صادرات انواع گردو شکن چوبی

یکی از ابزار های دستی بسیار مرغوب و با کیفیت برای شکستن انواع گردو های محکم و سرسخت، می تواند گردو شکن چوبی باشد که در هنگام شکستن گردو ها هیچ گونه صدمه ای به محتوای داخلی آن وارد نمی‌ کند که این مسئله می‌ تواند، خود یک مزیت بسیار مهم در زمینه گردوشکن ها باشد

و در صادرات انواع گردو شکن چوبی به مسئله قیمت‌ ها توجه بسیار زیادی می شود زیرا مرکز صادر کننده به خوبی می‌ داند که مشتریان خارجی همواره قیمت ها را اولویت خرید خود قرار می دهند.

صادرات انواع گردو شکن چوبی

خصوصیات مهم گردو شکن دستی

خصوصیات مهم گردو شکن دستی خصوصیات و ویژگی های بسیار مهم گردو شکن دستی عبارتند از:

  1. قدرت بسیار بالا در شکستن: باید گفت در تمامی مراحل تولید و ساخت گردو شکن دستی از مواد اولیه و آلیاژ های بسیار سرسخت مانند چدن استفاده می گردد که این مسئله باعث افزایش قدرت گردو شکن دستی در هنگام شکستن گردو ها می شود و می‌ تواند گردو های بسیار محکم را نیز به راحتی بشکند
  2. دسته چوبی مرغوب: یکی از خصوصیات بسیار بارزی که در مورد گردو شکن دستی وجود دارد، استفاده از دسته چوبی بسیار مرغوب و با کیفیت ( مانند چوب صنوبر و چوب راش ) در تولید گردو شکن می باشد که این موضوع باعث می شود افراد به راحتی بتوانند انواع گردو ها را بشکنند و دست آنها دچار هیچگونه آزار و اذیتی نشود.
  3. عدم زنگ زدگی فنر داخلی: از دیگر خصوصیات بسیار مهمی که می توانیم درباره گردو شکن دستی به شما بیان کنیم، موضوع عدم زنگ زدگی فنر داخلی گردو شکن دستی می باشد یعنی در قسمتی از گردو شکن دستی، فنری ارتجاعی وجود دارد که این فنر در طول مدت زمان طولانی دچار زنگ زدگی نمی‌ شود و عملکرد گردوشکن دستی را پایین نمی آورد که خود نوعی مزیت بی نظیر در زمینه گردوشکن ها است.
  4. قیمت های مقرون به صرفه: گردو شکن دستی از لحاظ اقتصادی برای مشتریان و خریداران کاملاً مقرون به صرفه است زیرا قیمت های آنها نسبت به گردوشکن های صنعتی کاملاً مناسب تر می باشد.

عرضه بدون واسطه گردو شکن چوبی

عرضه بدون واسطه گردو شکن چوبی

همه شما خریداران و مشتریان عزیز به خوبی می دانید که عرضه گردو شکن به صورت مستقیم و بدون واسطه یعنی سالم رسیدن محصول به دست مشتری و سالم رسیدن محصول یعنی نهایتا رضایت مندی مشتریان و خریداران که برای به وجود آمدن چنین شرایطی معمولا مرکز عرضه تلاش‌ های بسیار زیادی کرده است.

امروزه عرضه گردو شکن علاوه بر بازار داخلی، توانسته است نگاه بازار جهانی را نیز به سوی خود کاملاً جلب نماید و بسیاری از مشتریان خارجی تمایل بسیار زیادی به استفاده از گردو شکن چوبی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما