صادرات عمده چاقو جیبی زنجان سایز کوچک

چاقو زنجان کوچک به دلیل اندازه، حجم کم و با کیفیت بودن محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان یافته است. چاقوی زنجان به دلیل زیبایی، استحکام و اصیل بودن از طرفداران زیادی برخوردار است. با خرید عمده چاقوی زنجان علاوه بر اینکه در هزینه های خود صرفه جویی خواهید نمود، از تخفیفات استثنائی این کالا نیز بهره مند خواهید گشت.

صادرات عمده چاقو جیبی زنجان سایز کوچک

انواع مدل های چاقو زنجان کوچک در بازار

انواع مدل های چاقو زنجان کوچک در بازار همه می دانند که چاقو جیبی کوچک یکی از سوغاتی ها و صنایع دستی این شهر است. این هنر ارزشمند و زیبا، از محصولات بومی استان زنجان به شمار می رود. چاقو یک وسیله جهت برش است که از جنس های گوناگون، فولادی، استیل، برنج، شاخ گوزن و دیگر شاخ حیوانات و سایر فلزات در سایزها و طرح های متنوع تهیه می گردد و از قدمت بسیار زیادی در این شهر برخوردار است. این سوغات منحصر به فرد از نظر تیغه به دو دسته اصلی تقسیم می گردد:

  • چاقوهایی که از جنس فولاد می باشند و از استحکام بی نظیری برخوردارند.
  • محصولاتی که از استیل فولاد ساخته می شوند و در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند.

چاقوهای کوچک زنجان انواع گوناگونی دارند. در متن زیر به معرفی برخی از چاقوهای کوچک پرداخته ایم:

  • چاقوی مخصوص چوپانان: این نوع چاقو مناسب استفاده در زمان هایی است که به دشت و بیابان می روید و همانطور که از نامش پیداست، کاربرد فراوانی برای استفاده چوپانان خواهد داشت.
  • چاقوهایی که ضامن دار هستند: این نوع از چاقوها را می توان از پرکاربردترین مدل ها به حساب آورد.این مدل دسته های مقاوم و با کیفیتی دارند.
  • چاقوی کوچک میوه خوری زنجان: این دسته از محصولات نیز کاربرد زیادی دارند و در هر خانه ای یافت می گردند، زیرا جهت پذیرایی از میهمان حتما به این مورد نیاز خواهید داشت.
  • چاقوی مدل دنده ای زنجان: این محصول تیغه هایی از جنس فولاد فنر براق دارد و تیغه را آبکاری می کنند تا کیفیت آن افزایش یابد و طول عمر بیشتری داشته باشد. جنس دسته این کالا ممکن است متنوع باشد برای مثال برخی از مدل های این چاقو دسته هایی از جنس فیبر طرح دار قدیمی دارند که همین طرح زیبایی کار را دو چندان کرده است.

خرید ویژه چاقو زنجان کوچک با قیمت ارزان

خرید ویژه چاقو زنجان کوچک با قیمت ارزان قیمت چاقو به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت چاقو، جنس، اندازه و طرح و میزان صادرات چاقو زنجان است. قیمت چاقو زنجان به دلیل بالا بودن کیفیت آن، مناسب و مقرون به صرفه می باشد. در ادامه به عوامل کلی تعیین کننده چاقوی زنجان خواهیم پرداخت:

  • مواد اولیه ای که محصول از آن ساخته شده است به طور قابل توجهی روی قیمت محصول تاثیر دارد.
  • هر چه طرح و نقوش بیشتری روی چاقو کار شده باشد از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود.
  • برخی از محصولات یک سره هستند و برخی از اتصال چند تکه به یکدیگر به وجود می آیند. هر چه تکه های به کار رفته در کالا بیشتر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما