شرکت پخش کارد و چنگال اصیل زنجان

کارد و چنگال در سفره ایرانی ها نقش خاصی را ایفا می کند سفره ای بدون کارد و چنگال مگر سفره صبحانه باشد این وسایل در جنس ها و طرح های مختلف در بازار عرضه می شوند .

کارد و چنگال اصیل زنجان از بهترین این تولیدات به حساب می آید از جنس هاس عالی می باشند و در هنگام سشتشو به آن آسیبی وارد نمی شود پخش این محصولات از شرکت های تولید کننده در تمام شهرها به صورت عمده عرضه می شود.

شرکت پخش کارد و چنگال اصیل زنجان

کارد و چنگال اصیل زنجان را بشناسید

کارد و چنگال اصیل زنجان را بشناسید یکی از ابزار مورد نیاز برای تمامی آشپزخانه ها کارد و چنگال می باشد کارد و چنگال باید با دوام و تیز باش کارد و چنگال میوه خوری در انواع مختلف در زنجان ساخته می شود که جنس تیغه های آن از استیل می باشد تا از زنگ زدگی و سیاه شدن تیغه جلوگیری شود تفاوت اصلی کارد و چنگال ها در شکل ظاهری آن ها می باشد و همچنین جنس دسته آن که ممکن است :

1-کارد و چنگال استیل :این مدل در واقع رسمی ترین نمونه کارد و چنگال می باشد که جنس دسته و لبه برنده هر دو از استیل می باشد ممکن است روی دسته های آن حکاکی شده و یا ساده باشد و همچنین به رنگ نقره ای و یا طلایی باشد.

2- کارد و چنگال سرامیکی :یکی از پر فروشترین محصولات می باشد و جدید ترین نوع محصول می باشد و این محصول یک محصول مجلسی و شیک می باشد.

3- کارد و چنگال دسته چوبی :از زمان های قدیم چوب در ساختن وسایل آشپز خانه نقش داشته تا به امروز که نیز کاربرد آن را مشاهده می کنید امروزه محصولات چوبی دارای ارزش زیادی می باشد .

4- کارد وچنگال پلاستیکی : پلاستیک یک ماده شیمیایی ارزان و سبک می باشد که در رنگ های مختلف می باشد و دارای قیمت مناسب تر می باشد .

علاوه براین کارده ای میوه خوری دارای تیغه های مختلف مثل :

1-کاردهای میوه خوری با تیغه های ساده که صاف و تیز و برنده می باشد .

2- کارد میوه خوری با تیغه های اره ای این مدل نیاز به تیز کردن ندارد و بیشتر شبیه اره می باشد.

3- کاردهای میوه خوری لیزری که شبیه کاردهای اره ای می باشد با این تفاوت که تیز تر می باشند چنگال زنجان باکیفیت دارای دسته های شیک و لبه های صاف و براق می باشد .

مهمترین نکات خرید کارد و چنگال اصیل زنجان

مهمترین نکات خرید کارد و چنگال اصیل زنجان یکی از اجزای ضروری و پذیرای کارد و چنگال می باشد برای برش دادن میوه به کارد های کوچک میوه خوری نیاز داریم و این کارا نمی توان با کارد های بزرگ آشپز خانه انجام داد برای همین یک کار و چنگال میوه خوری باید ک

1- کوچک باشد و به راحتی در پیش دستی قرار بگیرد.

2- این وسایل مثل خیلی از وسایل دیگر شیک و بروز هستند به طوری که خیلی از کارد و چنگال های دسته پلاستیکی جای خود را به محصولا دسته سرامیکی و چوبی داده اند که دارای مقاومت و استحکام بیشتر می باشند .

3- کارد های میوه خوری معمولا با چنگال به صورت ست انتخاب می شوند چون برای خوردن خیلی از میوه ها نیاز هم به کارد است و هم چنگال مثلا برای برداشتن هندوانه از چنگال و برای برش دادن آن از کارد استفاده می کنند.

4- جنس و قیمت آن بیشتر کارد های میوه خوری یکی می باشد فقط جنس دسته آن ممکن است در قیمت آن ها نقش داشته باشد که باهم فرق داشته باشند.

5- هنگام خرید این محصول باید جنسی را بخرید که قابلیت تیز شدن را داشته باشد.

برای سفارش کارد زنجان بهتر است آن را از فروشگاهای معتبر و شناخته شده خریداری کنید چون امروزه جنس های تقلبی زیادی وارد بازار می شود .

مرکز سفارش کارد و چنگال اصیل زنجان

مرکز سفارش کارد و چنگال اصیل زنجان برای خرید و سفارش کارد و چنگال زنجان می توانید آن را از نمایندگی های شهر زنجان و یا از فروشگاهای معتبر در شهر خودتان خریداری کنید و یا برای اینکه مطمئن تر باشید می توانید از طریق سایت های اینترنتی معتبر که در حال حاضر این محصولات را به فروش می رسانند سفارش داده و محصول مورد نیاز خود را بدون واسطه و باقیمت مناسب خریداری کنیدهمچنین پخش کارد زنجان نیز از طریق همین سایت های اینترنتی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما