عرضه مستقیم ساطور آشپرخانه زنجان

ساطور یکی از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه است که چند نوع مختلف دارد ساطور استیل آشپرخانه و ساطور فولادی که بیشتر در قصابی ها از آن استفاده می شود. این نوع وسایل بیشتر در شهر زنجان تولید می شوند که انواع چاقو و ساطور آشپرخانه زنجان را همه می شناسند و به نوعی باید گفت که زنجان قطب تولید انواع ساطور آشپزخانه است به این دلیل که تولید کنندگان توانسته اند تولیدات خود را به خوبی و به صورت مستقیم در تمام کشور عرضه و توزیع کنند.

عرضه مستقیم ساطور آشپرخانه زنجان

نکاتی در خصوص ساطور استیل آشپرخانه

نکاتی در خصوص ساطور استیل آشپرخانه ساطور استیل به این دلیل که از فولاد ضد زنگ تولید می شود به هیچ عنوان زنگ نمی زند و وزن بسیار کمتری نسبت به ساطورهای فولادی دارد. با توجه به ظرافتی که در تولید ساطور آشپرخانه استیل به کار گرفته می شود بیشتر مناسب استفاده در آشپزخانه است که این نوع ساطور ها دو نوع دارند ساطور مخصوص خرد کردن انواع سبزی و ساطور مخصوص گوشت که نسبت به ساطور سبزی کمی بزرگتر است و برای خرد کردن گوشتهای استخوان دار آشپزخانه به کار گرفته می شود.

تیغه انواع ساطورهای استیل خیلی زود کند می شود و باید زود به زود آن را تیز کرد. و چون با شستن جای لکه آب بر روی آن می ماند باید آن را خشک کرد و در جای مناسب نگهداری کرد.همچنین نباید برای شکستن استخوان های بزرگ از ساطور استیل استفاده کرد چون که تیغه آن ها توانایی خرد کردن این نوع استخوان ها را ندارند و ممکن با این کار تیغه ساطور شکسته شود و کیفیت خود را از دست بدهد.

مراکز تولید انواع ساطور آشپرخانه زنجان

مراکز تولید انواع ساطور آشپرخانه زنجان انواع ساطور آشپزخانه که در زنجان تولید می شوند در مراکزی به صورت ماشینی و یا به صورت دستی تولید می شوند. تولید کنندگانی هستند که با دست و به صورت سنتی اقدام به تولید این نوع ساطور ها می کنند. ساطور هایی که به وسیله دست تولید میشوند بسیار با ارزش و گران بها هستند چون که به عنوان صنایع دستی محسوب شده و در واقع شناسنامه شهر زنجان به حساب می آیند.

این کالا طی مراحلی بسیار سخت توسط تولید کنندگان معتبر زنجانی تولید می شوند که کیفیت بسیار بالایی دارند چون که در تهیه تیغه و دسته آن از بهترین مواد لازم برای این کار استفاده می کنند.در شهر زنجان هم کار گاههایی وجود دارد که انواع ساطورهای آشپزخانه را به صورت مدرن و ماشینی تولید می کنند که وسایل تولیدی این مراکز نیز بسیار با کیفیت و کاربردی هستند و از بهترین مواد در تولیدات خود استفاده می کنند. اما ساطورهایی که با دست تولید می شوند بسیار گرانتر از تولیدات ماشینی این شهر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما