توزیع کنندگان ساطور آشپرخانه زنجان

ساطور آشپزخانه، یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه است که از آن برای خرد کردن استخوان حیوان که نمی توان با چاقوی آشپزخانه خرد کرد، استفاده می شود. ساطور، دارای دسته و تیغه است و به شکل چهارگوش، تولید می شود و در اندازه و انواع مختلفی، ساخته می شود‌. توزیع کنندگان ساطور آشپزخانه زنجان، بهترین و با کیفیت ترین ساطورها را از کارخانه، تحویل گرفته و درسراسر ایران، پخش می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

توزیع کنندگان ساطور آشپرخانه زنجان

ساطور استیل آشپزخانه چه ویژگی هایی دارد؟

ساطور استیل آشپزخانه چه ویژگی هایی دارد؟ ساطور استیل آشپرخانه از صنایع دستی منحصر به فرد می باشد که صنعتگران زنجانی به این کار، مبادرت می ورزند و وسیله ای است که ظاهر آن، شبیه تبر کوچک است که در آشپزخانه، بسیار مورد نیاز می باشد. ساطور استیل آشپزخانه، یکی از بهترین ساطورها در بین انواع آن، می باشد و ساطوری مقاوم، محکم و ضد زنگ می باشد. به طورکلی ساطور به دو دسته زیر تقسیم می شود که عبارت است از :

• ساطور قصابی: ساطور قصابی، شبیه ساطور آشپزخانه می باشد ولی در ابعاد و اندازه بزرگتر. در قصابی ها از آن مورد استفاده می باشد از آن برای خرد کردن استخوان حیواناتی که استخوان محکم تری دارند استفاده می شود.

• ساطور آشپزخانه: این نوع ساطور در اندازه کوچک تر از قبلی، تولید می شود و در آشپزخانه منازل، کاربرد دارد. این ساطور از سه قسمت تیغه، قبضه و دسته تشکیل شده است. در هنگام خرید به جنس تیغه آنها، توجه کافی مبذول نمایید؛ چرا که مهم ترین قسمت این وسیله کاربردی است و معمولا تیغه آن، از جنس استیل ضد زنگ، می باشد. آلیاژ آن از کربن و کروم بالایی، برخوردار است. قبضه آن، از آلیاژ برنجی، تهیه می شود و از آسیب به انگشت، جلوگیری می کند. دسته آن، بهداشتی و بدون بو و از جنس نوعی پلاستیک به نام ترموپلاست می باشد که سبک و خوش دست می باشد و دسته با میخ فولادی به تیغه، وصل می شود.

خرید بدون واسطه ساطور آشپزخانه زنجان

خرید بدون واسطه ساطور آشپزخانه زنجان ساطور آشپزخانه زنجان،توسط صنعتگران این عرصه با بهترین مواد اولیه و با پیشرفته ترین تجهیزات، آماده می شود و شما می توانید برای خرید ساطور آشپزخانه به صورت حضوری به مراکز خرید ما مراجعه کنید و مرغوب ترین آنها را در حجم انبوه و با قیمت مناسب، از ما خریداری کنید.

همچنین برای شما که به علت دوری راه و یا کمبود وقت، امکان خرید حضوری، فراهم نیست؛ شرایطی فراهم کردیم تا بتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین ما، به آسانی نمونه های تولید شده ما را مشاهده کنید و بعد از مطالعه مشخصات کامل آنها، نمونه مورد نظر را انتخاب کرده و آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برایتان ارسال شود. به علت عرضه بی واسطه آن و ارسال محصول به صورت مستقیم از تولید کننده به مرکز فروشگاهی ما، قیمت محصولات با کیفیت ما، ارزان تر از بازار به دست شما می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما