صادر کننده قمه اصل زنجان

قمه اصل زنجان یکی از محصولاتی است که طرفداران بسیار زیادی در خارج کشور دارد از این رو میزان سفارشات آن بسیار بالا است حال شرکت های مختلفی با برند های معتبر به عنوان صادر کننده این محصول در تلاش هستند تا با رعایت تمام استاندارد ها و موازین و با صادر کردن بهترین و باکیفیت ترین نوع قمه با بسته بندی درست نیاز بازار های جهانی را برطرف کرده و علاوه بر فروش سریع محصولات خود، به ارزآوری خوبی هم برای کشور و هم خود دست یابند. سایت مجموعه ما در زمینه صادرات قمه اصل فعالیت گسترده ای دارد.

صادر کننده قمه اصل زنجان

ویژگی های بارز قمه اصل

ویژگی های بارز قمه اصل قمه یکی از ابزار های آشپزی و مناسب بریدن سایر محصولات گوشتی است که در استان زنجان به میزان زیادی ساخته و در کل کشور پخش می گردد اگر چه بسیاری از افراد از قمه استفاده نادرستی می کنند و به عنوان سلاح سرد به کار می برند ولی باید بدانید به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در صنعت آشپزی بهترین کاربرد را دارد.

یکی از ویژگی های قمه اصل زنجان، سطح براق و درخشان تیغه و یکدست بودن دسته آن می باشد بسیار مقاوم و محکم بوده چرا که از فولاد ضد زنگ و بهترین مواد اولیه و طی فرآیند خاصی به دست استاد کار ماهر زنجانی ساخته شده است جالب است بدانید تیغه و دسته قمه اصل یک تکه است و به هیچ وجه از هم جدا نمی شود فقط با روکش پلاستیکی فشرده و محکم پوشش داده شده که به راحتی بتوان آن را به دست گرفت.

دارا بودن دسته سبک و راحت، کار را بسیار آسان و لذت بخش می کند چرا که دست دچار لغزش و تعریق نمی گردد و در حین کار قمه از دست خلاص نمی شود حتما مشاهده نموده اید برخی قمه های بی کیفیت در اثر گذشت زمان تیغه آن ها دچار زنگ زدگی می شود؛ تیغه قمه اصل به هیچ وجه اکسید نمی گردد و همواره سالم و براق باقی می ماند.

قمه اصل در قسمت دسته دارای نقش و نگار های بسیار زیبا و اصیل می باشد که نتیجه هنر دست هنرمندان قدیمی و ماهر است و مورد آخری قیمت آن است مسلما هر جنسی که از بهترین متریال ها و با دشواری و زحمت زیادی تولید گردد قیمت بالایی نیز دارد.

مهمترین تفاوت قمه اصل و چاقو

مهمترین تفاوت قمه اصل و چاقو قمه و چاقو از ابزارهای بسیار پر کاربرد در حرفه آشپزی و تکه کردن محصولات گوشتی می باشند که در اشکال و طرح های مختلف تولید و روانه بازار می گردد شاید این سوال برایتان پیش آید که تفاوت قمه با چاقو در چیست؟ ما در این مطلب با ذکر مواردی تا جایی که بتوانیم پاسخ سوال شما را خواهیم داد.

مهم ترین تفاوت قمه اصل و چاقو در واقع شکل ظاهری و نوع کاربرد هر یک است بهتر است بدانید قمه در گذشته حالت سلاحی برای جنگ داشت متاسفانه امروزه هم بسیاری از اراذل اوباش با قمه دست به زورگیری می زنند چرا که قمه ظاهری شمشیر مانند ولی اندکی کوتاه تر از آن دارد تیغه آن به طوری طراحی شده که هر دو طرف تیز و برنده است.

در حالی که چاقو وسیله ای ساده برای کارهای پیش پا افتاده آشپزی مانند؛ پیاز خرد کردن، تکه کردن گوشت ، تکه کردن نان و… می باشد چاقو در انواع و مدل های مختلفی وجود دارد که به طور جداگانه نامگذاری می شود مانند؛ چاقو سرآشپز، چاقو مخصوص گوشت مرغ و… ظاهر چاقو متوسط است و به خوبی می توان آن را جا به جا کرد در مقایسه با قمه که هر دو طرف تیز بود، چاقو فقط یه طرف آن نیز است و قسمت مقابل اندکی خمیده شده است.

مرکز خرید قمه اصل دست ساز

مرکز خرید قمه اصل دست ساز بهترین و به صرفه ترین روش خرید قمه اصل دست ساز مراجعه به مراکز معتبری است که با امکان ایجاد زمینه خرید بی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌واسطه و راحت مشتریان خود را یاری می دهند و هم چنین از این طریق می توانند محصولات خود را با نازلترین قیمت به فروش برسانند مسلما شما برای خریدی مطمئن و باکیفیت نیاز به دانستن مشخصات و اطلاعات مربوط به قمه اصل دارید تا بتوانید مطابق با نیاز و بودجه خود خرید کنید.

حال این مرکز خرید با داشتن افراد متخصص با روابط عمومی بالا به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه گری تمام مشخصات، مدل های مختلف قمه را به همراه قیمت در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با دست باز و پس از بررسی کیفیت و قیمت آن را سفارش دهید فقط کافی است با وب سایت تخصصی مرکز خرید ما ارتباط برقرار نموده تا واحد های پشتیبانی با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما