تولید کننده چاقو ضامن دار دسته چوبی

چاقو ضامن دار دسته چوبی

این چاقو های با کیفیت در کشور خودمان ساخت می‌شوند این چاقو های فولادی که به دلیل ذات مستحکم فولاد دارای مقاومت بالایی می باشند چاقو های استیل فولاد که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. ظرافت این چاقو ها به علت استفاده از مصالح مرغوب و همچنین شکیل بودن از نظر تناسب منطقی در ابعاد تیغه دسته و غلاف آن می باشد که همگی نشانه زبردستی و تبهر استادان چاقوساز زنجانی و یزد می باشد.

تولید کننده چاقو ضامن دار دسته چوبی

چاقو ضامن دار دسته چوبی طرح سرخ پوستی

چاقو ضامن دار دسته چوبی طرح سرخ پوستی چاقو دسته چوبی

معمولا سرخ پوست ها وسایل همراهشان با ظاهر عجیب و غریبی همراه بوده است از سر نیزه هایشان گرفته که عموما به زهرهای حیوانات آغشته بوده تا در شکار فرصتی به حیوان ندهد و سریعا حیوان را از پا در بیاورد تا لباس‌ های تنشان. این چاقو نیز هم ایده گرفته از ابزار برنده ی سرخ پوستان الگو برداری شده است که با تغییراتی همراه بوده است که محصول نهایی این چنین شده است این محصولات عموما برای کاربردهایی نظیر پوست کنی و استفاده در کمپ به عنوان چاقوی کوچک و همراه کاربرد دارد که از یک فولاد آب دیده ی بسیار باکیفیت نیز همراه بوده است و میتواند در کمپ و شکار و پوست کنی به راحتی و صددرصد جوابگوی نیاز شما عزیزان باشد. جنس تیغه ی این محصول بسیار تیز و برنده می باشد ببینید ماهیت چاقو و رساله ای که چاقو دارد این است که باید تیغه تیز باشد و چاقویی که خب تیزی و برندگی نداشته باشد خب به طب چاقو نمیتوان نام گذاری کرد. این تیغه کاملا بصورت سنتی چکش کاری و آهنگری شده است و با سپری کردن مراحلی همچون تمپر و کوئیچ تیغه را به درجه سختی مطلوبی رسیده است. توجه کنید به هیچ عنوان لبه ی تیز هیچ نوع چاقویی را اهرمی برای باز کردن درب قوطی کنسرو و یا ضربه زدن به اجسام سخت مثل فلزها قرار ندهید که موجب افت شدید عمر مفید این محصول زیبا با دوام و با کیفیت خواهد شد.

خرید بدون واسطه چاقو ضامن دار دسته چوبی

خرید بدون واسطه چاقو ضامن دار دسته چوبی خرید چاقو ضامن دار

برای خرید این محصولات نیازی به زحمت اضافه نیست شما عزیزان و طرفداران این چاقوها میتوانید خریدتان را به صورت مجازی انجام دهید. برای خرید کافیست در سایت های مخصوص این نوع چاقو در فضای مجازی محصولتان را سفارش دهید و خریدی غیر حضوری انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید‌. در صورت ندادن سفارش میتوانید به فروشگاهای معتبر چاقو فروشی ها مراجعه کنید و خریدتان را بصورت حضوری انجام دهید تا از کیفیت عالی این چاقو ها که کار دست هنرمندان کشور عزیزمان است بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما