارد و کار کردن با آن برای مصرف کنندگان بسیار راحت است. مجموعه ما به عنوان توزیع کننده قند شکن زنجان به طور مستقیم با تولید کنندگان این محصول در ارتباط است و برای فروش این قند شکن واسطه ها را حذف می‌ کند و به همین دلیل است که قیمت هایی که توسط این توزیع کننده به شما پیشنهاد می شود نازل تر از قیمت‌ های رایج در بازار های فیزیکی است.

توزیع کننده قند شکن چوبی زنجان

3 مورد از مزایای قند شکن چکشی

3 مورد از مزایای قند شکن چکشی قند شکن چکشی یکی از لوازم پر کاربرد در آشپزخانه به حساب می‌ آید که همان طور که از نامش پیدا است، برای خرد کردن کله قند به قطعات کوچک تر استفاده می شود. قند شکن ها دارای طراحی های مختلفی هستند.

اما مهم ترین مزیت آن ها این است که به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی می‌ توان با آن ها کار کرد. بدون این که دست مصرف‌ کنندگان احساس خستگی کند. در واقع وزن قند شکن چکشی حدودا ۵۰۰ گرم است که این مقدار، وزن معقولی است و افراد هنگام در دست گرفتن این وسیله احساس راحتی دارند.

جنس تیغه قند شکن چکشی از فولاد استیل ساخته شده است که این جنس از بدنه یک مزیت به شمار می آید. دلیل آن هم این است که فولاد استیل یک فلز ضد زنگ است و مقاومت قند شکن را بالاتر می‌ برد و به هیچ عنوان قند شکن در طول زمان استفاده دچار اکسید و زنگ زدگی نمی شود و هیچ گاه کند نمی شود.

جنس بدنه و دسته قند شکن چکشی از فیبر بامبو است که این فیبر بامبو مزیت های بی شماری را به این محصول بخشیده است. چرا که استفاده از فیبر بامبو در بدنه قند شکن باعث کاهش وزن آن شده و نیز زاویه مناسبی را برای شکستن قند به مصرف کننده نشان می دهد.

مراکز فروش قند شکن چوبی زنجان

مراکز فروش قند شکن چوبی زنجان قند شکن ها با جنس های مختلفی تولید می شوند که یکی از نمونه‌ های سنتی و محبوب این دسته از لوازم آشپزخانه قند شکن های دسته چوبی نام دارند. فروش قند شکن چوبی از قدیم الایام تاکنون در بین تجار بسیار رواج داشته است.

چرا که این نوع از قند شکن ها همواره پر متقاضی بودند و رضایت مصرف کنندگان را جلب می کردند و کار با آن ها بسیار ساده است و مراکز فروش قند شکن چوبی زنجان برای افزایش تعداد مشتریان و متقاضیان این محصول همواره باید نمونه های برتر این قند شکن را در ویترین فروش خود قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما