صادر کننده چاقو تاشو زنجانی

چاقو تاشو زنجانی یک سوغاتی و یک کار دست هنرمندانه از استادکاران این شهر است که علاوه بر ارزش مادی، دارای ارزش هنری بالایی می باشد. عرضه چاقو تاشو با هدف توزیع در بازارهای داخلی و خارجی صورت می گیرد و صادر کنندگان مطرح کشور به کار فروش باکیفیت ترین انواع آن در بازارهای جهانی مشغول هستند.

صادر کننده چاقو تاشو زنجانی

آشنایی با چاقو تاشو سلاخی

آشنایی با چاقو تاشو سلاخی شهر زنجان به تولید انواع کارد و چاقو با کارایی های مختلف شهرت دارد و صنایع ساخته شده به دست استادکاران این شهر دارای مشتریان خارجی فراوانی بوده که خواستار خرید چاقوهای تیز، برنده و پرکاربرد ساخته شده در زنجان هستند. یکی از چاقو های پرکاربرد در کشتارگاه ها، به ویژه مربوط به مرغ و ماهی، چاقو تاشو سلاخی است.

چاقوی سلاخی را در دو مورد متفاوت، یکی سر بریدن حلال و اسلامی حیوان و دوم شقه و خرد کردن قطعات مختلف گوشت بکار می برند. چاقوی استفاده شده در هر دو مورد باید کاملا تیز و برنده باشد. ابعاد چاقو بنا به موارد مصرف آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال چاقو سلاخی برای ذبح گاو و یا گوسفند بزرگتر از چاقو سلاخی مخصوص مرغ و ماهی است.

شکل سری چاقو سلاخی گرد و یا در اصطلاح بادامی شکل است. این نوع طراحی سبب می شود حیوان در هنگام ذبح آزار ندیده و کار با سرعت پیش برود. همچنین فرد قصاب هم به راحتی قادر به کار کردن با چاقو بوده و موجب آسیب رساندن به دستش نخواهد شد. به دلیل مناسب سازی ابعاد چاقو و قابل حمل کردن آن، این نوع چاقو ها را تاشو می سازند.

تیغه چاقو سلاخی باید به اندازه ای تیز باشد که قصاب را پس از انجام چند ذبح خسته نکرده و ابزار کند و غیرقابل مصرف نشود. همچنین جنس تیغه به شکلی انتخاب می شود که در مدت طولانی تری تیز باقی بماند. تیغه به نوعی است که به راحتی توسط ابزارهای استاندارد چاقو تیزکن، تیز شده و مثل روز اول خواهد شد.

عرضه کلی چاقو تاشو زنجانی

عرضه کلی چاقو تاشو زنجانی عرضه کلی چاقو تاشو زنجان از سوی تولیدکنندگان محلی و یا شرکت های پخش عمده صورت می گیرد. با خرید عمده چاقو تاشو سلاخی می توان آن را با قیمت ارزان تری دریافت کرد و با همکاری شرکت های معتبر که دارای کارت بازرگانی هستند، شرایط صادرات کالا به کشورهای مختلف جهان را فراهم ساخت.

برای فروش بهتر چاقو تاشو زنجان در بازارهای جهانی از باکیفیت ترین نوع چاقو استفاده می شود و محصولی درجه یک به صادرات اختصاص می یابد. استفاده از سایت های اینترنتی، عرضه کلی چاقو تاشو سلاخی را آسان تر کرده است. مشتری در هر کجا که باشد می تواند به سایت فروش اینترنتی مراجعه و چاقوی مورد نظر خود را در هر تعدادی سفارش دهد.

مشخصات کلی و قیمت روز محصول بر روی سایت قرار داده شده تا مشتری در انتخاب بهترین گزینه دچار سردرگمی نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما