خرید مستقیم قمه اصل زنجان

قمه اصل زنجان کیفیت بسیار خوبی داشته و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به راحتی قابل شناسایی با سایر چاقو هاست. شهر زنجان از قدیم خاستگاه انواع چاقو های تیز و برنده بوده است. کارگاه های تولیدی بسیاری در این شهر وجود داشته که برند همگی به خوبی معرفی شده اند. چاقو و قمه های تولید شده در کارگاه به چندین روش روانه ی بازار می شود. بعضی از کارگاه ها به صورت سفارش کار فعالیت داشته و محصولات خود را به صورت کاملا سفارش تولید کرده و به خریدار ارسال می کنند. هم چنین شرکت های بازرگانی که تحت عنوان واسطه ی خرید وفروش فعالیت می کنند، این محصولات را از تولیدی ها خریداری کرده و به دست متقاضیان می رسانند.

خرید مستقیم قمه اصل زنجان

انتخاب قمه اصل زنجان

انتخاب قمه اصل زنجان قمه زنجان اصل کیفیت بسیار خوبی دارد. هنگام انتخاب و تشخیص قمه های اورجینال از نمونه های مشابه و کپی آن می بایست به یک سری نکات ویژه توجه داشت.

  1. کارگاه های تولید کننده ی قمه در شهر زنجان برند خود را ثبت کرده و در سرتاسر کشور به خوبی معرفی شده اند. پس از اینکه مراحل ساخت قمه تمام شد، برند شرکت به صورت لیزری و کاملا ظریف روی تیغه ها و دسته ی آن حک می شود. با بررسی کمی متوجه علامت و نام برند روی قمه خواهید شد. شرکت هایی که مدل های تقلبی را می سازند، به خوبی کار را از آب در نمی آورند.
  2. کیفیت چاقو مهم ترین نکته در تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن می باشد. قمه های اصل کاملا تیز و برنده می باشند و به راحتی می توانند هر چیزی را بریده و چاک چاک کنند. کافی است تیغه ی قمه را تست کنید تا به کیفیت آن پی ببرید.
  3. علاوه بر تمیزی و کیفیت تیغه ی قمه، کالا های اصل دارای دسته های سبک، صیقلی و مرغوب می باشند. اکثر از چوب برای دسته ی قمه استفاده می شود، اما از انواع فلزات نیز برای این کار استفاده می شود. چگونگی تراش و نصب دسته نشان می دهد که فیک و یا اصل می باشد.
  4. قمه های اورجینال از تیغه های مرغوبی تولید شده اند که کاملا عایق و ضد زنگ می باشند، اگر چاقو در اثر شست وشو و یا مجاورت با آب نشانه هایی از اکسایش و یا زنگ زدگی روی آن نمایان شد، بدین معناست که کالا تقلبی می باشد.
  5. حالت تیغه و برشی که روی آن ایجاد شده می بایست کاملا ظریف و یکدست باشد، هر گونه ناصافی و برآمدگی که ظاهر آن را خدشه دار می کند، نشان دهنده ی نابلدی سازنده بوده که در کارگاه های زنجان این ناشی گری ها وجود ندارد.

بررسی کیفیت قمه زنجان

بررسی کیفیت قمه زنجان تمامی قمه هایی که در کارگاه های شهر زنجان ساخته شده اند، زیر نظر کارشناسان و تیم کنترل کیفیت بررسی شده و تاییدیه نهایی را دریافت کرده اند. چتقو ها همگی پس از ساخت به صورت تک تک وارد مرحله ی تست و آزمایش شده تا محصول درجه یک شناسایی و روانه بازار شود.

علاوه بر تست شدت توسط کارخانه، می توان به راحتی قمه زنجان درجه یک را بررسی و مورد آزمایش قرار داد. یک قمه و چاقو با کیفیت می بایست تمامی اشیا و اجسام سخت، نرم و زبر و خشن را ببرد. برای امتحان کافی است چندین جسم را زیر چاقو قرار داد.

انواع تیغ های تیز در اثر برش کاغذ به صورت مداوم کند شده و خاصیت خود را از دست می دهند، کافی است چندین کاغذ را به صورت دسته ای کنار هم قرار داد و با چاقو آن را برید، اگر در اثر چندین برش پیایی هم چنان چاقو تیز بود، بدین معناست که قمه در مرحله ی امتحان اول موفق شده است.

پس از کاغذ، تیغ ها در مقابل سبزیجات مقاومت خود را ازدست می دهند و نیاز به تیز کردن مجدد آن ها می باشد. سبزی های تازه را با چاقو کاملا پوره می کنیم. اگر چاقو هم چنان تیز بود، یعنی از پس امتحان دوم نیز برآمده است.

آخرین مرحله ی کنترل کیفیت امتحان چاقو با چربی تازه ی حیوانی است. دمبه و پیه گوسفندی بهترین چاقو های تیز را نیز کند می کنند، کافی است چند دقیقه یک قطعه چربی گوسفندی را با قمه و چاقو ریز ریز کرد، اگر هم چنان چاقو و قمه تیز و برنده بود، بدین معناست که این چاقو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو بهترین و تیز ترین چاقو ها قرار می گیرد.

مشخصات قمه اصل زنجان

مشخصات قمه اصل زنجان قمه زنجان انواع و اقسام مختلفی دارد، کالاهایی که کاملا اصل می باشند، دارای ویژگی و مشخصات خاصی می باشند.

  1. اولین ویژگی کالای اصل زیباییو ظرافت آن می باشد. کالا های فیک و تقلبی هرچند با تجهیزات بسیاری ساخته شند، در مقایسه با کالا های اصل و اورجینال زمخت و بد فرم می باشند. پهنای تیغه، وزن دسته ، ضخامت قسمت تیز و نوع صیقل تیغه همگی نشان دهنده ی اصالت کالا هستند.
  2. متریال بکاررفته در کالا و قمه های اصل همگی از مواد با کیفیت و گران قیمت می باشند، نمونه های مشابه که تقلبی بوده و کیفیت پایین دارند، از مواد بی کیفیت و یا درجه پایین ساخته شده که قیمت ارزان تری در بازار دارند.
  3. در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی که بهترین چاقو ها ساخته می شود، تجهیزات بسیار خوب و افراد ماهر و چیره دستی در آن جا مشغول به فعالیت هستند. تخصص و فن آوری مراحل تولید در کالا های نهایی و محصول تولید شده کاملا نمایان است.
  4. کالاهای اورجینال و اصل دارای بسته بندی ویژه ی کارخانه و برند خود هستند. همرا چاقو و بسته بندی بروشور هایی قرار دارد که تمامی محصولات تولیدی را معرفی کرده و سازنده با پشتیبانی از محصولات خود انواع خدمات پس از فروش را ارئه می دهد.

مراکز پخش قمه اصل زنجان

مراکز پخش قمه اصل زنجان مراکز مختلفی وجود داشته که انواع و اقسام قمه ها را با برند ها و مارک های مختلف به فروش می رسانند. مراکز معتبر محصولات با کیفیت و ساخته شده در شهر زنجان را به دست خریداران می رسانند. مراکز مختلفی تحت عنوان عرضه کننده ی انواع چاقو های اصل زنجان در حال فعالیت هستند. در تمامی شهر های ایران مردم با شندین نام زنجان به یاد چاقو های تیز و برنده می افتند.

مراکز پخش قمه با تمامی چاقو سازان حرفه ای زنجان ارتباط گرفته و بهترین محصولات را از ایشان خریداری و به دست مصرف کنندگان می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما