صادرات انواع چاقو قلم تراش زنجانی

ظرافت و طراحی چاقو قلم تراش زنجانی نشان سلیقه و ذوق استادکاران زنجانی است و شهر زنجان مهد چاقو سازی در ایران است و به دلیل کم بودن اجزاء چاقو بعضی از قطعات آن از کشور های دیگر به ایران صادر می شود و به همین دلیل کم یاب شده است و صادرات این چاقو از ایران به سایر کشور ها به دلیل تغییرات اقتصادی کمتر از قبل شده است.

صادرات انواع چاقو قلم تراش زنجانی

همه چیز در مورد چاقو قلم تراش تاشو

همه چیز در مورد چاقو قلم تراش تاشو زنجان به خاطر تولید چاقو های اصیل و زیبا شهرت یافته است و انواع چاقو های قلم تراش تاشو را بسیار ماهرانه تولید می‌ کنند که سر زبان‌ ها افتاده است این چاقوی پر کاربرد دارد برای فعالان هنری ساخته شده است که از آن نام آن پیداست که برای تراش دادن قلم برای خوشنویسی کاربرد دارد.

این مدل چاقو بسیار مقاوم در عین حال زیبا است که معلوم است در دست استادان زنجانی طراحی و تولید شده است و این چاقو مخصوص قلم تراشی است چاقوهای قلم تراش زنجان به دوره‌ های دور به زمان مغول ها برمیگرددکه اصالت زنجانی ها را در تولید چاقو را نشان می‌ دهد.

تیغه های قیمت کارد شکاری خوب بسیار برنده و بادوام است که از جنس فولاد ساخته می‌ شود و دلیل مقاومت بالای آن استفاده از جنس استیل است و از جنس استیل فولاد استفاده می کنند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد و در دسته آن از استیل و چوبی که بکار می برند از شاخه گوزن، شاخ گاو، استخوان گاو به کار برده می شود.

چاقو قلم تراش تاشو به صورت دو تیغ هم وجود دارد که دارای دو تیغ و دو دسته است که از قسمت پایین دسته ها به هم چسبیده اند و تیغ های آن نیز به سمت داخل به درون دسته تا می شوند این چاقو ها در درس تراشیدن قلن نقش بسیار مهمی دارند و باید بعد از تراش روغن کاری شود تا دچار زنگ زدگی نشود.

قیمت انواع چاقو قلم تراش زنجانی

قیمت انواع چاقو قلم تراش زنجانی چاقو قلم تراش زنجانی چاقویی برای تراشیدن قلم خوشنویسی است که در دسته خود جا می گیرند و به صورت تک تیغ و دو تیغ ساخته می‌ شوند و بسیار با کیفیت هستند و به همین دلیل هنرمندان، هنر کده ها، آموزشگاه های خوشنویسی، همگی از سراسر کشور این چاقوی زنجان را به صورت عمده از سازندگان حرفه ای سفارش و خریداری می کنند.

قیمت این چاقو ها به دلیل اصیل بودن استیل و استفاده از شاخه استخوان حیوانات ارزان نیست و شرکت‌ های زیادی در ساخت این محصول فعالیت داند ولی با این حال ارزش و قیمت چاقو زنجان را پایین نمی‌آورد چون از قدیم تا الان زنجان رتبه اول در تولید بهترین چاقو ها را دارد و قیمت آن نسبت به تعداد تیغ، جنس، اندازه آن متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما