عرضه مستقیم قمه طلاکوب زنجان

قمه از جمله چاقوهای قدیمی می باشد که امروزه جنبه تزینی دارد، که باید از زیبایی لازم برای استفاده به عنوان دکور کلاسیک برخوردار باشد ، قمه ها انواع مختلفی دارد، از جمله قمه طلاکوب زنجان، از جمله چاقو های دیگر که فقط مصرف تزیینی و شکاری دارند قمه می باشد، اما در مورد کیفیت قمه می توان اینطور بیان کرد که یکی از قطب های چاقو و قمه کشور که با کیفیت ترین چاقو و قمه را تولید می کند شهر زنجان است، که یکی از انواع قمه، قمه طلا کوب می باشد که به صورت عرضه مستقیم از تولید کننده، در سراسر کشور به فروش می رسد.

عرضه مستقیم قمه طلاکوب زنجان

5 ویژگی مهم قمه طلاکوب کلکسیونی

5 ویژگی مهم قمه طلاکوب کلکسیونی همان طور که می دانید چاقو زنجان در کاربرد و شکل به دسته های مختلف تقسیم می شود، که یکی از آنها قمه طلاکوب کلکسیونی می باشد ، که فروش قمه به دلیل استفاده از دیزاین های تزیینی ، فروش زیادی را به خود اختصاص می دهد.در ادامه به برخی ویژگی قمه، مشهور تولید شده در شهر زنجان می پردازیم:

  1. از این نوع قمه اغلب در زمان قدیم ، جنگجویان و شاهان و افرادی عادی برای امنیت بیشتر آن را به کمر می بستند ، علاوه بر آن از آن برای شکار نیز استفاده می شده است ، زیرا از تیزی و برندگی مطلوبی برخوردار بود.
  2. امروزه از این نوع چاقو برای دکوراسیون و جمع آوری انواع کلکسیون چاقو استفاده می سود که بر روی آن تزییناتی نیز انجام می گیرد.
  3. از جمله کارهای هنری و تزیینات روی آن، طلا کوبی ،نقره کوبی ، فیروزه کوبی، خاتم کاری و غیره است، که علاوه بر زیبایی کار، ارزش وبهای آن را نیز بالا می برد.
  4. علاوه بر کارهای تزیینی که روی این نوع قمه انجام میگیرد ،جنس خود قمه نیز از فولاد ناب می باشد که ، استحکام و دوام بالایی دارد و در طولانی مدت دچار پوسیدگی وزنگ زدگی نمی شود، در نظر داشته باشید که این نوع چاقوها دارای تیزی و برندگی منحصر به فردی نیز می باشد که باید در استفاده از آن نهایت دقت را داشته باشید.
  5. این نوع چاقو ها قمه ای اغلب دو لبه می باشند و توسط گردشگران و کوهنوردان و چوپانان که در محیط های بیرون و طبیعت می باشند نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید انواع قمه طلاکوب زنجان

خرید انواع قمه طلاکوب زنجان این مرکز یکی از عرضه کننده های انواع چاقو زنجان از جمله فروش وخرید قمه طلاکوب می باشد ، که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین وباکیفیت ترین چاقوها تزیینی و قیمه ها و قیمت مقرون مصرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید. پخش کننده قمه طلاکوب زنجان انواع قمه طلا کوب تولید شده در استان زنجان را، تولید می‌ کند و در بازار فروش داخلی و بین المللی عرضه می کند. بازار قمه طلاکوب زنجان نیز به دلیل ظاهر زیبا و همچنین مرغوب بودن آن بسیار رونق دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما