فروشنده انواع قمه زنجانی اصل

قمه زنجانی اصل یکی از انواع چاقو های ایرانی است که بیشتر جنبه زینتی دارد. برخی از افرادی که علاقه به جمع آوری کلکسیون دارند این محصول را به عنوان هدیه در نظر می گیرند. مجموعه ما به عنوان فروشنده انواع قمه زنجانی اصل اطلاعات کاملی در رابطه با اصالت این قمه ها کسب کرده است و بهترین نمونه از قمه ها را شناسایی می‌ کند و در ویترین فروش خود قرار می دهد و بهترین گزینه ها را برای پیشنهاد دادن به مشتریان در دست دارد.

فروشنده انواع قمه زنجانی اصل

ویژگی های مهم قمه کلکسیونی

ویژگی های مهم قمه کلکسیونی قمه نوعی چاقو به حساب می‌ آید که در ایران قدمت بسیار طولانی دارد. قدمت طولانی قمه باعث شده است که این محصول به عنوان یک نشان و یا عنصر دکوراتیو طراحی شود و تحت عنوان قمه کلکسیونی به بازار معرفی گردد. چرا که بسیاری از افراد علاقه شدیدی به جمع‌ آوری کلکسیونی از انواع چاقو و قمه های کلکسیونی دارند.

قمه کلکسیونی از فولاد تهیه شده است که جنس فولادی تیغه این قمه در برابر خوردگی مقاومت فوق‌ العاده‌ ای دارد. البته این نکته را باید به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان با تیغه قمه کلکسیونی نباید به اجسام سختی مانند آهن ضربه بزنید. چرا که موجب خرابی تیغه می شود.

اگر کمی بر روی بدنه قمه کلکسیونی دقت کنید متوجه می شوید که شیار های بسیار عمیقی در سطح آن طراحی شده است که این شیار ها در واقع جنبه دکوراتیوی دارند و شکل ظاهری آن ها از شمشیر های ایران باستان الهام گرفته شده است که البته این شیار های شمشیر های باستان هنگامی که داخل بدن نفوذ می‌ کردند سریعاً موجب کشته شدن سرباز ها می شدند.

تمامی قمه های کلکسیونی به صورت دست ساز تهیه می‌ شوند که این موضوع باعث بالا رفتن ارزش هنری این محصولات شده است. به همین جهت است که قمه های کلکسیونی نسبت به قمه های معمولی قیمت بسیار زیادی دارند.

بازار خرید قمه زنجانی اصل

بازار خرید قمه زنجانی اصل همان طور که می دانید زنجان جزو استان هایی است که در حوزه تولید انواع چاقو و قمه قدمت و شهرت بسیار زیادی دارد. قمه زنجانی اصل در بازار ایران طرفداران بی شماری دارد. به همین جهت بازار خرید قمه زنجانی اصل همواره پر رونق و پر فروش است.

در این بازار خرید انواع اقسام قمه های اصل زنجان به روش های مختلفی به فروش می‌ رسد. شما نیز می توانید برای خرید قمه اصل به صورت آنلاین اقدام کنید. چرا که امروزه بازار خرید این محصول به صورت اینترنتی نیز فعال است و از این روش می توان قمه ها را در حجم بیشتری به فروش رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما