خرید مستقیم شمشیر تیز زنجان

خرید مستقیم شمشیر تیز زنجان از مرجعی که بهترین ها را ارائه می دهد به راحتی امکان پذیر بوده و می شود که در انواع مختلف آنها را تهیه کرد، برای مثال می توان به نوع شمشیر سامورایی تیز اشاره نمود که یکی از پرطرفدارترین‌ ابزارها در جهان می باشد، البته اگر در حوزه صادرات شمشیر تیز هستید، قادر بوده با قیمت ارزان به صورت کلی آنها را از فروشنده اصلی و بدون واسطه تهیه کنید.

خرید مستقیم شمشیر تیز زنجان

خصوصیات مهم شمشیر سامورایی تیز

خصوصیات مهم شمشیر سامورایی تیز شمشیر تیز سامورایی خصوصیات مهمی داشته که باید به روش های خاصی آن را کارخانه، تولید کرده باشد؛ از طرفی این نوع از محصول بایستی از مواد اولیه خوب ساخته شود و توسط یک شخص متخصص این حوزه کالا آماده گردد، اما مشخصات نوع درجه یک را می توان این طور‌ شرح داد:

  • تیغه های این محصول به وسیله بهترین آهنگرها‌ ساخته می شود و به همین علت از برندگی بالایی برخوردارند، البته هیچ نوع نقصی نباید داشته باشند.
  • آنها از جنس فولاد ساخته می گردند‌، آلیاژی که نمی شکند، دیر کُند شده و سریع تیز می شود، در همین حال براق بوده، محکم است و ناخالصی ندارد.
  • به صورت درست پولیش زنی شده که این کار زمان بر‌ می باشد، البته باعث براق شدن تیغه گردیده و هماهنگی خاصی را در شمشیر بوجود می آورد.
  • غلاف آن که به سایا معروف است، از جنس چوب می باشد، دهانه این محصول را از شاخ گاومیش تولید می کنند که شکاف بر نمی‌ دارد.
  • دارای اتصالات فلزی خاصی بوده که با آلیاژهایی همچون طلا، مس، فولاد و همینطور نقره ساخته می شوند.
  • این نوع از شمشیرها طول استاندارد را دارند که به کوچک و بزرگ تقسیم می گردند.

صادرات انواع شمشیر تیز زنجان

صادرات انواع شمشیر تیز زنجان شرکت هایی که قصد صادرات انواع شمشیر تیز زنجان را دارند، می توانند در انواع گوناگون این محصولات را به دست آورده و البته سفارش خود را به شکل عمده ارائه دهند، باید بگوییم که کالاهایی مانند این ابعاد و اشکال متنوع داشته و ضمن این که از دسته و غلاف های مختلفی برخوردار هستند، اما نمونه‌ های درجه یک بیشتر از فولاد ساخته می شوند.

ولی صادرات این نوع کالاها را گروه های تجاری به کشورهای گوناگون از جمله شرق آسیا، خاورمیانه و ممالک عربی حوزه خلیج فارس ارسال می کنند، به این ترتیب سود خوبی از این راه به دست خواهند آورد، در کل شما نیز اگر به دنبال نوع مرغوب چنین ابزارهایی هستید، می توانید خیلی ساده و از هر شهری آنها را با تماس برقرار کردن به واحد فروش همین مرکز سفارش دهید، البته محصولات طبق درخواست شما در وقت معین به دست تان‌ می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما